Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Nee?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
't lijkt wel 1 nummer xd Klinkt sowieso lekker :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Verplaatst naar edit topic
Last edited by Nightbreaker on 02 Sep 2011 15:00, edited 1 time in total.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Nightbreaker wrote:Op verzoek hier mijn edit van Sound Intense City, zonder dance.

http://www4.zippyshare.com/v/60159580/file.html
:list:
Edit Topic :P :P
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
The-Znayzer wrote:
Nightbreaker wrote:Op verzoek hier mijn edit van Sound Intense City, zonder dance.

http://www4.zippyshare.com/v/60159580/file.html
:list:
Edit Topic :P :P
Sorrrryyyy :$
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Toch bedankt Nightbreaker! ;) Sorry voor de verkeerde doorverwijzing :$
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Nikkel wrote:Toch bedankt Nightbreaker! ;) Sorry voor de verkeerde doorverwijzing :$
Wist zelf ook niet dat er een Edit Topic was haha :P
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
roberttt wrote:'t lijkt wel 1 nummer xd Klinkt sowieso lekker :thumbsup:
Ja dat is wel de bedoeling hé. xd

Het zijn er dus 4.

De mixintro is de beat van Electro slut en die soundjes zijn van Werkzeug en Exceed. Daarna de midintro is de bassline + beat Werkzeug en die synth is New Era remix, de break is van Exceed en de drop van Electro Slut. Outro is net als intro. :P

Maar bedankt! :)
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
hidde wrote:
roberttt wrote:'t lijkt wel 1 nummer xd Klinkt sowieso lekker :thumbsup:
Ja dat is wel de bedoeling hé. xd

Het zijn er dus 4.

De mixintro is de beat van Electro slut en die soundjes zijn van Werkzeug en Exceed. Daarna de midintro is de bassline + beat Werkzeug en die synth is New Era remix, de break is van Exceed en de drop van Electro Slut. Outro is net als intro. :P

Maar bedankt! :)
idee is leuk, nummers zijn leuk maar een aantal overgangen zijn storend...Als je die overgangen wat vloeiender maakt is het vet (en wil ik het wel eens in mijn fearfm show draaien)! :D
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Hmm, dan zal ik er nog even aan werken. Danku. :)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Voor de fun was ik even bezig met het volgende, idee was eerst heel anders, maar von het allemaal wel best zo :lol:

Ivan Carsten vs Outsiders - You Try To Maneat Me
http://www42.zippyshare.com/v/53697751/file.html
A
Hardtraxxer
97 posts member since 2010
last seen Jun 2015
View on SoundCloud
mijn mash-up van de Psyko Punkz
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Skedoedelefloeps wrote:Voor de fun was ik even bezig met het volgende, idee was eerst heel anders, maar von het allemaal wel best zo :lol:

Ivan Carsten vs Outsiders - You Try To Maneat Me
http://www42.zippyshare.com/v/53697751/file.html
Ik vind 'm eigenlijk wel lekker zo :D Niet te moeilijk, gewoon fijn :)
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Weer een mashupje gemaakt.. Een soort tribute aan 2 producers :P (ik weet dat het eind harder is, maar dat had ik aangepast maar waarschijnlijk niet goed opgeslagen ofzo) voor de lol verder:

Ran-D & Adaro - In For The Struggle With That Fire (Brainweavers mashup)
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Klinkt lekker en zit goed in elkaar, maar voor de rest niet super speciaal vind ik. :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
Ik heb aan mijn mash up gewerkt, ik hoop dat het nu als een goed geheel klinkt en dat er geen puntjes van kritiek zijn wat betreft een of andere technische foutjes ;)

View on SoundCloud

Als er goede reacties zijn zet ik de download link aan :P Zo niet, dan moet ik er dus nog even aan werken :D
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Zoals ik dus al zei, ik vind het een hele dikke mash-up, netjes gedaan! :D
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Vind het een vette mash, nog vetter zou zijn om bij het eerste stukje ook een dikke beukende kick eronder te zetten. Dat je echt wat WOOOW effect krijgt als je hem draait :) Soort van Grote Dikke Bassplaat achtig ;)

edit:
als je dat doet, dan is die wat mij betreft perfect :yay:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Ik vind hem heel vet! Alleen hij verliest zijn snelheid een beetje door de lange stukken die je van elke plaat gebruikt.

Aan het begint gaat het allemaal nog lekker snel, met al die samples achter elkaar. Dat vind ik dan ook het allervetste aan de mash-up want IS een mash-up. Maar daarna komen al die lange stukken waar eigenlijk niks mee gebeurd. Ik zou toch een paar stukken inkorten om de snelheid er lekker in te houden en meer stukken combineren. En bijvoorbeeld meteen weer erop knallen na de vocal 'are you having a good time?' van Big Fat Bass.

Verder vind ik em vet!
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
maarten1410 wrote:Ik vind hem heel vet! Alleen hij verliest zijn snelheid een beetje door de lange stukken die je van elke plaat gebruikt.

Aan het begint gaat het allemaal nog lekker snel, met al die samples achter elkaar. Dat vind ik dan ook het allervetste aan de mash-up want IS een mash-up. Maar daarna komen al die lange stukken waar eigenlijk niks mee gebeurd. Ik zou toch een paar stukken inkorten om de snelheid er lekker in te houden en meer stukken combineren. En bijvoorbeeld meteen weer erop knallen na de vocal 'are you having a good time?' van Big Fat Bass.

Verder vind ik em vet!
Thanks voor je puntjes :) Ik snap eigenlijk heel goed wat je bedoelt, alleen heb ik nog niet de creativiteit om die snelheid erin te houden :D 't is eigenlijk me 2e mash up dus ik neem deze tips sowieso mee voor een volgende :D! Ik kan eventueel nog een andere 'versie' van deze mash maken, een wat hardere/snellere of iets .. alleen gaat daar natuurlijk weer heel veel tijd in zitten :P Ik ben hier al heel lang mee bezig geweest en ik ben wel in voor wat nieuws :P Maar in ieder geval bedankt, en vet dat je 'm wel goed vindt verder :thumbup:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Holy crap wat een dikke mashup... Echt vet!! enigste minpuntje vind ik dat de kicks er soms nog niet helemaal lekker uit komen... Anyway best mash ever :worship:
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Brainweavers wrote:Weer een mashupje gemaakt.. Een soort tribute aan 2 producers :P (ik weet dat het eind harder is, maar dat had ik aangepast maar waarschijnlijk niet goed opgeslagen ofzo) voor de lol verder:

Ran-D & Adaro - In For The Struggle With That Fire (Brainweavers mashup)
View on SoundCloud
Vind 'm leuk gedaan!

Kleine mashup van Rockin' ur Mind en Loopmachine
View on SoundCloud

wat vinden jullie ervan?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
A2B, Enige wat je hebt gedaan is een soort van Intro van Rocking ur mind gedaan, met andere kicks als ik het goed heb? (Wie niet klinken) En daarna gewoon loopmachine er achter geplakt... Niet echt een mash-up als je het mij vraagt
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Jurheinen wrote:A2B, Enige wat je hebt gedaan is een soort van Intro van Rocking ur mind gedaan, met andere kicks als ik het goed heb? (Wie niet klinken) En daarna gewoon loopmachine er achter geplakt... Niet echt een mash-up als je het mij vraagt
Indd! :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
De intro heeft niet echt een lekker ritme..