Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2025 15:04 

Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal,

Ik heb recent een nieuwe plug-in uitgebracht waarvan ik denk dat ie zeer geschikt is voor hardstyle productie.
De plug-in is ook getest door bekende hardstyle producers (o.a. MYST, Frontliner, Degos & re-Done) en die waren allemaal zeer tevreden.

Wat is het?
De plug-in heet Disseptor en is een combinatie van multiband dispersion & distortion. De plug-in heeft 5 EQ points die anders werken dan een normale EQ. Waar je normaal bepaalde frequenties kan boosten of cutten, kan je met deze EQ frequenties vertragen. Kleine vertragingen (faseverschuivingen) hoor je niet op zichzelf maar veranderen wel de klank van de distortion. Grote vertragingen hoor je wel op zichzelf en geven een soort pitch bend effect (handig voor het maken van kick punches).

Daarnaast heeft de plug-in asymmetrische distortion wat goed werkt voor hardstyle tails (vergelijkbaar met de logic clip distortion).

Er is een gratis trial versie (zonder beperkingen) beschikbaar, zeker het proberen waard denk ik!

Meer informatie is te vinden op de website: http://www.rvaudiodesign.com.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, veel plezier ermee! :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2025 20:04 

Hardtraxxer

Leuk ding man! Maakt m’n kicks agressief en toch wel clean! Merk wel dat het volume erg laag is in de mixer te zien, weet niet hoe dat precies zit? Maar punch krijgt een andere karakter idd en de tail lekkere crunch laag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2025 14:06 

Hardtraxx Newbie

Cool! Leuk om te horen dat je de plugin goed kunt gebruiken!

Wat bedoel je precies met dat het volume laag is? Er wordt wat gain compensation toegepast op het moment dat je de distortion gebruikt wat ervoor zorgt dat de input / output luidheid gelijk blijft. Of bedoel je iets anders?
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner