Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 15:21 

Hardtraxx Addict

Ik snap wat je bedoelt, en dat vind ik dan ook goed gelukt :) je houdt inderdaad het tempo er wel in. Dat luistert ook prettig. Bovendien zal ikzelf niet raar opkijken van: "wat gebeurt hier nou?" als je mash ergens zou worden gedraaid :D

Haha, mijn mash is mijn onderschrift dus eigenlijk verwachtte ik niet echt feedback daarop :P Maar toch bedankt! Zo probeer ik nu een AVIO mash te maken, maar het schiet nog niet echt op :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:24 

Hardtraxxer

Citaat:
@Protech: In de intro heb je dat op zich wel leuk gedaan. Ik snap dat je het geslaagd vindt, omdat je ze leuk (en redelijk passend!) door elkaar hebt weten te brengen. Daarna komt gewoon een heel stuk GDD, wat nogal verveelt. En dan in de break weet je het weer eventjes wat op te maken. Het idee is wel leuk, alleen ik zou er veel meer mee spelen :) veel meer dingen terug laten komen, of veranderen of weet ik veel wat. Hoop dat je hier wat aan hebt :P

Ja, zou nog wel eens wat van de text van Punk From The Block ergens in de intro kunnen stoppen, maar ik vind de rest van de mid van PFTB nogal matig, dus die heb ik bewust helemaal niet gebruikt, hetzelfde geldt voor de melodie van GDD, die ik ook niet top vind. Zal dus nog eens kijken voor wat extra's in de mid en een outro!

Verder gaat het ook vooral om de 'dynamiek' tussen de twee 'personages' in de melodie:
-Gangster: Dont Dance
-Punk: Dance motherfucker dance blabla
-Gangster: Zegt weer dat ie niet danced :P
-Punk: Im the punk from the block (In de zin van, ben een grote jongen)
-Gangster: What the fuck youre looking at punk
-Punk: Dont fuck with me blabla

Zoiets :) Dat was ook het idee om de mash up te maken, maar nu het aarig is gelukt kan er inderdaad ook wel wat in de intro bij! Danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:27 

Hardtraxx Addict

Hey Mensen, bij deze wil ik mn nieuwste mashup van de tracks
Gold van max enforcer en 'Rebirth' van ran-d en b-front met jullie delen. :D
Ik zou hem eerst in een set van me gebruiken, maar omdat dat wss niet
Gebeurt, wil ik hem wel weggeven. Ik vind hem zelf best aardig gelukt.
Link:

http://www66.zippyshare.com/v/19630567/file.html

Feedback is altijd welkom.
Enjoy! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:04 

hsgroningen schreef:
Hey Mensen, bij deze wil ik mn nieuwste mashup van de tracks
Gold van max enforcer en 'Rebirth' van ran-d en b-front met jullie delen. :D
Ik zou hem eerst in een set van me gebruiken, maar omdat dat wss niet
Gebeurt, wil ik hem wel weggeven. Ik vind hem zelf best aardig gelukt.
Link:

http://www66.zippyshare.com/v/19630567/file.html

Feedback is altijd welkom.
Enjoy! :innocent:

Vet :D

Alleen de bass(kick) klinkt beetje raar... Alsof die heel hoog is, maar dan anders :P
Voorderest wel vet bedacht! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:10 

Hardtraxx Addict

Nou, ik heb een beginnetje voor de AVIO mash up. Het is alleen maar een stukje van de intro, ben wel benieuwd of dit redelijk oké klinkt:

Dat sommige sounds harder naar voren komen hoef je niet te melden, dat komt later wel goed. Gaat even om het idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:18 

Hardtraxx Veteran

Vanaf de intro naar de mid-intro gaat het ineens heel snel, ik mis daar nog 4 claps eigenlijk :P
Je zou er ook nog een FX kunnen doen die uit-fade 8 beats laten uitfaden en dan de vocals

Voor de rest, klinkt wel leuk, benieuwd hoe het verder gaat komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:22 

Hardtraxx Addict

Bedoel je NA die stilte of tijdens die lange uitgerekte bass? Want NA die stilte komt die mid-intro wel gewoon in de maat en op de juiste tel ;)
Maar dat merk je dan wel als ik wat verder ben. Laat ik 't dan wel weer horen, thanks voor de tip ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:41 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel, als je er een FX in doet aan het eind van de intro, dat er tussen de FX en het begin van de vocals 8 beats zit
Weet niet precies hoe ik het anders moet uitleggen, ben niet 100% van alle termen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:44 

Hardtraxx Addict

Oh op die manier, ik snap 'm. In feite zitten er nu 8 beats tussen de intro en de 1e kick. Dus die vocals duren al 8 beats. Het klopt wel gewoon, dus je mist niet nog 4 claps zoals je net zei. Maar ik snap wat jij nu zegt, kan het eventueel wel proberen om te kijken of het wat wordt (moet ik eerst ergens een leuke FX zien te vinden van een AVIO track :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:48 

Hardtraxx Veteran

Heb ook even zitten kijken, maar de meeste beginnen ook gelijk :P

We All Shall Fall zou misschien nog wel kunnen, Typically White is ook goed te gebruiken lijkt me :)
Eventueel nog No Turning Back
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:04 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Vet :D

Alleen de bass(kick) klinkt beetje raar... Alsof die heel hoog is, maar dan anders :P
Voorderest wel vet bedacht! ^^

Kan wel kloppen, komt door de pitch. Nja, het was ook maar 20 min werk in total.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:22 

Hardtraxx Newbie

hsgroningen

Idee is leuk, maar de afwerking is nog beetje slordig. Als je er nog mee verder wilt gaan dan zou ik nog even kijken naar de overgang op de climax waarin je zowel REBIRTH als GOLD vocal hoort. Ook bij het uitfaden van de intro en infaden van de break hoor je een duidelijke overgang. Dat kun je miss nog even afwerken.

