Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 09:37 
 
Hardtraxx Newbie

Ha!

Geen idee of het de bedoeling is dat ik dit soort dingen hier post dus close/move maar als het hier niet hoort.

Voor een iPad app ben ik opzoek naar ondersteundende icons voor de volgende onderdelen:

- Delay/Reverb
- Distortion/fuzz
- Modulation
- Dynamics
- Ducking compressor
- Bitcrusher
- Tape delay

Ik heb in mijn leven nog nooit software gebruikt voor het produceren van muziek dus heb ook geen idee of voor deze onderwerpen algemene iconen zijn. Hopelijk kunnen jullie mij een beetje opweg helpen :)

Pils
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 13:23 
 
Hardtraxx Addict

Dat is een lastige ja :P
Heb ff gezocht en kwam dit topic tegen: http://forum.cockos.com/showthread.php?t=31953
daar waren ze met het zelfde bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 16:05 
 
Hardtraxx Newbie

Zijn dit geen standaard functionaliteiten die in elke software zit waarmee geproduceerd wordt? Of wordt daar gewoon geen gebruik gemaakt van iconen?

Misschien toch niet zo handig als ze mij dit laten doen zonder ook maar enige ervaring in muziek (software)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pils87 schreef:
Zijn dit geen standaard functionaliteiten die in elke software zit waarmee geproduceerd wordt? Of wordt daar gewoon geen gebruik gemaakt van iconen?

Misschien toch niet zo handig als ze mij dit laten doen zonder ook maar enige ervaring in muziek (software)


nope, er zijn geen standaarden voor. meestal werken wij van uit pulldown menu's. dit omdat de plugins en effecten allemaal een andere naam hebben. en pietje wil dit, en jantje wil dat.. dus helaas, geen NEN- norm
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner