Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 22:47 
 
Hardtraxx Elite

K heb eens een simpele mash-up gemaakt, plaats hem maar voor als iemand hem kan waarderen

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:47 
 
Hardtraxx Elite

DJ_Tim schreef:
K heb eens een simpele mash-up gemaakt, plaats hem maar voor als iemand hem kan waarderen


Simpel, maar goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:48 
 
Hardtraxx Elite

De mijne nu ook voor het laatst aangepast.
Ben nu tevreden, climax van fire in the hole eruit gehaald.. klonk niet zo goed na I'm Bulletproof

Wat vinden we ervan? :)
[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/31597594/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alleen die climax van Bulletproof er niet zo bij passen. De break is wel leuk, maar zou daarna gewoon een climax van Run & Gun doen. FitH outro is ook iets minder, maar kan op zich wel. Vooral de break van R&G naar Firepower is erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Ramon,
Ook ik vind het stijl verschil te groot :) niet echt mijn ding. btw, de overgang bij je outro gaat niet helemaal soepel over.

Ik was helemaal verliefd op de The Record Breaking / Sound Of The Beast Mash van XQ holland. Dus heb even de vrijheid genomen om deze na te bouwen :) Alle rechten en eer gaan naar Bass Modulators (toch?) natuurlijk.



Laat maar weten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
@ Ramon,
Ook ik vind het stijl verschil te groot :) niet echt mijn ding. btw, de overgang bij je outro gaat niet helemaal soepel over.

Ik was helemaal verliefd op de The Record Breaking / Sound Of The Beast Mash van XQ holland. Dus heb even de vrijheid genomen om deze na te bouwen :) Alle rechten en eer gaan naar Bass Modulators (toch?) natuurlijk.



Laat maar weten ;)

Klinkt erg vet die 2 samen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat idee is wel geniaal ja! De uitwerking van Bass Modulators ook wel een stuk beter dan jouw versie Nura, lijkt alsof je sound of the beast 'screeches' iets te vroeg staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 03:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ben gister met iets begonnen wat me wel leuk leek. Het is natuurlijk nog lang niet af, veel werk aan de winkel, blablabla, je kent het wel. Het is ook nog maar een klein stukje van een groter geheel, alleen misschien hebben jullie hier al wat op aan te merken. Dat er wat beter kan :D

[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/49008492/file.html[/zippy]


Heeeeel vet Mau :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Klos schreef:
Ben gister met iets begonnen wat me wel leuk leek. Het is natuurlijk nog lang niet af, veel werk aan de winkel, blablabla, je kent het wel. Het is ook nog maar een klein stukje van een groter geheel, alleen misschien hebben jullie hier al wat op aan te merken. Dat er wat beter kan :D

[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/49008492/file.html[/zippy]


Heeeeel vet Mau :D

Aaaaight, thanks :D Kijken of ik het weet uit te bouwen (heb nog een projectje, loop er alleen heel erg mee vast, haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Haha dat idee is wel geniaal ja! De uitwerking van Bass Modulators ook wel een stuk beter dan jouw versie Nura, lijkt alsof je sound of the beast 'screeches' iets te vroeg staan.


Dan gaan we dat toch even rechtzetten :P maar ongetwijfeld dat bm versie beter is . Zijn hebben de sample packs op kunnen vragen (eventueel) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 13:35 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
@ Ramon,
Ook ik vind het stijl verschil te groot :) niet echt mijn ding. btw, de overgang bij je outro gaat niet helemaal soepel over.

Ik was helemaal verliefd op de The Record Breaking / Sound Of The Beast Mash van XQ holland. Dus heb even de vrijheid genomen om deze na te bouwen :) Alle rechten en eer gaan naar Bass Modulators (toch?) natuurlijk.



Laat maar weten ;)


Wow ! Deze klinkt vet man! past prima bij elkaar zo :)

Ik heb voor de Live act Minus Milita een hardbass Mash up gemaakt (Omdat daar hun debuut is.)
En dit is het resultaat geworden. Ik vind hem zelf super vet geworden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die de Noisecontrollers-Astral/Pillars of Creation mashup kan namaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Nemesyz schreef:
Klos schreef:
Ben gister met iets begonnen wat me wel leuk leek. Het is natuurlijk nog lang niet af, veel werk aan de winkel, blablabla, je kent het wel. Het is ook nog maar een klein stukje van een groter geheel, alleen misschien hebben jullie hier al wat op aan te merken. Dat er wat beter kan :D

[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/49008492/file.html[/zippy]


Heeeeel vet Mau :D

Aaaaight, thanks :D Kijken of ik het weet uit te bouwen (heb nog een projectje, loop er alleen heel erg mee vast, haha)

Schiet eens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Twee stuks gemaakt voor een DJ-contest maar up for grabs voor de geïnteresseerden :thumbup:



Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:49 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
De mijne nu ook voor het laatst aangepast.
Ben nu tevreden, climax van fire in the hole eruit gehaald.. klonk niet zo goed na I'm Bulletproof

Wat vinden we ervan? :)
[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/31597594/file.html[/zippy]

Erg lekkere mash :) Gaat op cd.. Welke dj naam mag erbij of gewoon Ramon038 mash-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Twee stuks gemaakt voor een DJ-contest maar up for grabs voor de geïnteresseerden :thumbup:




Erg leuk gedaan :) netjes. Ben denk ik iets meer fan van de Zatox mash alhoewel ik A New World (de track op zich) ook enorm kan waarderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
b-ram schreef:
Haha dat idee is wel geniaal ja! De uitwerking van Bass Modulators ook wel een stuk beter dan jouw versie Nura, lijkt alsof je sound of the beast 'screeches' iets te vroeg staan.


Dan gaan we dat toch even rechtzetten :P maar ongetwijfeld dat bm versie beter is . Zijn hebben de sample packs op kunnen vragen (eventueel) :)


Vond hem erg vet en was al op zoek naar een namaak versie om te draaien met caranval. Heb jij de verbeterde versie toevallig al gemaakt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 15:32 
 
Hardtraxx Addict

Kuch -.-
Nuracore schreef:
@ Ramon,
Ook ik vind het stijl verschil te groot :) niet echt mijn ding. btw, de overgang bij je outro gaat niet helemaal soepel over.

Ik was helemaal verliefd op de The Record Breaking / Sound Of The Beast Mash van XQ holland. Dus heb even de vrijheid genomen om deze na te bouwen :) Alle rechten en eer gaan naar Bass Modulators (toch?) natuurlijk.



Laat maar weten ;)


Wow ! Deze klinkt vet man! past prima bij elkaar zo :)

Ik heb voor de Live act Minus Milita een hardbass Mash up gemaakt (Omdat daar hun debuut is.)
En dit is het resultaat geworden. Ik vind hem zelf super vet geworden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Combustion, hij is goed gelukt! Zit netjes in elkaar, lekker gespeeld met vocals etc. Ben zelf alleen geen fan van de sound van Minus Is More tegenwoordig ^^ En dat bijv. TRB er wéér in zit vind ik niet echt wat ;) Maar goed, dat is alleen smaak. Hij zit verder dik in elkaar, misschien dat sommige vocals te zacht zijn of dat andere stukken weer ietsjes te hard staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Combustion: ik vind het een zeer geslaagde mash-up / mini-mix. Enige stukjes die ik wat minder vind zijn:
- redelijk aan het begin de kicks van TRB. Break is wel prima
- laatste gedeelte (One By One), klinkt nogal dof ook t.o.v. de rest

Maar verder puik werk, vooral de strakke plaatsing van de verschillende vocals.


Ik heb zelf ook weer een kleine mash-up gemaakt. De mid-intro / outro van Rollin' is echt waardeloos en vind het altijd zonde om die te horen terwijl de climax echt geniaal is. Heb die dus vervangen door die van DkoT, zo subtiel mogelijk. Benieuwd wat jullie er van vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 22:55 
 
Hardtraxx Elite

UnnaturalSource schreef:
ramon038 schreef:
De mijne nu ook voor het laatst aangepast.
Ben nu tevreden, climax van fire in the hole eruit gehaald.. klonk niet zo goed na I'm Bulletproof

Wat vinden we ervan? :)
[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/31597594/file.html[/zippy]

Erg lekkere mash :) Gaat op cd.. Welke dj naam mag erbij of gewoon Ramon038 mash-up?

Thanks man! :)

VA - Bullet Fire In The Gun (Convexa Mashup)
Maar het bestand heb ik al zo genoemd volgensmij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 11:51 
 
Hardtraxx Addict

tomac schreef:
@ Combustion: ik vind het een zeer geslaagde mash-up / mini-mix. Enige stukjes die ik wat minder vind zijn:
- redelijk aan het begin de kicks van TRB. Break is wel prima
- laatste gedeelte (One By One), klinkt nogal dof ook t.o.v. de rest

Maar verder puik werk, vooral de strakke plaatsing van de verschillende vocals.


Ik heb zelf ook weer een kleine mash-up gemaakt. De mid-intro / outro van Rollin' is echt waardeloos en vind het altijd zonde om die te horen terwijl de climax echt geniaal is. Heb die dus vervangen door die van DkoT, zo subtiel mogelijk. Benieuwd wat jullie er van vinden.


Thanks man!
En vette mash up! Deze gaat vaker gedraaid worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
@ Combustion: ik vind het een zeer geslaagde mash-up / mini-mix. Enige stukjes die ik wat minder vind zijn:
- redelijk aan het begin de kicks van TRB. Break is wel prima
- laatste gedeelte (One By One), klinkt nogal dof ook t.o.v. de rest

Maar verder puik werk, vooral de strakke plaatsing van de verschillende vocals.


Ik heb zelf ook weer een kleine mash-up gemaakt. De mid-intro / outro van Rollin' is echt waardeloos en vind het altijd zonde om die te horen terwijl de climax echt geniaal is. Heb die dus vervangen door die van DkoT, zo subtiel mogelijk. Benieuwd wat jullie er van vinden.


Ja, dit moest inderdaad gebeuren! Het draaien van het origineel is redelijk kut. Prima gedaan, ik ga hem zeker gebruiken :thumbup:

Edit: Zodra je hem downloadable maakt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks mannen! Hij kan nu gedownload worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 20:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Thanks mannen! Hij kan nu gedownload worden.

Hij is binnen hier, vette mash!
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner