Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goedemiddag allen,

Ik heb sinds een paar daagjes weer Sylenth1. Daar bij moet ik wel vermelden dat het de cracked version is. Maar nu heb ik Windows 8 en krijg ik telkens de melding; Thank you for trying this demo. Ik weet dat er meerdere windows 8 gebruikers hier last van hebben en Lennar Digital had al een e-mail gestuurd naar alle legale gebruikers die sylenth1 hadden gekocht met daar in de download om het te fixen. Nu vroeg ik mij af of iemand anders een oplossing had?

Ik werk in FL Studio. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, alvast bedankt.

Groetjes,

Fabien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 18:51 
 
Hardtraxx Addict

http://www.lennardigital.com/modules/store/

-.-

Sylenth werkt onder Windows 8 gewoon prima btw. Bij mij ook. Dat jij met illegale cracks en meuk gaat prutsen prima, maar ga dan niet op forums om support vragen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn hier zat mensen die om 'support' vragen met hun illegale programma's maak het iemand anders wijs dat heel Hardtraxx 100% legaal hun producten koopt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxxer

Precies, er zijn zat mensen die illegale shit gebruiken waaronder ik! reageer dan niet met kansloze opmerking! Triest mannetje.

Lijkt er op als je die melding hebt dat je het bestandje niet in de juiste vst map hebt zitten! Zou nog keer proberen
Succes ermee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dank je wel voor je reactie! :) Ik heb Sylenth1 in de map; C:\Program Files (x86)\VstPlugins\LennarDigital

Daar in zit nog een mapje; Sylenth1. Ik heb hem nu 3x opnieuw geïnstalleerd maar heb nog niets positiefs ondernomen. Het gaat bij mij om de Halloween edition. Ik zou even een screen uploaden;

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan kan ik random iedereen een pbtje gaan sturen als het waren. Ik snap jullie punt ik ben ook echt niet de beroerdste om e accepteren dat ik fout zit. Uit eindelijk heb ik maar het besluit genomen om de licentie te kopen. We gooien er maar een slotteke op. Vegeten en vergeven toch! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 20:57 
 
Hardtraxx Addict

:
Socializerz schreef:
Ik zeg niet dat jij fout zit, maar pantermaat met deze reactie
[youtube]Precies, er zijn zat mensen die illegale shit gebruiken waaronder ik! reageer dan niet met kansloze opmerking! Triest mannetje. [/youtube]
Dat slaat imo nergens op


Ja idd, quoten met een Youtube tag, slaat nergens op :$

_________________________

Ik zou iig nooit me geld aan software uitgeven wanneer het niet nodig is.
Maar als ik geld zou verdienen met mijn ploink muziek dan zou ik de plugins direct kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap het wel hoor! :P Maar in het vervolg zou ik er ook op letten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 22:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

FabienNieto schreef:
Volgens mij zijn hier zat mensen die om 'support' vragen met hun illegale programma's maak het iemand anders wijs dat heel Hardtraxx 100% legaal hun producten koopt. ;)


Dat is het punt niet. Maar als hier handleidingen/tips komen hoe je een illegaal verkregen product aan de praat krijgt dan steken we er een stokje voor. We willen dat namelijk niet supporten hier, op geen enkele manier.

Dat niet iedereen hun producten legaal koopt heeft daar weinig mee te maken :)
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner