Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Fusionmania wrote:
W0uT3R wrote:
Fusionmania wrote:Bij dezen ook mijn bijdrage;
View on SoundCloud

Echt een geweldige melo man! :)
Heb nog nooit zo'n valse kick gehoord denk ik... Verder is je synth ook niet écht om over naar huis te schrijven...
1. De synth is van supernatural
2. de kick is gewoon volgens de noten.
Als deze kick volgens jou niet vals is dan kan je denk ik beter per direct stoppen met produceren... Dit ligt er wel zo ongelofelijk scheef onder....
N
Hardtraxxer
342 posts member since 2011
last seen Jul 2013
2. Je kick is vals, ik luister nog liever naar een krolse kat met doorgeknipte stembanden.
HAAAAAA!!!
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
TakkU wrote: Als deze kick volgens jou niet vals is dan kan je denk ik beter per direct stoppen met produceren... Dit ligt er wel zo ongelofelijk scheef onder....
Wat is dat nou voor een reactie, je kan maar leren toch?
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Fusionmania wrote:
W0uT3R wrote:
Fusionmania wrote:Bij dezen ook mijn bijdrage;
View on SoundCloud

Echt een geweldige melo man! :)
Heb nog nooit zo'n valse kick gehoord denk ik... Verder is je synth ook niet écht om over naar huis te schrijven...
1. De synth is van supernatural
2. de kick is gewoon volgens de noten.
Waarschijnlijk heb je je kick in een andere toonhoogte gemaakt dus als je 'm dan op de "juiste" toonhoogte van de bassline zet klopt het niet, probeer een gratis vst als Gtune oid daar kan je de toonhoogte van je kick zien
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Precies,

Als jij je kick op C5 afspeelt in de piano roll dan wil dat niet zeggen dat hij echt C5 is.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
ScavengerDJ wrote:
TakkU wrote: Als deze kick volgens jou niet vals is dan kan je denk ik beter per direct stoppen met produceren... Dit ligt er wel zo ongelofelijk scheef onder....
Klopt. Maar als je er meerdere malen op gewezen wordt, en t vervolgens nog niet aan wilt nemen en ervan overtuigd bent dat t wel goed zit, wil je volgens mij niet leren... In zo'n geval kan je in mijn ogen er beter mee stoppen, als je alles wat je maakt gelijk helemaal de shit vind en tips van anderen niet aan wil nemen..
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Supernatural wrote: Waarschijnlijk heb je je kick in een andere toonhoogte gemaakt dus als je 'm dan op de "juiste" toonhoogte van de bassline zet klopt het niet, probeer een gratis vst als Gtune oid daar kan je de toonhoogte van je kick zien
Dankje, daar heb ik wat aan. :)
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
TakkU wrote:
ScavengerDJ wrote:
Klopt. Maar als je er meerdere malen op gewezen wordt, en t vervolgens nog niet aan wilt nemen en ervan overtuigd bent dat t wel goed zit, wil je volgens mij niet leren... In zo'n geval kan je in mijn ogen er beter mee stoppen, als je alles wat je maakt gelijk helemaal de shit vind en tips van anderen niet aan wil nemen..
Heb ik dat ergens gezegd dan?
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Constant tegenspreken, en zeggen dat t niet zo is, is toch echt overduidelijk niet willen leren :')
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
TakkU wrote:Constant tegenspreken, en zeggen dat t niet zo is, is toch echt overduidelijk niet willen leren :')
Dat hoeft toch niet meteen te betekenen dat ik m'n muziek helemaal de ''shit'' vind volgens jou? Image
Oja, en
ik luister nog liever naar een krolse kat met doorgeknipte stembanden.
Noem je dat een tip?

Ik zeg toch gewoon ok, daarmee bedoel ik dat er mee eens ben.
Als je dat woord niet begrijpt, kijk anders even op deze pagina http://nl.wikipedia.org/wiki/Ok%C3%A9
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
als meerdere mensen je track/snippet afzeiken dan betekend dat simpelweg dat het nergens naar klinkt. hier moet en zul je je bij moeten neerleggen -.-
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Case Dj wrote:als meerdere mensen je track/snippet afzeiken dan betekend dat simpelweg dat het nergens naar klinkt. hier moet en zul je je bij moeten neerleggen -.-
Ja maar dan hoeven ze ook niet zomaar te blaten wat niet waar is.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Fusionmania wrote:
Case Dj wrote:als meerdere mensen je track/snippet afzeiken dan betekend dat simpelweg dat het nergens naar klinkt. hier moet en zul je je bij moeten neerleggen -.-
nee jullie moeten gewoon lievv doen en verder gewoon stil zijn xd
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Case Dj wrote:
Fusionmania wrote:
nee jullie moeten gewoon lievv doen en verder gewoon stil zijn xd
Ja :$
A
9 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Hey,

Hier is mijn probeersel, al nu die klaar is vind ik dat de pitching niet 100% is haha!

Anyway : View on SoundCloud
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2014
Agix wrote:Hey,

Hier is mijn probeersel, al nu die klaar is vind ik dat de pitching niet 100% is haha!

Anyway : View on SoundCloud
Pitch klopt niet haha probeer een vst als gtune om te kijken welke toonhoogte je kick heeft als je 'm in C afspeelt succes :thumbup:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Verveelde me, dus ook even een upload van mijn kant

http://www2.zippyshare.com/v/76538999/file.html
R
Hardtraxxer
314 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Ook van mij 1tje :P. Kick zal wss nie op de goede noten staan maarja...zit hier nu met headset op te vervelen dus waarom nie?

View on SoundCloud
Hardtraxxer
259 posts member since 2011
last seen Mar 2014
Midifile is verlopen, wil het ook nog eventjes proberen :)
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2014
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Thanks voor de reupload ;)

Je cadeautje:

View on SoundCloud
De Kick loopt niet helemaal zoals ik het wil
D
last seen Jun 2012
http://www8.zippyshare.com/v/29329097/file.html

Zoiets?
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
DiffusersOfficial wrote:http://www8.zippyshare.com/v/29329097/file.html

Zoiets?
Kick = vals. Kom ik toch wel heel vaak tegen op 't forum zeg hé, mensen zonder gehoor ofzo? Ook is je kick weinig origineel en lijkt zo uit een youtube filmpje te zijn overgenomen, toen je snippet begon kon ik alweer raden wat voor 'n kick er aan zat te komen.
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
W0uT3R wrote: Kom ik toch wel heel vaak tegen op 't forum zeg hé, mensen zonder gehoor ofzo?
Idd, erger me er ook best wel vaak aan. Als je niet eens kan horen dat je kick vals is kun je
wat mij betreft gewoon echt stoppen met produceren. Daar moet je gewoon gevoel voor hebben
En dan zijn het iid vaak ook nog geripte kicks xd erg wack
D
last seen Jun 2012
W0uT3R wrote:
DiffusersOfficial wrote:http://www8.zippyshare.com/v/29329097/file.html

Zoiets?
Kick = vals. Kom ik toch wel heel vaak tegen op 't forum zeg hé, mensen zonder gehoor ofzo? Ook is je kick weinig origineel en lijkt zo uit een youtube filmpje te zijn overgenomen, toen je snippet begon kon ik alweer raden wat voor 'n kick er aan zat te komen.
Hoezo weinig origineel, ik produce zelf al sinds 08 en maak alles zelf.
volgende keer verder denken dan je neus lang is.