Dit word een druk weekendje voor me, heb nog veel te doen aan m'n mash-up 
Haha, weet ik ook niet.
Ik heb hem ingezonden dusja...
Ik heb hem ingezonden dusja...
Opzich wel vet voor je dat ie hem draait, maar het komt zo echt over alsof je al gewonnen hebt, dat ie 'm nu al draait 
D
Artist
last seen Apr 2019
7,488 postssince 2010
er staat ook een ID - B-frontliner mash tussen duswrote:Opzich wel vet voor je dat ie hem draait, maar het komt zo echt over alsof je al gewonnen hebt, dat ie 'm nu al draait
die van anim0l en axe is nog niet opgestuurdwrote:er staat ook een ID - B-frontliner mash tussen duswrote:Opzich wel vet voor je dat ie hem draait, maar het komt zo echt over alsof je al gewonnen hebt, dat ie 'm nu al draait
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
258 postssince 2010
That's mine!!!:D:Dwrote:er staat ook een ID - B-frontliner mash tussen duswrote:Opzich wel vet voor je dat ie hem draait, maar het komt zo echt over alsof je al gewonnen hebt, dat ie 'm nu al draait
komend weekend nog even de track goed nalope en dan opsture 
Nee jong, als je naar die Mash-Up luisterd weet je dat ik hem zeker niet ga winnen.wrote:Opzich wel vet voor je dat ie hem draait, maar het komt zo echt over alsof je al gewonnen hebt, dat ie 'm nu al draait
Ik vind het gewoon vet dat hij hem gedraait heeft.
Ik vind hem wel lekker ga je hem free weg geven?ik wil hem best draaien! (Dozer mash)
hij draait gewoon wat in zendingen om te kijken wat het publiek er van vind denk
Mashup van Axe en Anim0l is af, jezus wat een geweld
Morgen op me werk zal ik even een nieuwe preview uploaden.. echt gruwelijk lekker 
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
258 postssince 2010
wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!! 
Liar?wrote:wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!!
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
258 postssince 2010
???wrote:wrote:wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!!
Liar?
Heeft ie toevallig ook iets met Harde Rag en Magic gedraaid?wrote:wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!!
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
258 postssince 2010
niet dat ik weet.wrote:Heeft ie toevallig ook iets met Harde Rag en Magic gedraaid?wrote:wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!!
ik zallem vnaaf maar es ff naar the vision sturenwrote:Mashup van Axe en Anim0l is af, jezus wat een geweldMorgen op me werk zal ik even een nieuwe preview uploaden.. echt gruwelijk lekker
eerste waar die te beluisteren valt zal waarschijnlijk een setje van onszelf worden die we deze week even opnemen..
had ook niet gekund, want heb 'm zondag pas ingestuurd.wrote:niet dat ik weet.wrote:Heeft ie toevallig ook iets met Harde Rag en Magic gedraaid?wrote:wist je dat the vision gister bij Fusion of Dance weer mijn mashup heeft gedraaid!!!
ben benieuwd naar de andere mash-ups
Ik heb ook wel een vette mash, maar daar zitten alleen pavo nummers in, zal die wel niet goed vinden 
had ik al tijdje geleden gemaakt hoor. Eens even kijken of ik wat leuks voor hem kan bedenken
had ik al tijdje geleden gemaakt hoor. Eens even kijken of ik wat leuks voor hem kan bedenken
Mijn inzending:
View on YouTube
01- Alphaverb vs Intractable One - TBA
02- Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
03- Pavo - Back in Time
04- Frontliner - On the Rise
View on YouTube
01- Alphaverb vs Intractable One - TBA
02- Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
03- Pavo - Back in Time
04- Frontliner - On the Rise
En hierbij de laatste preview!wrote:ik zallem vnaaf maar es ff naar the vision sturenwrote:Mashup van Axe en Anim0l is af, jezus wat een geweldMorgen op me werk zal ik even een nieuwe preview uploaden.. echt gruwelijk lekker
![]()
eerste waar die te beluisteren valt zal waarschijnlijk een setje van onszelf worden die we deze week even opnemen..
View on YouTube
Oja let op, inclusief mixen van The Demand (warmdraaien)
haha mixen kan je het bijna niet noemen ik was gewoon expres aan het kutten omdat je aant filmen waswrote:En hierbij de laatste preview!wrote:ik zallem vnaaf maar es ff naar the vision sturenwrote:Mashup van Axe en Anim0l is af, jezus wat een geweldMorgen op me werk zal ik even een nieuwe preview uploaden.. echt gruwelijk lekker
![]()
View on YouTube
Oja let op, inclusief mixen van The Demand (warmdraaien)
2 minuten zei je van tevoren heh? dit is bijna het dubbele.. ttt
Heb hem net ingezonden btw..