7 posts member since 2014
last seen Jul 2015
Joeyvg wrote:
T-I-M wrote:Voor degene die geïnteresseerd zijn, mijn inzending: View on SoundCloud

Ik heb meegedaan en zat bij de laatste 7. Helaas ben ik het uiteindelijk niet geworden maar des te meer reden om aan mijn feedback punten te werken natuurlijk!
Vet man!

Ik zou al heel blij zijn met een 7e plaats, zegt toch wel dat je goed bezig bent :)

Ben er ook zeker trots op! Veel motivatie van gekregen om hard te werken aan nieuwe projecten. Leuk om te lezen dat jullie het waarderen :)
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
T-I-M wrote:
Joeyvg wrote:
T-I-M wrote:Voor degene die geïnteresseerd zijn, mijn inzending: View on SoundCloud

Ik heb meegedaan en zat bij de laatste 7. Helaas ben ik het uiteindelijk niet geworden maar des te meer reden om aan mijn feedback punten te werken natuurlijk!
Vet man!

Ik zou al heel blij zijn met een 7e plaats, zegt toch wel dat je goed bezig bent :)

Ben er ook zeker trots op! Veel motivatie van gekregen om hard te werken aan nieuwe projecten. Leuk om te lezen dat jullie het waarderen :)
Vorig jaar had je toch als Heavy Elementary gewonnen?
last seen Jul 2015
cb92 wrote:
Klopt idd, dat was samen met een goede vriend van me (Bold Action). Sinds een paar maanden terug ben ik zelf een nieuw solo project gestart waar ik wat meer tijd in kan steken.
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
T-I-M wrote:
cb92 wrote:
Klopt idd, dat was samen met een goede vriend van me (Bold Action). Sinds een paar maanden terug ben ik zelf een nieuw solo project gestart waar ik wat meer tijd in kan steken.
Ahh! Ben benieuwd man! :D
last seen Jul 2015
cb92 wrote:
T-I-M wrote:
cb92 wrote:
Ahh! Ben benieuwd man! :D

Anders ik wel! haha
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026

wow vette track! :)
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Jij komt er wel :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Hieronder een snippet van onze inzending, die het ook geschopt had tot de laatste 7. Opmerking was dat het voor qult te veel house georienteerd was. Maargoed goede feedback heb je nooit teveel.

View on SoundCloud
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Die drop is ziek lekker!! :yay: