Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende

Alleen voor Hardtraxx leden of ook voor anderen?
Alleen voor Hardtraxx leden 70%  70%  [ 39 ]
Ook voor anderen 30%  30%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 56
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:50 
 
Hardtraxxer

Skatzow schreef:
Helaas niet, vind ik wel jammer want ik sta nog steeds achter het idee.


Ik ook, het is helaas nooit van de grond gekomen. Wil het best nog een kans geven als meer mensen hetzelfde willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:57 
 

ik vind het ook nog een goed idee en ik zou er graag aan mee willen werken (Produceren kan ik niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Skatzow schreef:
Wil het best nog een kans geven als meer mensen hetzelfde willen.


Dit, :P Kunnen natuurlijk proberen het opnieuw te lanceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:25 
 
Hardtraxxer

Ik wil bij deze "tweede poging" best een taak op mij nemen aangezien ik nu meer vrije tijd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:56 
 
Hardtraxx Elite

Ik wil ook wel weer meehelpen. We hebben alleen wel iemand nodig die kan designen en we hebben natuurlijk producties nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

komt er naast hardstyle ook andere stijlen op te staan? :P of echt alleen hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 17:43 
 

vorige keer was het alle stijlen maar gemaakt door ht leden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 22:16 
 
Hardtraxx Addict

Persoonlijk zou ik zeggen dat het beter is om het op de hardere stijlen te houden. Daar gaat dit forum natuurlijk ook voornamelijk over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Persoonlijk zou ik zeggen dat het beter is om het op de hardere stijlen te houden. Daar gaat dit forum natuurlijk ook voornamelijk over.


Hier kan desnoods nog over gestemd worden :P Ik denk dat het niet zoveel zou moeten uitmaken, als je bijv. naar Monstercat Records kijkt, zij hebben ook verschillende genre's, wanneer je dit gewoon in subcategorieën verdeelt met als main hardstyle zou dat wel gewoon moeten kunnen lijkt mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 10:31 
 
Hardtraxxer

Die ene videotemplate die AvixDJ had gemaakt was een dikke prima, ik stel voor deze in gebruik te nemen. Moeten alleen nog een banner en een logo. Helaas kan ik zelf helemaal niks met Photoshop etc. iemand die dit kan en wil doen?

Qua stijlen zit ik een beetje in het midden. Het zou in mijn ogen beter zijn als het voornamelijk Hardstyle (of harder) is, we zitten uiteraard met een reden op Hardtraxx. Aan de andere kant heb ik ook zoiets van waarom niet, als een House track (als voorbeeld) gewoon goed genoeg klinkt vind ik het ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 12:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heel strak plan jongens!

Ik zelf had dit plan ook al regelmatig. Ben toen ook een facebook pagina gestart. Rond de 80 likes gekomen zonder veel reclame te maken! Maar ik zocht de tracks zelf op soundcloud dit was tijdrovend en begon ook te irriteren. Als je werkt met een bron: Producers van Hardtraxx. Dan gaat het zeker lukken. Tracks heb je wel en veel mensen hebben interesse in tracks die niet van de grote namen komen! (Je weet maar nooit wat voor pareltje je ontdekt).

Mocht je ergens nog hulp bij nodig hebben hoor ik het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als er iemand kan photoshoppen of videobewerken (kan het zelf een klein beetje) dan wil ik wel een opzet maken en proberen het nu echt van de grond te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 14:28 
 
Hardtraxx Elite

Dan moeten we ook muziek hebben want dat was vorige keer ook een struikelblok, er was gewoon geen muziek :P

Ik zou wel zeggen, doe de eerste tracks hardstyle/core dan kun je daarna altijd house oid doen maar dat je wel ff een statement maakt omdat dit natuurlijk niet voor niet hardtraxx is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Wat ik gek vind er zijn genoeg mensen die hier dingen proberen.
Ik heb zelf wel een aantal tracks van mijn gecut zodat ze goed zijn voor promotie.

Ik zie ook dat er met regelmaat wel wat geplaatst wordt in de 'gratis tracks' fora?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sub categorieën/kanalen is geen verkeerd idee.
Je kan eventueel ook Hartraxx sub kanaal maken en/of een kanaal voor "externe" producers zodat je meer aanbod hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 17:23 
 
Hardtraxxer

Ik kan wel wat tracks leveren als muziek een probleem is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 18:00 
 
Hardtraxxer

Subkanalen is een goede optie, maar ik denk dat we niet (opnieuw) te hard van stapel moeten lopen :P

Je kan wel op het 'main kanaal' afspeellijsten maken met verschillende categorieën en dat dan later overdragen naar de subkanalen.

Ik wil trouwens graag weten wie er mee willen doen. Skatzow, AvixDJ en ikzelf zijn een zekerheidje, maar er is nog wel plek voor twee à drie man. Laat even een comment achter als je mee wil helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 18:11 
 
Hardtraxx Elite

M Unic schreef:
Ik zie ook dat er met regelmaat wel wat geplaatst wordt in de 'gratis tracks' fora?


De kwaliteit daarvan is zeker niet altijd optimaal maar dit zijn wel de tracks die we willen promoten ja :)

Skatzow schreef:
Sub categorieën/kanalen is geen verkeerd idee.
Je kan eventueel ook Hartraxx sub kanaal maken en/of een kanaal voor "externe" producers zodat je meer aanbod hebt.


Sub kanalen lijkt me zeker aan het begin geen goed idee, misschien als het eenmaal loopt maar aan het begin kun je beter op het main kanaal focussen.

EvilNoize schreef:
Ik kan wel wat tracks leveren als muziek een probleem is..


Altijd welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 18:15 
 
Hardtraxxer

Tim als ik het goed heb behoor jij ook tot de vaste groep toch? Ik denk dat we met z'n vieren wel even vooruit kunnen. Hoofdzaak is artwork op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zolang we kunnen beginnen enkele tracks per maand is het prima. we moeten natuurlijk wel een selectie maken. Het moeten tracks zijn die prima in elkaar steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:25 
 
Hardtraxx Elite

Skatzow schreef:
Zolang we kunnen beginnen enkele tracks per maand is het prima. we moeten natuurlijk wel een selectie maken. Het moeten tracks zijn die prima in elkaar steken.

Precies, alle tracks zijn natuurlijk welkom. We hadden al een email volgensmij?

Ander punt: Moeten het per se nieuwe tracks zijn?

DJ JellyBean schreef:
Tim als ik het goed heb behoor jij ook tot de vaste groep toch? Ik denk dat we met z'n vieren wel even vooruit kunnen. Hoofdzaak is artwork op dit moment.


Ik deed wel mee ja, welke 4 doel jij nu op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:32 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Skatzow schreef:
Zolang we kunnen beginnen enkele tracks per maand is het prima. we moeten natuurlijk wel een selectie maken. Het moeten tracks zijn die prima in elkaar steken.

Precies, alle tracks zijn natuurlijk welkom. We hadden al een email volgensmij?

Ander punt: Moeten het per se nieuwe tracks zijn?

DJ JellyBean schreef:
Tim als ik het goed heb behoor jij ook tot de vaste groep toch? Ik denk dat we met z'n vieren wel even vooruit kunnen. Hoofdzaak is artwork op dit moment.


Ik deed wel mee ja, welke 4 doel jij nu op?


Of we al een email hadden weet ik niet, zou zomaar kunnen.

Ik denk dat het belangrijk is om in het begin een aantal tracks te kunnen brengen, dus ze hoeven niet per se nieuw te zijn. Wel beter voor later om nieuwe tracks te brengen natuurlijk, maar ik denk dat we het even moeten doen met wat er al is (uiteraard met toestemming van de desbetreffende producers).

Ik heb het trouwens over jou, Skatzow, AvixDJ en ikzelf. Ik ga even een PM naar jullie sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:35 
 

mee doen wil ik ook wel , ik kan een beetje video editen maar verder ook niet echt, ja misschien iets met artwork maar daar ben ik niet heel goed mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:37 
 
Hardtraxx Elite

DJ JellyBean schreef:
Of we al een email hadden weet ik niet, zou zomaar kunnen.

Ik denk dat het belangrijk is om in het begin een aantal tracks te kunnen brengen, dus ze hoeven niet per se nieuw te zijn. Wel beter voor later om nieuwe tracks te brengen natuurlijk, maar ik denk dat we het even moeten doen met wat er al is (uiteraard met toestemming van de desbetreffende producers).

Ik heb het trouwens over jou, Skatzow, AvixDJ en ikzelf. Ik ga even een PM naar jullie sturen.


Joeyvg had die vgm gemaakt, die zat dr toch ook bij?

Ja dat idee had ik ook dat we gelijk een paar (oudere) tracks kunnen releasen en vanaf dan alleen nieuw spul oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:40 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
DJ JellyBean schreef:
Of we al een email hadden weet ik niet, zou zomaar kunnen.

Ik denk dat het belangrijk is om in het begin een aantal tracks te kunnen brengen, dus ze hoeven niet per se nieuw te zijn. Wel beter voor later om nieuwe tracks te brengen natuurlijk, maar ik denk dat we het even moeten doen met wat er al is (uiteraard met toestemming van de desbetreffende producers).

Ik heb het trouwens over jou, Skatzow, AvixDJ en ikzelf. Ik ga even een PM naar jullie sturen.


Joeyvg had die vgm gemaakt, die zat dr toch ook bij?

Ja dat idee had ik ook dat we gelijk een paar (oudere) tracks kunnen releasen en vanaf dan alleen nieuw spul oid.


Joey ook inderdaad, thanks!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner