Goeie dag mede hardtraxx bezoekers.
Ik merk dat er bestwel veel vraag is naar uitleg over hoe je nou een kick maakt of een lead screech effecten etc.
Zelf ben ik nu dik 4 jaar bezig met producen en ik denk 2 jaar echt heel actief.
Ik wil hiermee niet zeggen dat ik een echte pro ben maar ik ken wel heel wat dingen en heb er hier en daar genoeg verstand van om een redelijk leuke track neer te zetten.
Voor de mensen die willen weten wat ik ongeveer kan hier 2 tracks
View on YouTube
View on YouTube
Nu is mijn vraag aan jullie: Hebben jullie belang bij tutorials? zo ja wat zou je het liefste willen zien?
Als ik er de tijd voor kan vinden zal ik om de paar weken deze post veranderen en er een nieuwe tutorial ingooien.
Als er niet genoeg belang bij is mag deze post verwijdert worden.
Groetjes, Willem.
Tot nu toe:
- Kick tutorial
- De basis
- Verschillende soorten synths
- Afmixen van een track
Ik merk dat er bestwel veel vraag is naar uitleg over hoe je nou een kick maakt of een lead screech effecten etc.
Zelf ben ik nu dik 4 jaar bezig met producen en ik denk 2 jaar echt heel actief.
Ik wil hiermee niet zeggen dat ik een echte pro ben maar ik ken wel heel wat dingen en heb er hier en daar genoeg verstand van om een redelijk leuke track neer te zetten.
Voor de mensen die willen weten wat ik ongeveer kan hier 2 tracks
View on YouTube
View on YouTube
Nu is mijn vraag aan jullie: Hebben jullie belang bij tutorials? zo ja wat zou je het liefste willen zien?
Als ik er de tijd voor kan vinden zal ik om de paar weken deze post veranderen en er een nieuwe tutorial ingooien.
Als er niet genoeg belang bij is mag deze post verwijdert worden.
Groetjes, Willem.
Tot nu toe:
- Kick tutorial
- De basis
- Verschillende soorten synths
- Afmixen van een track
Last edited by TheArthadox on 25 May 2012 16:18, edited 2 times in total.