Related topics
- View the latest post: Qountdown - The final Qountdown (31 December 2011, HMH Amsterdam)
- View the latest post: Qountdown Newyearshow @ Qountdown 2009
- View the latest post: The Vision - Mash Up Contest Defqon.1 2012 (4 Tracks)
- View the latest post: The Vision @ Qountdown 2010/2011
- View the latest post: Tatarola and Cold Mash - (Side E-Fect & Mike Steventon Mash up)
Active topics in Producer's Corner
Moderators
Dit word een druk weekendje voor me, heb nog veel te doen aan m'n mash-up 
WTF, waarom draait hij die van jou 
Haha, weet ik ook niet.
Ik heb hem ingezonden dusja...
Ik heb hem ingezonden dusja...
Opzich wel vet voor je dat ie hem draait, maar het komt zo echt over alsof je al gewonnen hebt, dat ie 'm nu al draait 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
er staat ook een ID - B-frontliner mash tussen dusJosh-T wrote:Opzich wel vet voor je dat ie hem draait, maar het komt zo echt over alsof je al gewonnen hebt, dat ie 'm nu al draait
die van anim0l en axe is nog niet opgestuurdSkedoedelefloeps wrote:er staat ook een ID - B-frontliner mash tussen dusJosh-T wrote:Opzich wel vet voor je dat ie hem draait, maar het komt zo echt over alsof je al gewonnen hebt, dat ie 'm nu al draait
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
That's mine!!!:D:DSkedoedelefloeps wrote:er staat ook een ID - B-frontliner mash tussen dusJosh-T wrote:Opzich wel vet voor je dat ie hem draait, maar het komt zo echt over alsof je al gewonnen hebt, dat ie 'm nu al draait
komend weekend nog even de track goed nalope en dan opsture 
Nee jong, als je naar die Mash-Up luisterd weet je dat ik hem zeker niet ga winnen.Josh-T wrote:Opzich wel vet voor je dat ie hem draait, maar het komt zo echt over alsof je al gewonnen hebt, dat ie 'm nu al draait
Ik vind het gewoon vet dat hij hem gedraait heeft.
Ik vind hem wel lekker ga je hem free weg geven?ik wil hem best draaien! (Dozer mash)
hij draait gewoon wat in zendingen om te kijken wat het publiek er van vind denk
Mashup van Axe en Anim0l is af, jezus wat een geweld
Morgen op me werk zal ik even een nieuwe preview uploaden.. echt gruwelijk lekker 
-
THardtraxxer
- last seen Nov 2018
wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!! 
Liar?Arvy wrote:wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!!
-
THardtraxxer
- last seen Nov 2018
???Ninotjuh wrote:Arvy wrote:wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!!
Liar?
Heeft ie toevallig ook iets met Harde Rag en Magic gedraaid?Arvy wrote:wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!!
-
THardtraxxer
- last seen Nov 2018
niet dat ik weet.Josh-T wrote:Heeft ie toevallig ook iets met Harde Rag en Magic gedraaid?Arvy wrote:wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!!
ik zallem vnaaf maar es ff naar the vision sturenp-stylez wrote:Mashup van Axe en Anim0l is af, jezus wat een geweldMorgen op me werk zal ik even een nieuwe preview uploaden.. echt gruwelijk lekker
eerste waar die te beluisteren valt zal waarschijnlijk een setje van onszelf worden die we deze week even opnemen..
had ook niet gekund, want heb 'm zondag pas ingestuurd.Arvy wrote:niet dat ik weet.Josh-T wrote:Heeft ie toevallig ook iets met Harde Rag en Magic gedraaid?Arvy wrote:wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!!
ben benieuwd naar de andere mash-ups
Ik heb ook wel een vette mash, maar daar zitten alleen pavo nummers in, zal die wel niet goed vinden 
had ik al tijdje geleden gemaakt hoor. Eens even kijken of ik wat leuks voor hem kan bedenken
had ik al tijdje geleden gemaakt hoor. Eens even kijken of ik wat leuks voor hem kan bedenken
Mijn inzending:
View on YouTube
01- Alphaverb vs Intractable One - TBA
02- Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
03- Pavo - Back in Time
04- Frontliner - On the Rise
View on YouTube
01- Alphaverb vs Intractable One - TBA
02- Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
03- Pavo - Back in Time
04- Frontliner - On the Rise
En hierbij de laatste preview!The Axe wrote:ik zallem vnaaf maar es ff naar the vision sturenp-stylez wrote:Mashup van Axe en Anim0l is af, jezus wat een geweldMorgen op me werk zal ik even een nieuwe preview uploaden.. echt gruwelijk lekker
![]()
eerste waar die te beluisteren valt zal waarschijnlijk een setje van onszelf worden die we deze week even opnemen..
View on YouTube
Oja let op, inclusief mixen van The Demand (warmdraaien)
haha mixen kan je het bijna niet noemen ik was gewoon expres aan het kutten omdat je aant filmen wasp-stylez wrote:En hierbij de laatste preview!The Axe wrote:ik zallem vnaaf maar es ff naar the vision sturenp-stylez wrote:Mashup van Axe en Anim0l is af, jezus wat een geweldMorgen op me werk zal ik even een nieuwe preview uploaden.. echt gruwelijk lekker
![]()
View on YouTube
Oja let op, inclusief mixen van The Demand (warmdraaien)
2 minuten zei je van tevoren heh? dit is bijna het dubbele.. ttt
Heb hem net ingezonden btw..