@Klos , lekker origineel weer. Ben heel benieuwd! Ik ga ook eens wat dingetjes op die manier proberen te mash-uppe'. Succes ermee!

gr,

Sebastopol
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:57 

Hardtraxxer

Er is natuurlijk niet veel moeilijks aan, maar het is wél erg vermakelijk en weer eens wat anders om de BPM track te veranderen! Heb geen idee of het al eerder gedaan is, maar laat maar horen wat je er van vindt :) Vind het zelf wel een leuk idee, het kan natuurlijk met alle tracks, maar dit is de eerste die ik heb gemaakt. Ik weet dat de nummers misschien wat lang duren, maar dan heeft het publiek tenminste nog een beetje tijd om los te gaan. Ik moet hem nog gaan draaien (17 feb), maar ik denk dat het publiek het wel kan waarderen :)

http://www63.zippyshare.com/v/66633720/file.html

Gebruikte tracks (in volgorde):
Wild Motherfuckers - BPM Track
Zany - Sky High
Deepack - The Prophecy (2009 Edit)
Evil Activities & The Viper - Raving Bootleg
J.D.A. - Voel Je Die Bass
Chrono & The Demon Dwarf - Beter Kom Je Niet Anthem
Toto - Hold The Line
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:34 

Hardtraxxer

Protech DJ schreef:
Er is natuurlijk niet veel moeilijks aan, maar het is wél erg vermakelijk en weer eens wat anders om de BPM track te veranderen! Heb geen idee of het al eerder gedaan is, maar laat maar horen wat je er van vindt :) Vind het zelf wel een leuk idee, het kan natuurlijk met alle tracks, maar dit is de eerste die ik heb gemaakt. Ik weet dat de nummers misschien wat lang duren, maar dan heeft het publiek tenminste nog een beetje tijd om los te gaan. Ik moet hem nog gaan draaien (17 feb), maar ik denk dat het publiek het wel kan waarderen :)

Zany - Sky High
Toto - Hold The Line

LIKE A BAWZ!
geniaal concept en ook nog netjes uitgewerkt ook! dit ga ik zeker onthouden! leuk idee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:53 

Hardtraxx Veteran

Ook even wat posten :corn:

Mashup van Sasha F & Degos & Re-Done - Dump-B-Ass (Intro & Outro) en Prefix & Density - Warning (Climax)

http://www18.zippyshare.com/v/52542763/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:41 

Hardtraxx Veteran

ik dacht ik doe eens gek :P

TNT vs. Knife Party - Blocking Someone On Facebook(B-Resco Mashup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 12:34 

Hardtraxxer

Dj Skitzo schreef:
ik dacht ik doe eens gek :P

TNT vs. Knife Party - Blocking Someone On Facebook(B-Resco Mashup)

Hahaha, klinkt zeker leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:08 

Hardtraxx Addict

Hey gastjes,
Bij deze wil ik jullie weer een nieuwe Mashup aanbieden, deze keer een remake van een
oudere Mashup van mij. Deze keer beter gemasterd/gemixt.
Download link:
http://www19.zippyshare.com/v/93975085/file.html

Reacties zou fijn zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:45 

Hardtraxx Veteran

TheArthadox schreef:
Protech DJ schreef:

Zany - Sky High
Toto - Hold The Line

LIKE A BAWZ!
geniaal concept en ook nog netjes uitgewerkt ook! dit ga ik zeker onthouden! leuk idee :)

Ik vind hem dus totaal niet netjes uitgewerkt.. Idee erachter is leuk, maar niet lekker uitgewerkt. Tracks worden gewoon in/uitgefade en niet echt heel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 22:28 

Hardtraxxer

Nou jongens, ik weet niet of het al gedaan is, maar ik heb de Fancesco Zeta Remix van Cinema gecombineerd met die van Skrillex. Vond het wel dik klinken xD
Alstu:

Voor de liefhebbers youtube:

En zippy:
[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/6920816/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 10:10 

Donateur

hsgroningen schreef:
Download link:
http://www19.zippyshare.com/v/93975085/file.html

Reacties zou fijn zijn ^^

Klinkt wel geinig, zou hem zelf niet zo snel draaien denk ik. Maar dat originele nummer, hoe heet die ook alweer :O
Die heeft ook een lange tijd in de Mars reclame gezeten. Echt een bazige track is dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 19:39 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
Klinkt wel geinig, zou hem zelf niet zo snel draaien denk ik. Maar dat originele nummer, hoe heet die ook alweer
Die heeft ook een lange tijd in de Mars reclame gezeten. Echt een bazige track is dat

Originele nummer is New Order - Blue Monday :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 20:19 

Hardtraxxer

Nieuwe Mashup: http://soundcloud.com/e-q-lizer/zatox-e ... r-ft-jolle

Zatox:

Creation
Ear Fucking
Andromeda

Enjoy! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

Aight broeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 21:11 

Hardtraxxer

Hardphonic schreef:
Nou jongens, ik weet niet of het al gedaan is, maar ik heb de Fancesco Zeta Remix van Cinema gecombineerd met die van Skrillex. Vond het wel dik klinken xD
Alstu:

Voor de liefhebbers youtube:

En zippy:
[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/6920816/file.html[/zippy]

netjes gedaan imo! ga zo door :)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner