Misschien interessant voor de producers hier?Na het uitbrengen van het 21-tracks tellende gratis album, komt This is Hardcore met een nieuwe verrassing! Het complete This is Hardcore album wordt namelijk beschikbaar gesteld om te remixen, en wel door jou! Alle kickdrums, alle samples, het complete pakket. Het is voor het eerst dat zo'n groot collectief aan Hardcore producers haar tracks compleet ter beschikking stelt om door iedereen te laten remixen.
Je krijgt 6 weken de tijd om een remix te maken en in te sturen. De beste inzendingen zullen worden gereleased op het TiH Remix Album, en op een EP op Neophyte of Traxtorm Records!
Iedere producer op het gebied van harde electronische muziek is uitgenodigd om mee te doen. Het maakt niet uit of je al muziek hebt uitgebracht of niet, of je bent getekend of niet. Iedereen krijgt de kans om zijn of haar talent te laten zien. Samen werken aan nieuwe muziek, en dat is waar het uiteindelijk om draait.
Wat voor soort track het uiteindelijk moet worden? Zolang je bij het beluisteren maar denkt: This is Hardcore! Wees origineel en creatief en wees niet bang om iets anders te proberen. Kies een track uit en maak er wat van!
Wil je aan het TiH Remix Project deelnemen?
1. Email je naam en artiestennaam naar remixrequest@thisishardcore.nl
2. Ze sturen je het TiH Samplepack met de samples van alle albumtracks
3. Kies 1 van de tracks uit en maak een te gekke remix
4. Stuur je remix voor 23 januari naar finishedremix@thisishardcore.nl
De beste remixen zullen op het This is Hardcore remix album worden gereleased, en daarnaast ook nog op een speciale remix EP op Traxtorm of Neophyte Records verschijnen!
Succes!
Related topics
- View the latest post: DrumDJ - Back to Hardcore 2007 | Hardcore Classics | Millennium Hardcore
- View the latest post: Maximumraver - 2 Years of Hardcore Back in Town Warm-up Mix [UK Happy Hardcore > Hardcore > Frenchcore]
- View the latest post: Zatox - Creation (Darycka ft. Seit Remix) (Remix Contest)
- View the latest post: VWAB DJ CONTEST - THE CHOSEN ONES | SQREUR DJ CONTEST | #HCLVWAB2025
- View the latest post: WINNER: HCL Origins 2025 DJ Contest | SQREUR DJ CONTEST | #HCLOriginsDJContest
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
MHardtraxxer
- 137 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
ziet er nice uit, ik doe mee denk ik 
-
RHardtraxxer
- 85 posts member since 2012
- last seen Feb 2015
Socializerz wrote:Joeyvg sla je slag
-
THardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2012
Ik doe ook mee
Heb gekozen voor Amnesys - The purest
Alle andere succes !
Alle andere succes !
-
VHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2012
- last seen May 2014
The Stunned Guys - Dancefloor Dictator hier. 
Ga hier gwn echt hard voor gaan, deze keer wat meer moeite insteken als die mad dog contest. Want die originele vond ik niet zo goed.
Ga hier gwn echt hard voor gaan, deze keer wat meer moeite insteken als die mad dog contest. Want die originele vond ik niet zo goed.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Kijk nog wel of ik mee doe, vind tears of blood wel een lekker nummertje dus misschien gaat dat hem worden
iig succes momentum,Tha Audience en Viciouz
iig succes momentum,Tha Audience en Viciouz
-
VHardtraxx Newbie
- last seen May 2014
Cool Joey, ik verwacht een dikke track van jou!
AoF.. Die gasten gaan massaal veel remixes krijgen.
Evil Activities ook.
Ik ken toch veel mensen die al voor 1 van die 2 gaan.
Spijtig voor Furyan,Nexes,Placid K of The stunned Guys want hun tracks zijn ook echt meesterwerken.
Maargoed, hoeveelste minder volk mij volgt met de stunned guys, hoeveelste meer kans ik maak natuurlijk.
Succes aan iedereen die meedoet!
We verdienen allemaal om te winnen.
AoF.. Die gasten gaan massaal veel remixes krijgen.
Evil Activities ook.
Ik ken toch veel mensen die al voor 1 van die 2 gaan.
Spijtig voor Furyan,Nexes,Placid K of The stunned Guys want hun tracks zijn ook echt meesterwerken.
Maargoed, hoeveelste minder volk mij volgt met de stunned guys, hoeveelste meer kans ik maak natuurlijk.
Succes aan iedereen die meedoet!
We verdienen allemaal om te winnen.
Gaan mensen deze dingen delen op zippyshare/wetransfer o.i.d?
-
RHardtraxxer
- 314 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Tja, als ie klaar is wel W0uT3R. Ik ga voor Tears of Blood...
-
RHardtraxxer
- 314 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Nee waarom? Je mail gewoon en dan krijg je pakketje
.
-
VHardtraxx Newbie
- last seen May 2014
Iemand zn remix hier al klaar? 
En joey.. Hoe zit het? Ben je nu al aan het remixen?
En joey.. Hoe zit het? Ben je nu al aan het remixen?
-
VHardtraxx Newbie
- last seen May 2014
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ik was er al weer mee gestopt
Jij iig veel succes
Jij iig veel succes
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Vette mid intro!
-
VHardtraxx Newbie
- last seen May 2014
Je bent wel wat laat dude. 
Uiterste datum is al voorbij.
Uiterste datum is al voorbij.
-
AHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2012
- last seen May 2013
Gooi je bpm ff wat hoger @175
Iemand die het pakketje kan uploaden? 
-
VHardtraxx Newbie
- last seen May 2014
Had gekunt maar ik hou wel van die tragere hardcore tracks.artic raw wrote:Gooi je bpm ff wat hoger @175
Als die gedraait word gaat die sowiezo sneller staan.
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2012
- last seen Dec 2013
Iemand die al een reactie of downloadbevestiging heeft? Maat van me heeft meegedaan, en is helemaal chagrijnig nu xD
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2012
- last seen Dec 2013
Ja hij had geen downloadbevestiging terwijl ze aangaven dat ze alle demo's gehad hadden, en nu is ie boosCruelty wrote:?Alphix wrote:Iemand die al een reactie of downloadbevestiging heeft? Maat van me heeft meegedaan, en is helemaal chagrijnig nu xD
-
VHardtraxx Newbie
- last seen May 2014