true, ik instal morgen ook de demo als ik in de studio bensjobie wrote:Probeer hem gewoon 30 dagen, bevalt hij? koop hem, bevalt hij niet? laat hem.
Al die illegale zooi![]()
Je verneukt alleen je pc/mac ermee.
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
Hij bevalt mij iig heel goed, dus ik denk dat ik deze toch ook aan ga schaffen. 
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ik ga hem dit weekend denk ik eens proberen. Is de demo helemaal volledig of zijn er opties uitgeschakeld?
Is het misschien een idee om de naam van het topic te maken? Als ik nu kijken bij de nieuwe posts, klik ik altijd op deze met de gedachte dat dit het normale 'Wist je dat topic' is 
Iets met '(Producer's Corner)' er achter?
Net als dat er een 'Wist je dat Topic (Hardcore)' is
Net als dat er een 'Wist je dat Topic (Hardcore)' is
hij bedoelt op de home pagina, daar zie je onderaan Nu in het Forum. daar staat bovenaan, wist je dat topic. dus daardoor is het irritant.Cruelty wrote:NEe, je zit toch gewoon in Producers Cornerpatrickjeb wrote:Is het misschien een idee om de naam van het topic te maken? Als ik nu kijken bij de nieuwe posts, klik ik altijd op deze met de gedachte dat dit het normale 'Wist je dat topic' is
Net als dat er een 'Wist je dat Topic (Hardcore)' is?
-
YHardtraxxer
- 235 posts member since 2009
- last seen Jan 2026
Virus ti2 in de aanbieding: 1698 euro, scheelt toch weer! http://www.studiodedijk.nl/prijzen/inst ... sktop.html
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ow dan koop ik er meteen 2yri wrote:Virus ti2 in de aanbieding: 1698 euro, scheelt toch weer! http://www.studiodedijk.nl/prijzen/inst ... sktop.html
waarom ziet cubase die saturn vst niet :S
patrickjeb wrote:Geklaag
Hij is volledigPhase 2 wrote:Ik ga hem dit weekend denk ik eens proberen. Is de demo helemaal volledig of zijn er opties uitgeschakeld?
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Dat is vreemd bij mij ziet hij hem wel. Misschien op de blacklist gekomen om een of andere reden.Sanderson wrote:waarom ziet cubase die saturn vst niet :S
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Je kan hem voor die prijs nu ook bij Bax krijgenyri wrote:Virus ti2 in de aanbieding: 1698 euro, scheelt toch weer! http://www.studiodedijk.nl/prijzen/inst ... sktop.html
Staat nog niet op de website, komt nog, maar als je intresse hebt moet je ze even mailen.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Nope is er alCase Dj wrote:reken er maar niet op duurt nog wel even
Inderdaad, maar niet dat wij die downloaden natuurlijkRAW-vizion wrote:Nope is er alCase Dj wrote:reken er maar niet op duurt nog wel even
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Achja zelfs de grootste artiesten downloaden soms plugins.. Maar ik niet hoorHardphonic wrote:Inderdaad, maar niet dat wij die downloaden natuurlijkRAW-vizion wrote:Nope is er alCase Dj wrote:reken er maar niet op duurt nog wel even
Nee ik ook niet, zou niet duuuuuuuuuurven 
Achja zelfs de grootste artiesten downloaden soms plugins.. Maar ik niet hoorRAW-vizion wrote: Inderdaad, maar niet dat wij die downloaden natuurlijk
Op de livestream's van HHZ was duidelijk te zien dat de licenties niet van hem waren maargoed. Wanneer je een goede cent verdient aan het produceren vind ik het wel belangrijk om gekochte vst's hebben.
Zoeizo vind ik dat als je een VST veel gebruikt hem aan hoort te schaffen.
Houdoe en bedankt!sjobie wrote:patrickjeb wrote:Geklaag![]()
Gewoon je windows datum veranderenSanderson wrote:haha, over 30 dagen zal hij toch wel gekraakt zijnMrBunni wrote:Hij is te koop.
Voor de illegale onder ons zal het nog wel even duren, maar je kan wel alvast gebruik maken van de 30 dagen trial.
![]()
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
€2500 !, dat zijn toch geen prijzen meer
Zou je er wat mee willen/kunnen doen dan?
Lijkt erop dat dit meer een pakket is voor radiostations etc, dan voor de gemiddelde producer... Heeft aardig wat functies die door menig producer niet gebruikt zullen worden! Ben overigens wel vrij benieuwd naar Presonus Studio One! Gebruik met name Logic op het moment, en hb cubase is geprobeerd (TOTAAAAAAL niet mijn ding, Logic ftw
) en Studio One ziet er een beetje uit als een mix tussen deze 2. Weet iemand hier wat voor soort plugins deze DAW gebruikt? (AU, VST, RTAS?)
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Ik gebruik Studio One en het werkt uitstekend. Het enige wat ik erbij mis is clip distortionTakkU wrote:Lijkt erop dat dit meer een pakket is voor radiostations etc, dan voor de gemiddelde producer... Heeft aardig wat functies die door menig producer niet gebruikt zullen worden! Ben overigens wel vrij benieuwd naar Presonus Studio One! Gebruik met name Logic op het moment, en hb cubase is geprobeerd (TOTAAAAAAL niet mijn ding, Logic ftw) en Studio One ziet er een beetje uit als een mix tussen deze 2. Weet iemand hier wat voor soort plugins deze DAW gebruikt? (AU, VST, RTAS?)
Gebruikt gewoon VST volgens mij.
-
MHardtraxxer
- 214 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Heeft defqon.1 ook weer een producers contest? Ik zag het helaas niet tussen de line-up staan, maar misschien dat er toch één is?