Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook maar is wat gedaan (in FL Studio :')).

http://www44.zippyshare.com/v/96269637/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker




Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb ook eens geprobeerd een mash up te maken en ik vind m best goed gelukt eigenlijk! :)

http://www51.zippyshare.com/v/80372808/file.html

De volgende tracks zitten er in:
- Scary Noises (intro)
- Elements (outro)
- Become the Sky (intro)
- Chemical (outro)
- Psychedelic Trip (outro)

Verder nog heel veel vocal samples van andere tracks. Ben benieuwd naar jullie feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ninotjuh schreef:
Ik heb ook maar is wat gedaan (in FL Studio :')).

http://www44.zippyshare.com/v/96269637/file.html

Ik wil graag weten wat jullie hier van vinden, want dit is mijn eerste.
En ik zou graag willen weten wat beter kan en/of wat ik niet of juist wel moet doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gemaakt voor een setje die we binnenkort ff gaan opnemen..


zijn de nummers: Instand Fame & Forces of the Universe van Geck-O

downloade kan: http://www.multiupload.com/BGH8GS089O
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 19:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ninotjuh schreef:
Ninotjuh schreef:
Ik heb ook maar is wat gedaan (in FL Studio :')).

http://www44.zippyshare.com/v/96269637/file.html

Ik wil graag weten wat jullie hier van vinden, want dit is mijn eerste.
En ik zou graag willen weten wat beter kan en/of wat ik niet of juist wel moet doen. :)


Sorry man maar dit is niet super, ik kan dit ook niet echt een mash up noemen eigenlijk. Het begint met een trancy nummertje dat op de helft langzaam overgaat naar Revolution is Here.. Maar het bpm ligt niet gelijk, de nummers passen niet bij elkaar, er wordt niet gemixt.. Probeer het eens met 2 hardstyle nummers, dat werkt denk ik makkelijker ;) Kan je bijvoorbeeld de kick van de ene track en de vocal van de andere track tegelijk afspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Korey schreef:
Ninotjuh schreef:
Ninotjuh schreef:
Ik heb ook maar is wat gedaan (in FL Studio :')).

http://www44.zippyshare.com/v/96269637/file.html

Ik wil graag weten wat jullie hier van vinden, want dit is mijn eerste.
En ik zou graag willen weten wat beter kan en/of wat ik niet of juist wel moet doen. :)


Sorry man maar dit is niet super, ik kan dit ook niet echt een mash up noemen eigenlijk. Het begint met een trancy nummertje dat op de helft langzaam overgaat naar Revolution is Here.. Maar het bpm ligt niet gelijk, de nummers passen niet bij elkaar, er wordt niet gemixt.. Probeer het eens met 2 hardstyle nummers, dat werkt denk ik makkelijker ;) Kan je bijvoorbeeld de kick van de ene track en de vocal van de andere track tegelijk afspelen.

Nee inderdaad, Trance en Hardstyle is ook niet echt een goede mix.
Maar hoe leg ik de bpm gelijk dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

BPM gelijk leggen met fruityloops vind ik echt bijna onmogelijk, ik doe het altijd gewoon met 2 cd spelers met pitch. Bij mijn mashup was t makkelijker omdat hardstyle tracks allemaal rond de 150 bpm liggen, maar trance en hardstyle verschilt nog al.

Maar wat vinden jullie van die van mij?
http://www51.zippyshare.com/v/80372808/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die is wel nice.
Hmm oke, maar ik heb geen draaitafels ofzo.
Ja vinyl, maar ik heb geen hardstyle platen.
En met VirtualDJ vind ik het ook onhandig want ik kan daar niet echt mee overweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ninotjuh schreef:
Die is wel nice.
Hmm oke, maar ik heb geen draaitafels ofzo.
Ja vinyl, maar ik heb geen hardstyle platen.
En met VirtualDJ vind ik het ook onhandig want ik kan daar niet echt mee overweg.

je kunt wel met virtual dj het nummer waarvan je de bpm omhoog wil hebben omhoog pitchen en dan dat nummer opnemen op die bpm
dan kun je hem in fl studio pleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind het wel komisch om te zien hoeveel moeite mensen doen om een nummer te pitchen op hun pc..
ik doe dat binnen ongv. 20 seconden.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
ik vind het wel komisch om te zien hoeveel moeite mensen doen om een nummer te pitchen op hun pc..
ik doe dat binnen ongv. 20 seconden.. :x


en hoe doe jij dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 17:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

met virtual dj is het eigenlijk vrij simpel.

bv je start een plaat op 150 bpm, dan selecteer je de volgendeplaat die je wilt mixxen, dan is het een kwestie van
de andere plaat starten en dan shift+space dan doet virtual dj voor jou de plaat gelijkleggen.
Let wel op dat je de plaat niet kunt horen dus dat moet meestal een beetje op gevoel gaan.
Of niet guys?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

themaster schreef:
The Axe schreef:
ik vind het wel komisch om te zien hoeveel moeite mensen doen om een nummer te pitchen op hun pc..
ik doe dat binnen ongv. 20 seconden.. :x


en hoe doe jij dat dan?

Ik gok Audacity...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

themaster schreef:
The Axe schreef:
ik vind het wel komisch om te zien hoeveel moeite mensen doen om een nummer te pitchen op hun pc..
ik doe dat binnen ongv. 20 seconden.. :x


en hoe doe jij dat dan?

Ableton Live
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2010 20:21 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
themaster schreef:
The Axe schreef:
ik vind het wel komisch om te zien hoeveel moeite mensen doen om een nummer te pitchen op hun pc..
ik doe dat binnen ongv. 20 seconden.. :x


en hoe doe jij dat dan?

Ableton Live


Geooon met FL! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

20 Seconden is dan nog lang.. In Logic geef je bij de sample editor aan hoeveel BPM je sample origineel is, en hoeveel bpm je hm wilt hebben.. TADAAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 12:52 
 
Artiest

ik zie niet hoe iemand moeite kan hebben met BPM's matchen in FL ofzo, het principe is precies hetzelfde als bij CDJ's dus vind het maar apart >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

qolossos schreef:
Ik heb voor de gein eens een soort van edit van Pull Ya Strings gemaakt, misschien leuk om in een mash up te stoppen ofzo? :P

http://www57.zippyshare.com/v/5769472/file.html
^^

:$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
20 Seconden is dan nog lang.. In Logic geef je bij de sample editor aan hoeveel BPM je sample origineel is, en hoeveel bpm je hm wilt hebben.. TADAAAAAA

hehehe ja ik gebruik Ableton Live geen daar kan je ook wel aangeven welke snelheid hij gewoon moet worden maar dat is nooit 100% exact altijd zelf een beetje aanpassen nog dan ^^

Skedoedelefloeps schreef:
ik zie niet hoe iemand moeite kan hebben met BPM's matchen in FL ofzo, het principe is precies hetzelfde als bij CDJ's dus vind het maar apart >.<

Ja agh ik ken der ook 1(noem geen namen xd) die niet kan mixen als de pioneers de bpm niet automatisch aangeven dusse sta ik daar niet echt versteld van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
TakkU schreef:
20 Seconden is dan nog lang.. In Logic geef je bij de sample editor aan hoeveel BPM je sample origineel is, en hoeveel bpm je hm wilt hebben.. TADAAAAAA

hehehe ja ik gebruik Ableton Live geen daar kan je ook wel aangeven welke snelheid hij gewoon moet worden maar dat is nooit 100% exact altijd zelf een beetje aanpassen nog dan ^^

Skedoedelefloeps schreef:
ik zie niet hoe iemand moeite kan hebben met BPM's matchen in FL ofzo, het principe is precies hetzelfde als bij CDJ's dus vind het maar apart >.<

Ja agh ik ken der ook 1(noem geen namen xd) die niet kan mixen als de pioneers de bpm niet automatisch aangeven dusse sta ik daar niet echt versteld van :/

LUL
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
The Axe schreef:
TakkU schreef:
20 Seconden is dan nog lang.. In Logic geef je bij de sample editor aan hoeveel BPM je sample origineel is, en hoeveel bpm je hm wilt hebben.. TADAAAAAA

hehehe ja ik gebruik Ableton Live geen daar kan je ook wel aangeven welke snelheid hij gewoon moet worden maar dat is nooit 100% exact altijd zelf een beetje aanpassen nog dan ^^

Skedoedelefloeps schreef:
ik zie niet hoe iemand moeite kan hebben met BPM's matchen in FL ofzo, het principe is precies hetzelfde als bij CDJ's dus vind het maar apart >.<

Ja agh ik ken der ook 1(noem geen namen xd) die niet kan mixen als de pioneers de bpm niet automatisch aangeven dusse sta ik daar niet echt versteld van :/

LUL

ik zei ik noem geen namen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

vreemd geen namen en toch voelt iemand zich aangesproken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
20 Seconden is dan nog lang.. In Logic geef je bij de sample editor aan hoeveel BPM je sample origineel is, en hoeveel bpm je hm wilt hebben.. TADAAAAAA

huh waar doe jij dat dan ik kan het in de sample editor niet vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vandaag even wat lopen kloten met Magic & Become te sky.

voor mensen die hem willen hebben:
Become The Magic Mash Up
http://www49.zippyshare.com/v/3831350/file.html

graag reacties :)
is wel simpel te maken hoor, daar niet van :)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner