Hoe open ik dan zo'n file met Massive want krijg niks geopend van die Audiofreq files^^?
gr
gr
Sommige inzendingen klinken wel heel slecht zegpim wrote:http://www.facebook.com/hardstylecom/app_155233854604240
Voor de fanatieke producers, een contest voor Dance Valley. Helaas is het winnen gebaseerd op het aantal stemmen. Daarentegen wel leuk om mee te doen!
Inderdaad, toch jammer dat sommige kandidaten dat niet snappen aangezien je vaak vocals uit films in sommige tracks hoortJoeyvg wrote:Sommige inzendingen klinken wel heel slecht zegpim wrote:http://www.facebook.com/hardstylecom/app_155233854604240
Voor de fanatieke producers, een contest voor Dance Valley. Helaas is het winnen gebaseerd op het aantal stemmen. Daarentegen wel leuk om mee te doen!
![]()
Mja jammer dat je geen vocals uit films enzo mag gebruiken
Ik heb versie 1.01 waar die converter optie nog helemaal niet op zit. Fijn legale software...ROD wrote:Open Massive -> File (rechts naast logo) -> KSD batch convert -> selecteer mapje -> converteren -> openen...
Als je hem legaal hebt kun je toch gewoon gratis upgraden?Squid wrote:Ik heb versie 1.01 waar die converter optie nog helemaal niet op zit. Fijn legale software...ROD wrote:Open Massive -> File (rechts naast logo) -> KSD batch convert -> selecteer mapje -> converteren -> openen...
Dankuwel voor de zeer bruikbare tip!TakkU wrote:Gewoon inloggen op de NI site! Anders kan je ook nog het NI service centre gebruiken wat als t goed is meegeinstalleerd is
prijs indicatie, en waarom doe je hem weg?Black Sunrise wrote:Wist je dat...
Ik een KRK RP10s Wit Subwoofer te koop heb staan inclusief Auralex Subdude en kabels.
Ik post het maar even hier, want in het verkooptopic kijkt volgens mij bijna nooit...
Dit alles voor 300 euro. Ik doe hem weg omdat hij nu minimaal open staat op m'n kamer en ik hem gebruik bij het draaien. Daar is het toch een beetje teveel van het goeie voor en dan kan ik het geld wel goed gebruikenSanderson wrote: prijs indicatie, en waarom doe je hem weg?
als je hem over een half jaar nog hebt staan dan mag je me mailenBlack Sunrise wrote:Dit alles voor 300 euro. Ik doe hem weg omdat hij nu minimaal open staat op m'n kamer en ik hem gebruik bij het draaien. Daar is het toch een beetje teveel van het goeie voor en dan kan ik het geld wel goed gebruikenSanderson wrote: prijs indicatie, en waarom doe je hem weg?
Haha denk het niet en denk ook niet dat ik me dat dan nog kan herinnerenSanderson wrote: als je hem over een half jaar nog hebt staan dan mag je me mailen
Sparen denk ik, haha. En de zomervakantie staat voor de deur (ook altijd duur)Black Sunrise wrote:Haha denk het niet en denk ook niet dat ik me dat dan nog kan herinnerenSanderson wrote: als je hem over een half jaar nog hebt staan dan mag je me mailen![]()
Hoezo zo lang wachten dan?
Joeyvg wrote:Maar ik zal op jou stemmen Pim
Thanks!Socializerz wrote:Gefeliciteerd!heb op jou gestemd
Pim thanx dat je t ff promootJoeyvg wrote:Netjes![]()
Vind die van Valentin Troha eerlijk gezegt het vetste.
Die van Yri vind ik veel irritante geluiden hebben,
De vocals uit zo'n text to speech programma vind ik lelijk.
En de lead/screech zijn te schel.
Maar ik zal op jou stemmen Pim