Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 00:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
cb92 schreef:
[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/46454377/file.html[/zippy]

Ben nu druk bezig met de laatste aanpassingen. 4 eigen kicks gebruikt. Misschien de kick onder subsonic nog vervangen!


Ik had de vocalen van boom! door laten lopen gedurende de mid (0.39)dan voelt het meer als een geheel ipv twee delen.

Overgang naar de tweede mid is top! Je laat de melodie na de climax van kingdom mooi overgaan tot een nieuwe melodie! Overgang van tweede climax naar outro is de minste van de mashup, maar nog steeds prima. Vet dat je het acid gedeelte van psychadelic voor je outro gebruikt, ben ik ook van plan in me mash :$ .

Je kicks klonken lekker, mooi afgewerkt ook! :thumbsup:

Hier een geüpdatete versie van mijn mashup. Heb de tweede climax nu voor elkaar gekregen, tevens ook de zang in het tweede deel vd eerste climax verbeterd.



Klinkt al beter dan de 1e versie. Alleen zit er nog een foutje bij het begin van de 1e climax. Daar begint Pounding Senses al eerder. Maar ben benieuwd wanneer die af is!

En inderdaad wat je zegt, ik moet hem nog veel beter gaan afwerken. Heb hierbij wel 2.0 afgemaakt en ben er dik tevreden over!



Hier weer 4 eigen kicks gebruikt. Ben super tevreden over de kick onder Rock The Party & Audiometric :D

Tracks:
Digital Punk & Profyler - Rock The Party
The Vision - Root Down
Brennan Heart - Audometric
Activator - Back In The Days
Geck-O - Torture
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@CB92,

Ik vind het meer overgangen dan daadwerkelijke mashups. :) Idee is wel leuk maar probeer van alle platen die je gebruikt heb continue de hoofd elementen te verspreiden.

Hier is mijn nieuwe mash, vanochtend aan begonnen :)

Deepack - We Don't Care
Wild Motherfuckers - Natural Born Raver



EDIT: Ondertussen weer aantal dingetjes aangepast en weggewerkt :) Geef me maar feedback op de bovenstaande oude link. Heb niet veel zin om elke nieuwe versie opnieuw te uploaden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 16:29 
 
Hardtraxx Crew

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch de 'definitieve' versie geupload.

Mocht je nog wat vinden, Ik hoor het graag.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Toch de 'definitieve' versie geupload.

Mocht je nog wat vinden, Ik hoor het graag.


Netjes gedaan hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 12:29 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Toch de 'definitieve' versie geupload.

Mocht je nog wat vinden, Ik hoor het graag.



Jij hebt de elementen van beide tracks mooi tot een geheel gebracht. Perfecte mashup dus!
CyrilHS schreef:


Vette mash met al die beukstukken der in, beetje ala warface mashups. Zit echt goed in elkaar kwalitatief, heb er niets op aan te merken behalve de download knop aan zetten!

Hier de bijna final version van me free release mash. Iemand toevallig een acapella van I See Stars voor me?
Ik heb een aantal elementen anders gebruikt als dat ze in het originele nummer zijn gebruikt en een aantal van de 'Kick Lines' zelf gemaakt.

De volgende platen zitten er in verwerkt:

Second Identity - Talk is the early tribute
The Prodigy - Omen (Anarchist Remix)
Noisecontrollers - Night After Night
Headhunterz - Woznotwoz
Bass Modulators - NRGizer (2002 edit)
Noisecontrollers - Gaia
Delete - Formula (2012 edit)
Zirkum - Visionaire
Wildstylez - I See Stars
Frontliner - Pull Tuuduu Over (2010 Extended Edit)

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

phoenix schreef:
De volgende platen zitten er in verwerkt:

Second Identity - Talk is the early tribute
The Prodigy - Omen (Anarchist Remix)
Noisecontrollers - Night After Night
Headhunterz - Woznotwoz
Bass Modulators - NRGizer (2002 edit)
Noisecontrollers - Gaia
Delete - Formula (2012 edit)
Zirkum - Visionaire
Wildstylez - I See Stars
Frontliner - Pull Tuuduu Over (2010 Extended Edit)



facking vet gozer , enige mindere is dat stukje bij 4:00, klinkt net niet helemaal lekker, maar dat einde is wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 18:31 
 
Hardtraxxer

Check mijn nieuwe mash-up van Adaro
https://www.youtube.com/watch?v=8tzTo6t ... 9WxEEQrc9A
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

addiction schreef:


Ik hoor alleen maar links, dat zou je wel even moeten fixen! :$

Ik vind het waal vet wat je met de vocals hebt gedaan, vooral in de intro! Maar ik vind het een beetje hak op de tak springen, je gebruikt geen 'tussenstukjes' zeg maar.

Met de B-Freqz remix van het decibel anthem in het achterhoofd dacht ik dat ik wel iets leuks kon doen met de early intro en de vroegere Decibel anthems; dit is eruit gekomen, wat vinden jullie er van?

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
De volgende platen zitten er in verwerkt:

Second Identity - Talk is the early tribute
The Prodigy - Omen (Anarchist Remix)
Noisecontrollers - Night After Night
Headhunterz - Woznotwoz
Bass Modulators - NRGizer (2002 edit)
Noisecontrollers - Gaia
Delete - Formula (2012 edit)
Zirkum - Visionaire
Wildstylez - I See Stars
Frontliner - Pull Tuuduu Over (2010 Extended Edit)



3.53 tot 4.06 vind ik niet echt klinken, (1e) kicks onder I See Stars ook niet echt, maar voor de rest klinkt hij best dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey iedereen! :)

Dit is een Mash-Up die ik heb gemaakt van What?! & Light van Noisecontrollers.



Ik had het idee om deze twee aan elkaar te verbinden doormiddel van de teaser van het album All Around:

http://www.youtube.com/watch?v=f90S_pdoh3k

Het is mijn eerste Mash-Up. :$ Hij is misschien niet perfect, maar ik hoor ontzettend graag feedback als dat kan!

Veel luisterplezier! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Red,

Leuk idee , vooral vanaf 1.58 vet gedaan! Wel wat abrupt en een milliseconde van onderbreking net ervoor. Misschien wat wegwerken :)

Zelf zou ik de climax van Light achterwegen laten in de outro. Voelt zwak aan vergeleken met de climax van What?!. Maar misschien ligt dat aan mij.

Voor een eerste mash, vet gedaan hoor.

Voor de contest die The Vision houd heb ik een Decibel mashup gemaakt met eigenlijk wel de vetste anthems na mijn idee. Combinatie van Q-dance en b2s anthems en lekker oldskool gehouden. Maar wel Decibel als hoofd object gemaakt :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
@Red,

Leuk idee , vooral vanaf 1.58 vet gedaan! Wel wat abrupt en een milliseconde van onderbreking net ervoor. Misschien wat wegwerken :)

Zelf zou ik de climax van Light achterwegen laten in de outro. Voelt zwak aan vergeleken met de climax van What?!. Maar misschien ligt dat aan mij.

Voor een eerste mash, vet gedaan hoor.

Voor de contest die The Vision houd heb ik een Decibel mashup gemaakt met eigenlijk wel de vetste anthems na mijn idee. Combinatie van Q-dance en b2s anthems en lekker oldskool gehouden. Maar wel Decibel als hoofd object gemaakt :)



Had net op twitter al gezegd. Hij klinkt super, alleen de opbouw naar de climax kapt hij ineens af voor de Decibel vocals? :P




Ook ik heb er aan meegedaan. Heb voornamelijk The Vision tracks gepakt van de Bassleader anthems. En voor de break van Science & Religion gekozen. Daarbij nog vocal samples van LSDF, Front 2 Back, Face Down Ass Up toegevoegd. Extra onderlaag in de break van samples en nog wat extra crashes, hi-hats en bass samples toegevoegd in de mid-intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 23:51 
 
Hardtraxx Addict

cb92 schreef:
Nuracore schreef:
@Red,

Leuk idee , vooral vanaf 1.58 vet gedaan! Wel wat abrupt en een milliseconde van onderbreking net ervoor. Misschien wat wegwerken :)

Zelf zou ik de climax van Light achterwegen laten in de outro. Voelt zwak aan vergeleken met de climax van What?!. Maar misschien ligt dat aan mij.

Voor een eerste mash, vet gedaan hoor.

Voor de contest die The Vision houd heb ik een Decibel mashup gemaakt met eigenlijk wel de vetste anthems na mijn idee. Combinatie van Q-dance en b2s anthems en lekker oldskool gehouden. Maar wel Decibel als hoofd object gemaakt :)



Had net op twitter al gezegd. Hij klinkt super, alleen de opbouw naar de climax kapt hij ineens af voor de Decibel vocals? :P




Ook ik heb er aan meegedaan. Heb voornamelijk The Vision tracks gepakt van de Bassleader anthems. En voor de break van Science & Religion gekozen. Daarbij nog vocal samples van LSDF, Front 2 Back, Face Down Ass Up toegevoegd. Extra onderlaag in de break van samples en nog wat extra crashes, hi-hats en bass samples toegevoegd in de mid-intro.


Heren, ik zie dat de competitie zwaar is, zeer goede mash-ups beide! Zijn vocalen van non-anthems toegestaan? ik dacht dat alleen anthems gebruikt mochten worden. Vandaag nogal een gebrek aan inspiratie :cry: , dus heb alleen nog maar samples uit verschillende anthems geknipt. Hoop morgen hier ook iig een eerste versie neer te kunnen zetten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
cb92 schreef:
Nuracore schreef:
@Red,

Leuk idee , vooral vanaf 1.58 vet gedaan! Wel wat abrupt en een milliseconde van onderbreking net ervoor. Misschien wat wegwerken :)

Zelf zou ik de climax van Light achterwegen laten in de outro. Voelt zwak aan vergeleken met de climax van What?!. Maar misschien ligt dat aan mij.

Voor een eerste mash, vet gedaan hoor.

Voor de contest die The Vision houd heb ik een Decibel mashup gemaakt met eigenlijk wel de vetste anthems na mijn idee. Combinatie van Q-dance en b2s anthems en lekker oldskool gehouden. Maar wel Decibel als hoofd object gemaakt :)



Had net op twitter al gezegd. Hij klinkt super, alleen de opbouw naar de climax kapt hij ineens af voor de Decibel vocals? :P




Ook ik heb er aan meegedaan. Heb voornamelijk The Vision tracks gepakt van de Bassleader anthems. En voor de break van Science & Religion gekozen. Daarbij nog vocal samples van LSDF, Front 2 Back, Face Down Ass Up toegevoegd. Extra onderlaag in de break van samples en nog wat extra crashes, hi-hats en bass samples toegevoegd in de mid-intro.


Heren, ik zie dat de competitie zwaar is, zeer goede mash-ups beide! Zijn vocalen van non-anthems toegestaan? ik dacht dat alleen anthems gebruikt mochten worden. Vandaag nogal een gebrek aan inspiratie :cry: , dus heb alleen nog maar samples uit verschillende anthems geknipt. Hoop morgen hier ook iig een eerste versie neer te kunnen zetten :D


Dat weet ik dus niet, maar heb er alleen de vocal samples van gepakt uit packs. Maar de nadruk ligt van de tracks ligt wel op de anthems :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Dennis,

Ook ik heb net even je mash geluisterd. De vocals worden nog wel eens weggedrukt door of te hoog volume of saturatie. In de intro hoor je ook de verschillende kicks goed door erlkaar waarbij de kicks die je wilt horen een plotse down volume krijgen in de laatste beats van de 4-pattern.

De mash en het idee steken verder goed in elkaar. Ik zou toch de volume van de vocals wat harder zetten en tot 65.000hz op 48 DB/oct de achterliggende platen weg filteren zodat ze niet te veel storen en je geen saturatie meer hebt.

Ook inderdaad zoals Pheonix aangeeft bestaat de contest inderdaad alleen maar onder Anthems die je mag gebruiken in de Hardstyle-scene.

Citaat:
1. Make a mash-up with only anthems from hardstyle events.
2. RAW
3. Deadline is next wednesday.
4. Send it to [email protected]


Maar ik wil de mash graag hebben :D

Trouwens, weinig te maken met Hs.... Maar ik heb met 2extra geleende tafels live een loop mash gemaakt. Voor het eerst!!!


Mochten mensen interesse hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
@Dennis,

Ook ik heb net even je mash geluisterd. De vocals worden nog wel eens weggedrukt door of te hoog volume of saturatie. In de intro hoor je ook de verschillende kicks goed door erlkaar waarbij de kicks die je wilt horen een plotse down volume krijgen in de laatste beats van de 4-pattern.

De mash en het idee steken verder goed in elkaar. Ik zou toch de volume van de vocals wat harder zetten en tot 65.000hz op 48 DB/oct de achterliggende platen weg filteren zodat ze niet te veel storen en je geen saturatie meer hebt.

Ook inderdaad zoals Pheonix aangeeft bestaat de contest inderdaad alleen maar onder Anthems die je mag gebruiken in de Hardstyle-scene.

Citaat:
1. Make a mash-up with only anthems from hardstyle events.
2. RAW
3. Deadline is next wednesday.
4. Send it to [email protected]


Maar ik wil de mash graag hebben :D

Trouwens, weinig te maken met Hs.... Maar ik heb met 2extra geleende tafels live een loop mash gemaakt. Voor het eerst!!!


Mochten mensen interesse hebben :)


Snel dus net een bericht gestuurd,maar klopt. Heb juist dat ik 3 beats gebruikt heb de 4e beat stil. Want anders was het dus eentonig. De vocals cutten op 65.000 hz lukte niet helemaal dus heb alleen wat extra reveerb erop gegooid en volume tikje lager gezet zodat de focus nog steeds meer op de break lag. Je hoort ook dat ik 2-maal de vocals heb lopen te verwijderen van Bassleader. Dat klinkt jammer genoeg rommelig en kreeg ik niet netjes :P

Maar je hebt wel gelijk dat het daardoor minder klinkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me inderdaad ook niet toegestaan om samples te maken of te halen uit non-anthems :D Ik probeer ook mee te doen, maar wordt toch wel lastig :oh: Die van jou is wel leuk, Nuracore. Snel gedaan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette mash hoor Nuracore. Vet dat je het early hebt gehouden. Die van Demolition vind ik ook tof, alleen niet allemaal anthem samplers.

Heb zelf ook wat gecreëerd. Stuk of 12 anthems geloof ik. Benieuwd wat jullie ervan vinden.
[zippy]http://www8.zippyshare.com/v/91401405/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Lijkt me inderdaad ook niet toegestaan om samples te maken of te halen uit non-anthems :D Ik probeer ook mee te doen, maar wordt toch wel lastig :oh: Die van jou is wel leuk, Nuracore. Snel gedaan ook.


Thanks ! Het was ook erg frustrerend -_- Had eigenlijk een idee met Ctrl.Alt.Delete en daarin als intro elke Decibel vocal te gebruiken... Met een switch naar de anti van Wish Outdoor anthem 2013 en wat oude melodien door kick sample van Hardbass 2011 anthem.. Werkte niet als het moest xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Vette mash hoor Nuracore. Vet dat je het early hebt gehouden. Die van Demolition vind ik ook tof, alleen niet allemaal anthem samplers.

Heb zelf ook wat gecreëerd. Stuk of 12 anthems geloof ik. Benieuwd wat jullie ervan vinden.
[zippy]http://www8.zippyshare.com/v/91401405/file.html[/zippy]


Vet gedaan in de intro break :) Alleen intro zelf, beetje rommelig. Denk omdat de synth te hoog staat.
Vanaf 1.26 vind ik het een beetje storend en de audio wat RAW klinken (niet de hs stijl RAW :P) Te plots eerder.

Mid klinkt wel super tof :D Zelfde geld voor eerste climax. 2e climax zit wat volume verschil in en klinkt geforceerd.
vanaf 5:13 klinkt het soms wat te laat in patterns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 16:05 
 
Hardtraxxer

pff klinkt allemaal wel goed.. hehe

Ook ik doe mee.. Ben alleen nog niet helemaal klaar. Hierbij vast hoever ik nu ben, Afmix etc mot nog komen!
Overigens is het de bedoeling om alle Decibel Anthems te gerbuiken!

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThreatofAdverse schreef:
pff klinkt allemaal wel goed.. hehe

Ook ik doe mee.. Ben alleen nog niet helemaal klaar. Hierbij vast hoever ik nu ben, Afmix etc mot nog komen!
Overigens is het de bedoeling om alle Decibel Anthems te gerbuiken!


DIT IS NOU ECHT GOED :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

heel vet idd :worship: alleen dat stukje met na Bleeding For The Harderstyles kan wel tegen je werken, als ze dat als iets triest zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThreatofAdverse schreef:
pff klinkt allemaal wel goed.. hehe

Ook ik doe mee.. Ben alleen nog niet helemaal klaar. Hierbij vast hoever ik nu ben, Afmix etc mot nog komen!
Overigens is het de bedoeling om alle Decibel Anthems te gerbuiken!



Zit heel dik in elkaar :thumbsup: :worship:
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner