Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:22 
 
Hardtraxxer

Is er ook een algemeen topic over soundpacks?
waar iedereen de soundpacks uitwisselt waar ze mee bekend zijn. Ik zit nu al en week te speuren naar goede soundpacks om deze te kopen :lol: en hardstyle mee te maken en ik vind dit erg slopend werk.

Ik heb de volgende packs
- Shock force legendary hardstyle pack( niets legendarisch aan)
- Hardstyle Collecters pack 2010
- Blutonium bwoaay vol1
- Blutonium Boy vol2
- KICKTHISMF_2.1 (Voor als je nog niet zelf je kicks kunt maken)


hopelijk staan hier en paar tussen die je nog niet hebt dan heb je meer sounds om mee te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:25 
 
Hardtraxx Addict

SirBallsack schreef:
Is er ook een algemeen topic over soundpacks?
- KICKTHISMF_2.1 (Voor als je nog niet zelf je kicks kunt maken)
voor een download link kun je mailtje sturen.
.


Dan moet je geen Hardstyle maken.
Of oefenen totdat je het wel kan.....

Maar zoveel hardstyle packs heb je niet nodig.
Ik heb zelf Blutonium boys pack voor de snares/claps/cymbal zooi maar voor de rest zit er weinig in wat je kan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:31 
 
Hardtraxxer

Als je een soundpack hebt die er niet tussen staat( en die je wilt delen) post het alstublieft
dan heb ik ook meer sounds om mee te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 16:48 
 
Hardtraxx Addict

Denk niet dat het is toegestaan om soundpacks te delen, buiten degene die gratis zijn dan. Maar een paar die je opnoemt zijn niet gratis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 16:50 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat je wel mag delen welke je hebt, maar geen downloads mag rondstrooien enzo... Anyways, VEC 1,2 en 3 forevaah:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:06 
 
Hardtraxx Addict

Bakker Fijnebol schreef:
Ik denk dat je wel mag delen welke je hebt, maar geen downloads mag rondstrooien enzo... Anyways, VEC 1,2 en 3 forevaah:D


Hoe wil je het dan gaan delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Bakker Fijnebol schreef:
Ik denk dat je wel mag delen welke je hebt, maar geen downloads mag rondstrooien enzo... Anyways, VEC 1,2 en 3 forevaah:D


Hoe wil je het dan gaan delen?


pm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

pak dan very hardstyle 2.0 dat zijn goeie geripte kicks :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

Als je zelf nog geen kicks kunt maken :cry:

Phase 2 schreef:
Denk niet dat het is toegestaan om soundpacks te delen, buiten degene die gratis zijn dan. Maar een paar die je opnoemt zijn niet gratis.


In dat geval kan je de soundpack die je hebt gekocht promoten door hier de naam te vermelden
Niet om bijdehand te doen.. ik zie dat er in het forum ook tracks worden uitgewisseld oftewel het vermelden van de naam. Mag dat dan ook niet omdat ze eigenlijk niet gratis zijn.

Thanks voor het delen zo zijn we ook weer wijzer geworden wat soundpacks betreft ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:59 
 
Hardtraxx Addict

SirBallsack schreef:
Als je zelf nog geen kicks kunt maken :cry:

Phase 2 schreef:
Denk niet dat het is toegestaan om soundpacks te delen, buiten degene die gratis zijn dan. Maar een paar die je opnoemt zijn niet gratis.


In dat geval kan je de soundpack die je hebt gekocht promoten door hier de naam te vermelden
Niet om bijdehand te doen.. ik zie dat er in het forum ook tracks worden uitgewisseld oftewel het vermelden van de naam. Mag dat dan ook niet omdat ze eigenlijk niet gratis zijn.

Thanks voor het delen zo zijn we ook weer wijzer geworden wat soundpacks betreft ^^


Het uitwisselen van een naam of het delen van een sample pack die niet gratis is, is toch echt een groot verschil. Het is verboden zonder toestemming van de rechthebbende zijn werken openbaar te maken en/of te verveelvoudigen. Het uitwisselen van een naam valt daar niet onder het delen van een sample pack wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:06 
 
Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Bekijk het zo, je kan hier neerzetten dat je de Mission Impossible een goede film vind, maar je mag hem niet met een download link hier neerzetten ;)


En als ik het een k*t film vind?
Mag ik dan wel een download link plaatsen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:36 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
SirBallsack schreef:
Is er ook een algemeen topic over soundpacks?
waar iedereen de soundpacks uitwisselt waar ze mee bekend zijn. Ik zit nu al en week te speuren naar goede soundpacks om hardstyle mee te maken en ik vind dit erg slopend werk.


SirBallsack schreef:

Phase 2 schreef:
Denk niet dat het is toegestaan om soundpacks te delen, buiten degene die gratis zijn dan. Maar een paar die je opnoemt zijn niet gratis.


In dat geval kan je de soundpack die je hebt gekocht promoten door hier de naam te vermelden
Niet om bijdehand te doen.. ik zie dat er in het forum ook tracks worden uitgewisseld oftewel het vermelden van de naam. Mag dat dan ook niet omdat ze eigenlijk niet gratis zijn.



Je spreekt jezelf een beetje tegen :thumbup:


nee jij begrijpt het niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:40 
 
Hardtraxxer

je mag gewoon de naam van een soundpack vermelden op dit forum zolang je maar niet aanspoort tot illegale activiteiten zoals een torrent link erbij zetten

dus inplaats daarvan kan je een link erbij doen waar je de soundpack kunt kopen
is dat ook tegen de regels(socializerz)

want het is echt onzin dat mensen vinden dat je de naam van een soundpack niet mag posten op dit forum mits hij gratis is :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:44 
 
Hardtraxx Addict

SirBallsack schreef:
je mag gewoon de naam van een soundpack vermelden op dit forum zolang je maar niet aanspoort tot illegale activiteiten zoals een torrent link erbij zetten

dus inplaats daarvan kan je een link erbij doen waar je de soundpack kunt kopen
is dat ook tegen de regels(socializerz)

want het is echt onzin dat mensen vinden dat je de naam van een soundpack niet mag posten op dit forum mits hij gratis is :huh:


Heeft iemand dan gezegd dat je de naam niet mag noemen? Dat mag natuurlijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:49 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
SirBallsack schreef:
je mag gewoon de naam van een soundpack vermelden op dit forum zolang je maar niet aanspoort tot illegale activiteiten zoals een torrent link erbij zetten

dus inplaats daarvan kan je een link erbij doen waar je de soundpack kunt kopen
is dat ook tegen de regels(socializerz)

want het is echt onzin dat mensen vinden dat je de naam van een soundpack niet mag posten op dit forum mits hij gratis is :huh:


Heeft iemand dan gezegd dat je de naam niet mag noemen? Dat mag natuurlijk wel.


Ja dat heeft iemand gezegd want ze waren niet gratis
ik ben het helemaal met je eens de naam mag wel gedeeld worden :D

START SHARING
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 18:49 
 

Hardtraxx is geen downloadportal. Hiervoor heb je andere websites
Wij verspreiden alleen livesets die legaal online gekomen zijn en daarnaast informatie over Releases mbt. Albums en Tracks.

Wat jij doet is deels aansporen tot downloaden. Er zijn genoeg free packs maar die kent volgens mij iedereen wel die wat produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 19:02 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
Hardtraxx is geen downloadportal. Hiervoor heb je andere websites
Wij verspreiden alleen livesets die legaal online gekomen zijn en daarnaast informatie over Releases mbt. Albums en Tracks.

Wat jij doet is deels aansporen tot downloaden. Er zijn genoeg free packs maar die kent volgens mij iedereen wel die wat produceert.


Die livesets mogen ook niet zomaar hier geplaatst worden en setjes van mensen die ze thuis zelf op hebben genomen mogen zij ook niet online zetten eigenlijk. Maar daar wordt nergens een probleem van gemaakt dus kan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 19:28 
 

Livesets die opgenomen zijn door Q-dance, B2S of radioshows etc mogen online gezet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 22:29 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Hardtraxx is geen downloadportal. Hiervoor heb je andere websites
Wij verspreiden alleen livesets die legaal online gekomen zijn en daarnaast informatie over Releases mbt. Albums en Tracks.

Wat jij doet is deels aansporen tot downloaden. Er zijn genoeg free packs maar die kent volgens mij iedereen wel die wat produceert.


hayak man
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 22:43 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
Livesets die opgenomen zijn door Q-dance, B2S of radioshows etc mogen online gezet worden.


Nee hoor. Als jij een radioshiw opneemt mag jij die niet online zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 00:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Chris Two schreef:
Livesets die opgenomen zijn door Q-dance, B2S of radioshows etc mogen online gezet worden.


Nee hoor. Als jij een radioshiw opneemt mag jij die niet online zetten.


Toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 00:28 
 

IB4TB
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 04:26 
 

Phase 2 schreef:
Chris Two schreef:
Livesets die opgenomen zijn door Q-dance, B2S of radioshows etc mogen online gezet worden.


Nee hoor. Als jij een radioshiw opneemt mag jij die niet online zetten.


q-dance zet toch ook hun sets online... radioshows komen toch ook met podcasts ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:26 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
Phase 2 schreef:
Chris Two schreef:
Livesets die opgenomen zijn door Q-dance, B2S of radioshows etc mogen online gezet worden.


Nee hoor. Als jij een radioshiw opneemt mag jij die niet online zetten.


q-dance zet toch ook hun sets online... radioshows komen toch ook met podcasts ;)


Q-dance en de radioshows zullen daar ook wel voor betalen. Ik ga als voorbeeld ook aan als jij een radioshow van de radio opneemt mag jij die niet online zetten. Je maakt dan iets openbaar wat niet van jou is en waar je ook geen toestemming voor hebt of voor hebt betaald.

Er blijft een verschil tussen iets niet mogen en het toch doen he. Er worden hier ook setjes online gezet die leden van het forum thuis hebben opgenomen. Dit mag niet, maar het wordt wel gedaan. Hier komen waarschijnlijk nooit problemen door, omdat de rechthebbenden hier geen aandacht aan besteden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Phase 2 schreef:
Chris Two schreef:
Livesets die opgenomen zijn door Q-dance, B2S of radioshows etc mogen online gezet worden.


Nee hoor. Als jij een radioshiw opneemt mag jij die niet online zetten.


q-dance zet toch ook hun sets online... radioshows komen toch ook met podcasts ;)

Q-dance en de radioshows zullen daar ook wel voor betalen. Ik ga als voorbeeld ook aan als jij een radioshow van de radio opneemt mag jij die niet online zetten. Je maakt dan iets openbaar wat niet van jou is en waar je ook geen toestemming voor hebt of voor hebt betaald.

Er blijft een verschil tussen iets niet mogen en het toch doen he. Er worden hier ook setjes online gezet die leden van het forum thuis hebben opgenomen. Dit mag niet, maar het wordt wel gedaan. Hier komen waarschijnlijk nooit problemen door, omdat de rechthebbenden hier geen aandacht aan besteden.

idd, Q-Dance en andere radio stations betalen hier rechten over, dus mogen ze het online zetten.

Als jij zelf een radio programma opneemt mag je deze niet online zetten. hetzelfde geld in princiepe met een setje die jij zelf thuis opneemt en online zet. Daar worden dus ook geen rechten over betaald.

Zelfs al wordt je set op Fear.FM, Hardstation, The Limit etc. wordt uitgezonden mag je deze nog niet zomaar online zetten van de Buma. Wel als je je inschrijft bij de buma en elke download die gedaan wordt van jou setje afrekend.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner