Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet dat hier waarschijnlijk al wel een topic voor is en dat er straks een boze mod komt.
Maar dat kan me niks schelen want ik word helemaal gek hier :cry:
Ik heb een Intel i7 @ 3.4 Ghz en 8GB Ram.
Ik heb een Focusrite USB 6 geluidskaart en FL Studio deed het tot voor kort geweldig.
Alle projecten (Ook de verschrikkelijk grote) draaide hij zonder lag.
Maar nu heb ik een miniprojecte van 20 channels en hij lagt als de $%&$##%^ :mad:
Ik word helemaal gek, help me alsjeblieft (L)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Gebruik je ASIO drivers? Zo ja, Probeer die even opnieuw te installeren en kijk of dat werkt. Zo niet, geen flauw idee... :P

Gebruik de driver van saffire zelf.
Die gebruikte ik altijd en die draaide alles perfect, heb nog een nieuwe versie gedownload maar die geeft een foutcode aan: not enough outputs.
Mijn CPU in taakbeheer geeft ook gewoon aan dat ik nog genoeg kracht heb.
processor staat op 30% en geheugen op 20?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:10 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb dit ook gehad en dat lag toen aan fruityloops. Was nog wel FL7 toen destijds, maar die maakte gewoon totaal niet het optimale gebruik van de computer. Bij ableton, cubase en studio one heb ik die problemen nooit gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 03:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

EDIT: laatmaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 14:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit ligt idd aan fl studio, ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen maar bij cubase etc zijn de projecten soms nog groter maar zijn ze veel minder zwaar voor je pc.

ik zou toch even naar je driver instellingen kijken en naar de overige audio instellingen in fl zelf.

verder weet ik het ook niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Dit ligt idd aan fl studio, ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen maar bij cubase etc zijn de projecten soms nog groter maar zijn ze veel minder zwaar voor je pc.

ik zou toch even naar je driver instellingen kijken en naar de overige audio instellingen in fl zelf.

verder weet ik het ook niet :)


Ja dit dus, het zal waarschijnlijk aan je instellingen van je geluidskaart liggen want ik heb een i7 met 6gb RAM en heb nergens last van :)
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner