Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 14:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
T-I-M schreef:
Voor degene die geïnteresseerd zijn, mijn inzending:

Ik heb meegedaan en zat bij de laatste 7. Helaas ben ik het uiteindelijk niet geworden maar des te meer reden om aan mijn feedback punten te werken natuurlijk!


Vet man!

Ik zou al heel blij zijn met een 7e plaats, zegt toch wel dat je goed bezig bent :)



Ben er ook zeker trots op! Veel motivatie van gekregen om hard te werken aan nieuwe projecten. Leuk om te lezen dat jullie het waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

T-I-M schreef:
Joeyvg schreef:
T-I-M schreef:
Voor degene die geïnteresseerd zijn, mijn inzending:

Ik heb meegedaan en zat bij de laatste 7. Helaas ben ik het uiteindelijk niet geworden maar des te meer reden om aan mijn feedback punten te werken natuurlijk!


Vet man!

Ik zou al heel blij zijn met een 7e plaats, zegt toch wel dat je goed bezig bent :)



Ben er ook zeker trots op! Veel motivatie van gekregen om hard te werken aan nieuwe projecten. Leuk om te lezen dat jullie het waarderen :)


Vorig jaar had je toch als Heavy Elementary gewonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

cb92 schreef:

Vorig jaar had je toch als Heavy Elementary gewonnen?


Klopt idd, dat was samen met een goede vriend van me (Bold Action). Sinds een paar maanden terug ben ik zelf een nieuw solo project gestart waar ik wat meer tijd in kan steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

T-I-M schreef:
cb92 schreef:

Vorig jaar had je toch als Heavy Elementary gewonnen?


Klopt idd, dat was samen met een goede vriend van me (Bold Action). Sinds een paar maanden terug ben ik zelf een nieuw solo project gestart waar ik wat meer tijd in kan steken.


Ahh! Ben benieuwd man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
T-I-M schreef:
cb92 schreef:

Vorig jaar had je toch als Heavy Elementary gewonnen?


Klopt idd, dat was samen met een goede vriend van me (Bold Action). Sinds een paar maanden terug ben ik zelf een nieuw solo project gestart waar ik wat meer tijd in kan steken.


Ahh! Ben benieuwd man! :D



Anders ik wel! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:28 
 
Hardtraxx Addict

T-I-M schreef:
Voor degene die geïnteresseerd zijn, mijn inzending:

Ik heb meegedaan en zat bij de laatste 7. Helaas ben ik het uiteindelijk niet geworden maar des te meer reden om aan mijn feedback punten te werken natuurlijk!


wow vette track! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij komt er wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 03:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hieronder een snippet van onze inzending, die het ook geschopt had tot de laatste 7. Opmerking was dat het voor qult te veel house georienteerd was. Maargoed goede feedback heb je nooit teveel.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 09:28 
 
Hardtraxx Elite

Die drop is ziek lekker!! :yay:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner