Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:58 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Werkt dat een beetje of?

niet als je FL op je desptop gewent bent... Imho :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:58 

Hardtraxx Addict

Ik heb hem op de ipad (jailbreak) maar vind er weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:55 

Hardtraxx Beheerder

Stigmata schreef:
Socializerz schreef:
Werkt dat een beetje of?

eens. maar je kan er wel altijd wat mee kloten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:10 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Stigmata schreef:
Socializerz schreef:
Werkt dat een beetje of?

eens. maar je kan er wel altijd wat mee kloten :)

klopt ook weer, maar ben dan zo snel door mijn opties heen. Dat laat me weer met mijn hoofd tegen de muur lopen uit irritatie.. dus probeer er uit de te blijven....

Propellerhead Figure is wel leuk als je zit te schijten :evil: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:20 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Last week I launched HARD with STYLE Records – But up until now, everything you heard or read were merely speculations. Time to set the facts straight.

HARD with STYLE records is not a dubstep label. Neither is it a house label. It is also not an epic doom metal label.
Hard with Style Records is a hardstyle record label, we will be releasing hardstyle of every kind, but we surely do encourage producers to go wide. We are looking for music from established artists within the scene and also new fresh talent, the label is not connected to Ultra in any way, its my label, my ideas, my artwork, my direction, my A&R and I cannot wait to listen to the music which gets submitted.

We will be on all portals, Hardstyle.com, iTunes, Spotify, Beatport, etc but we will also be giving music away as well.

Different from the standards in our scene thus far, we are not being restrictive with the artists who give the label music. We want to sign singles, no options, no commitments other than artists giving us great music we love and we push, no agenda, no nonsense, no bullshit. Just music. For artists which have contracts with other record labels, no problem, if your label will give you a 'pass' then we would love to have a record from you.

How do you submit a record to HWS Records ? Simple…. Upload it to Soundcloud, place it as private and send a link to [email protected] – the criteria for records is very easy, it must be new, it can't already be on the internet anywhere whatsoever, that’s it… So, we look forward to getting music from you, and look out for releases soon..

- Heady

Interessant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:58 

Hardtraxx Beheerder

waarom moet iedere fucking artiest meerdere labels hebben. heady moet ophouden met 'speciale' dingen verzinnen. laat het gewoon zoals het is.

echt een slecht idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:07 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
waarom moet iedere fucking artiest meerdere labels hebben. heady moet ophouden met 'speciale' dingen verzinnen. laat het gewoon zoals het is.

echt een slecht idee.

Waarom is het slecht? Hij begint een label en wilt zelfs onbekende artiesten een kans geven. Als je ziet dat heady dat met zijn podcast dat ook doet dan geloof ik dat ook. Ik vind het ook goed dat hij dat ouderwetse gedoe van exclusief bij een label tekenen achterwege laat. In de hardstyle is dat nog gebruikelijk, maar gelukkig in de house enzo niet meer. Op deze manier ben je als artiest niet meer gebonden aan 1 label. Al je tracks hoeven dan ook niet in de smaak van 1 label te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:23 

Hardtraxx Newbie

Onbekende artiesten krijgen hiermee inderdaad een kans, maar is zo'n label nou echt belangrijk? Ik vind van niet. Ik luister naar de muziek die ik leuk vind en op welke label de releases zijn maakt me dus ook niets uit.

Natuurlijk kun je wel een label vet vinden. Je weet dan wat de stijl of kwaliteit is van de releases. Maar meestal bij vernieuwingen/veranderingen valt het bij sommige mensen tegen. Ze gaan dan bijvoorbeeld klagen: "Deze release is Fusion onwaardig". Maar dat FUSION168 poep was en FUSION169 supervet is boeit me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 07:21 

Hardtraxx Addict

Slckaer schreef:
Onbekende artiesten krijgen hiermee inderdaad een kans, maar is zo'n label nou echt belangrijk? Ik vind van niet. Ik luister naar de muziek die ik leuk vind en op welke label de releases zijn maakt me dus ook niets uit.

Natuurlijk kun je wel een label vet vinden. Je weet dan wat de stijl of kwaliteit is van de releases. Maar meestal bij vernieuwingen/veranderingen valt het bij sommige mensen tegen. Ze gaan dan bijvoorbeeld klagen: "Deze release is Fusion onwaardig". Maar dat FUSION168 poep was en FUSION169 supervet is boeit me niet.

Dit label is dan toch net zo belangrijk als andere labels. Tevens ben je bij dit label niet exclusief gebonden. Maar je vindt het label niet belangrijk omdat het jou niets uitmaakt waar het op wordt gebracht vind ik een rare redenering. In die redenering maakt het juist toch niet uit waar het wordt uitgebracht. Dit geeft artiesten alleen een extra mogelijkheid om te releasen.

Bij releases zijn er altijd mensen die het goed of niet goed vinden. Het gaat nu eenmaal om smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 19:25 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Masterclass AUDIO-FREQ

Alle Hardstyle producers lopen er vroeg of laat tegen aan: Hoe maak je een goede kick? Pyntago organiseert daarom een masterclass met Sam Gonzalez. Sam is beter bekend als AUDIO-FREQ en is één van de artiesten op het toonaangevende hard-dance label Scantraxx.

De masterclass begint met een korte introductie door Pyntago leraar Michel Sanchez-Infante, waarin kort aandacht wordt besteed aan frequenties, distortion en compressie. Daarna is 2 uur lang het woord aan AUDIO-FREQ. Hij legt uit wat er allemaal komt kijken bij het maken van overtuigende Hardstyle kicks, en ook zal hij aandacht besteden aan het maken van screeches. Natuurlijk is er de mogelijkheid om vragen te stellen.

Als je Hardstyle maakt en van dichtbij wilt zien hoe de pro's het doen, kom dan langs voor een kijkje achter de schermen. Sam staat bekend om zijn enthousiasme en weet precies wat hij doet. Daarom zijn we bij Pyntago erg blij dat hij bij ons een Masterclass komt geven.

Citaat:
Datum: zaterdag 27 april 2013
Tijdstip: 12:00 t/m 15:00 uur
Maximaal aantal deelnemers: 50
Prijs: € 5,-
Meer informatie Audio Freq:AUDIO-FREQ

Wie het voor me filmt krijgt €5,- :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:07 

Hardtraxx Elite

ik zag em ook al ja ^^ gaan daar mensen naartoe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:12 

Hardtraxx Beheerder

DJ_Tim schreef:

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 10:08 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:

ja, heb ingeschreven, benieuwd. en voor die 5 euro kan het nooit te duur zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 10:21 

Hardtraxx Elite

Sanderson schreef:
DJ_Tim schreef:

ja, heb ingeschreven, benieuwd. en voor die 5 euro kan het nooit te duur zijn

ik wil denk ik ook wel.. zou dat interessant zijn voor een 15 jarige?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 11:50 

Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:
Citaat:
Masterclass AUDIO-FREQ

Alle Hardstyle producers lopen er vroeg of laat tegen aan: Hoe maak je een goede kick? Pyntago organiseert daarom een masterclass met Sam Gonzalez. Sam is beter bekend als AUDIO-FREQ en is één van de artiesten op het toonaangevende hard-dance label Scantraxx.

De masterclass begint met een korte introductie door Pyntago leraar Michel Sanchez-Infante, waarin kort aandacht wordt besteed aan frequenties, distortion en compressie. Daarna is 2 uur lang het woord aan AUDIO-FREQ. Hij legt uit wat er allemaal komt kijken bij het maken van overtuigende Hardstyle kicks, en ook zal hij aandacht besteden aan het maken van screeches. Natuurlijk is er de mogelijkheid om vragen te stellen.

Als je Hardstyle maakt en van dichtbij wilt zien hoe de pro's het doen, kom dan langs voor een kijkje achter de schermen. Sam staat bekend om zijn enthousiasme en weet precies wat hij doet. Daarom zijn we bij Pyntago erg blij dat hij bij ons een Masterclass komt geven.

Citaat:

Doe ik er ook nog eens 5 euro bovenop! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 12:07 

Hardtraxxer

Waar kan je je inschrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 13:43 

Hardtraxxer

http://pyntago.com/masterclass.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 13:45 

Hardtraxxer

Basss27 schreef:
Joeyvg schreef:
Citaat:
Masterclass AUDIO-FREQ

Citaat:

Doe ik er ook nog eens 5 euro bovenop! :cool:

En ook nog eens 5 euro van mij ! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 14:21 

Hardtraxxer

Ingeschreven :P Heb toch OV en die €5 maakt ook geen fuck uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 16:33 

Hardtraxx Addict

Ja ik heb ook een OV kaart maar deze geld niet op Zaterdag. (Studenten gedoe dan..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 17:25 

Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:
Ja ik heb ook een OV kaart maar deze geld niet op Zaterdag. (Studenten gedoe dan..)

Krijg je wel 40% korting toch. Maar het is niet duur die workshop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:36 

Hardtraxx Elite

ik heb me ook maar opgegeven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

Beetje jammer dat er staat dat Sam nog bij Scantraxx zit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 18:21 

Hardtraxx Elite

haha klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:45 

Hardtraxx Veteran

pff heb ff gekeken, maar dan zou ik 4 keer moeten overstappen, en de reis duurt 2 uur, met de auto bijna de helft. Dan ben ik in totaal 4 uur aan het reizen en moet ik 8 keer overstappen, nee te veel gedoe voor mij.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner