D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
K heb eens een simpele mash-up gemaakt, plaats hem maar voor als iemand hem kan waarderen

View on SoundCloud
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
DJ_Tim wrote:K heb eens een simpele mash-up gemaakt, plaats hem maar voor als iemand hem kan waarderen

View on SoundCloud
Simpel, maar goed!
R
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2017
De mijne nu ook voor het laatst aangepast.
Ben nu tevreden, climax van fire in the hole eruit gehaald.. klonk niet zo goed na I'm Bulletproof

Wat vinden we ervan? :)
http://www6.zippyshare.com/v/31597594/file.html
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ik vind alleen die climax van Bulletproof er niet zo bij passen. De break is wel leuk, maar zou daarna gewoon een climax van Run & Gun doen. FitH outro is ook iets minder, maar kan op zich wel. Vooral de break van R&G naar Firepower is erg leuk.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
@ Ramon,
Ook ik vind het stijl verschil te groot :) niet echt mijn ding. btw, de overgang bij je outro gaat niet helemaal soepel over.

Ik was helemaal verliefd op de The Record Breaking / Sound Of The Beast Mash van XQ holland. Dus heb even de vrijheid genomen om deze na te bouwen :) Alle rechten en eer gaan naar Bass Modulators (toch?) natuurlijk.

View on SoundCloud

Laat maar weten ;)
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Nuracore wrote:@ Ramon,
Ook ik vind het stijl verschil te groot :) niet echt mijn ding. btw, de overgang bij je outro gaat niet helemaal soepel over.

Ik was helemaal verliefd op de The Record Breaking / Sound Of The Beast Mash van XQ holland. Dus heb even de vrijheid genomen om deze na te bouwen :) Alle rechten en eer gaan naar Bass Modulators (toch?) natuurlijk.

View on SoundCloud

Laat maar weten ;)
Klinkt erg vet die 2 samen! :D
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Haha dat idee is wel geniaal ja! De uitwerking van Bass Modulators ook wel een stuk beter dan jouw versie Nura, lijkt alsof je sound of the beast 'screeches' iets te vroeg staan.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Klos wrote:Ben gister met iets begonnen wat me wel leuk leek. Het is natuurlijk nog lang niet af, veel werk aan de winkel, blablabla, je kent het wel. Het is ook nog maar een klein stukje van een groter geheel, alleen misschien hebben jullie hier al wat op aan te merken. Dat er wat beter kan :D

http://www25.zippyshare.com/v/49008492/file.html
Heeeeel vet Mau :D
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Nemesyz wrote:
Klos wrote:Ben gister met iets begonnen wat me wel leuk leek. Het is natuurlijk nog lang niet af, veel werk aan de winkel, blablabla, je kent het wel. Het is ook nog maar een klein stukje van een groter geheel, alleen misschien hebben jullie hier al wat op aan te merken. Dat er wat beter kan :D

Aaaaight, thanks :D Kijken of ik het weet uit te bouwen (heb nog een projectje, loop er alleen heel erg mee vast, haha)
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
b-ram wrote:Haha dat idee is wel geniaal ja! De uitwerking van Bass Modulators ook wel een stuk beter dan jouw versie Nura, lijkt alsof je sound of the beast 'screeches' iets te vroeg staan.
Dan gaan we dat toch even rechtzetten :P maar ongetwijfeld dat bm versie beter is . Zijn hebben de sample packs op kunnen vragen (eventueel) :)
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023

View on SoundCloud

Laat maar weten ;)
Wow ! Deze klinkt vet man! past prima bij elkaar zo :)

Ik heb voor de Live act Minus Milita een hardbass Mash up gemaakt (Omdat daar hun debuut is.)
En dit is het resultaat geworden. Ik vind hem zelf super vet geworden!

View on SoundCloud
Hardtraxxer
213 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Iemand die de Noisecontrollers-Astral/Pillars of Creation mashup kan namaken
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Klos wrote:
Nemesyz wrote:

Aaaaight, thanks :D Kijken of ik het weet uit te bouwen (heb nog een projectje, loop er alleen heel erg mee vast, haha)
Schiet eens op.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Twee stuks gemaakt voor een DJ-contest maar up for grabs voor de geïnteresseerden :thumbup:

View on SoundCloud

View on SoundCloud
U
Hardtraxxer
312 posts member since 2013
last seen May 2015
ramon038 wrote:De mijne nu ook voor het laatst aangepast.
Ben nu tevreden, climax van fire in the hole eruit gehaald.. klonk niet zo goed na I'm Bulletproof

Erg lekkere mash :) Gaat op cd.. Welke dj naam mag erbij of gewoon Ramon038 mash-up?
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
Firetrap wrote:Twee stuks gemaakt voor een DJ-contest maar up for grabs voor de geïnteresseerden :thumbup:

View on SoundCloud

View on SoundCloud
Erg leuk gedaan :) netjes. Ben denk ik iets meer fan van de Zatox mash alhoewel ik A New World (de track op zich) ook enorm kan waarderen :P
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Nuracore wrote:
b-ram wrote:Haha dat idee is wel geniaal ja! De uitwerking van Bass Modulators ook wel een stuk beter dan jouw versie Nura, lijkt alsof je sound of the beast 'screeches' iets te vroeg staan.
Dan gaan we dat toch even rechtzetten :P maar ongetwijfeld dat bm versie beter is . Zijn hebben de sample packs op kunnen vragen (eventueel) :)
Vond hem erg vet en was al op zoek naar een namaak versie om te draaien met caranval. Heb jij de verbeterde versie toevallig al gemaakt :$
T
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2023
Kuch -.-

View on SoundCloud

Laat maar weten ;)
Wow ! Deze klinkt vet man! past prima bij elkaar zo :)

Ik heb voor de Live act Minus Milita een hardbass Mash up gemaakt (Omdat daar hun debuut is.)
En dit is het resultaat geworden. Ik vind hem zelf super vet geworden!

View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
@Combustion, hij is goed gelukt! Zit netjes in elkaar, lekker gespeeld met vocals etc. Ben zelf alleen geen fan van de sound van Minus Is More tegenwoordig ^^ En dat bijv. TRB er wéér in zit vind ik niet echt wat ;) Maar goed, dat is alleen smaak. Hij zit verder dik in elkaar, misschien dat sommige vocals te zacht zijn of dat andere stukken weer ietsjes te hard staan.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
@ Combustion: ik vind het een zeer geslaagde mash-up / mini-mix. Enige stukjes die ik wat minder vind zijn:
- redelijk aan het begin de kicks van TRB. Break is wel prima
- laatste gedeelte (One By One), klinkt nogal dof ook t.o.v. de rest

Maar verder puik werk, vooral de strakke plaatsing van de verschillende vocals.

Ik heb zelf ook weer een kleine mash-up gemaakt. De mid-intro / outro van Rollin' is echt waardeloos en vind het altijd zonde om die te horen terwijl de climax echt geniaal is. Heb die dus vervangen door die van DkoT, zo subtiel mogelijk. Benieuwd wat jullie er van vinden.
View on SoundCloud
R
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2017
UnnaturalSource wrote:
ramon038 wrote:De mijne nu ook voor het laatst aangepast.

Erg lekkere mash :) Gaat op cd.. Welke dj naam mag erbij of gewoon Ramon038 mash-up?
Thanks man! :)

VA - Bullet Fire In The Gun (Convexa Mashup)
Maar het bestand heb ik al zo genoemd volgensmij?
T
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2023
tomac wrote:@ Combustion: ik vind het een zeer geslaagde mash-up / mini-mix. Enige stukjes die ik wat minder vind zijn:

Ik heb zelf ook weer een kleine mash-up gemaakt. De mid-intro / outro van Rollin' is echt waardeloos en vind het altijd zonde om die te horen terwijl de climax echt geniaal is. Heb die dus vervangen door die van DkoT, zo subtiel mogelijk. Benieuwd wat jullie er van vinden.
View on SoundCloud
Thanks man!
En vette mash up! Deze gaat vaker gedraaid worden. :)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
tomac wrote:@ Combustion: ik vind het een zeer geslaagde mash-up / mini-mix. Enige stukjes die ik wat minder vind zijn:

View on SoundCloud
Ja, dit moest inderdaad gebeuren! Het draaien van het origineel is redelijk kut. Prima gedaan, ik ga hem zeker gebruiken :thumbup:

Edit: Zodra je hem downloadable maakt :$
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Thanks mannen! Hij kan nu gedownload worden.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
tomac wrote:Thanks mannen! Hij kan nu gedownload worden.
Hij is binnen hier, vette mash!