S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
CyrilHS wrote:
Syztrax wrote:
CyrilHS wrote:Viel het je zelf trouwens al op dat de climax LQ is terwijl ie al lang uit is? :P
lees de uitleg eerst ff aub
Dan had je toch gewoon de full van de originele kunnen gebruiken?
maar dan moet ik die outro er uit halen, is meer werk, heb deze even snel in een minuutje in elkaar gezet

EDIT: ik maak ook wel een full version als chain reaction remix uit is, daar zal ik dan wel wat meer werk in steken
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Syztrax wrote:maar dan moet ik die outro er uit halen, is meer werk, heb deze even snel in een minuutje in elkaar gezet
Dus je vindt het te veel werk om iets fatsoenlijks in elkaar te zetten als het iets meer tijd kost? Wat was je verwachting toen je je mash-up postte? :/
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Guido wrote:
Syztrax wrote:maar dan moet ik die outro er uit halen, is meer werk, heb deze even snel in een minuutje in elkaar gezet
Dus je vindt het te veel werk om iets fatsoenlijks in elkaar te zetten als het iets meer tijd kost? Wat was je verwachting toen je je mash-up postte? :/
ik doe dit ook voor het eerst, ik ga een betere versie maken als cr remix uit is,
dan ga ik ook meer doen als het vanaf de climax het origineel neerzetten, ik zou willen weten hoe jullie het idee vinden?
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Het is misschien wel geinig, maar ik zit er persoonlijk niet zo heel erg op te wachten :) Heb die vocals vaak genoeg gehoord, heb er niet zoveel (meer) mee. En een "wow" effect kwam er bij mij niet naar voren. Probeer er misschien wat meer mee te spelen
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Klos wrote:Het is misschien wel geinig, maar ik zit er persoonlijk niet zo heel erg op te wachten :) Heb die vocals vaak genoeg gehoord, heb er niet zoveel (meer) mee. En een "wow" effect kwam er bij mij niet naar voren. Probeer er misschien wat meer mee te spelen
ga ik zeker doen :thumbup:
Q
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2013
last seen Jun 2024
Mash up van ;
Crypsis - You know
Activator - Big fat pancake

View on SoundCloud
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Quasar wrote:Mash up van ;
Crypsis - You know
Activator - Big fat pancake

View on SoundCloud
phoenix wrote: De mashup is een vet idee, maar vormt voor me gevoel niet echt één geheel. Tis net alsof je tussen twee kanalen heen en weer zapt.
Je zou uit deze twee tracks veel meer kunnen halen
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
View on SoundCloud
Wavolizer vs. Herculez On Dope - Sympho: The Barbaric Chief

Wavolizer - Sympho
Wavolizer - The Chief
Herculez On Dope - Barbarilla

Nieuwe mash-up waar ik mee bezig ben. Ben er nog niet helemaal tevreden mee. Die rustigere stukjes om de 16 beats klinken nog wat leeg. Maar de screech door laten gaan klinkt ook voor geen meter, want dan wordt het te druk. Toegevoegde vocal ook niet helemaal zeker over, misschien een soort schreeuw vocal erin gooien. Iemand suggesties verder?
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
Om toch even een reactie te geven: ik ken de nrs niet goed genoeg om de juiste elementen eruit te kunnen halen. Misschien juist wel handig voor de feedback ^^. Het klinkt mij best wel soepel en vloeiend in de oren, geen rare invullingen of abrupte overgangen tussen sounds. Sommige volumes van bepaalde dingen (als vocals) kunnen beter perhaps, maar ik neem aan dat dat op het eind ook allemaal prima is :) Beetje onnodig dus, om 'echt' te noemen als kritiek puntje. Klinkt goed!
T
Hardtraxxer
258 posts member since 2010
last seen Nov 2018
View on SoundCloud

New One ^^
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
Jaa, vet! Net werk weer hoor .. goeie overgangen, mooie stukken, niet te druk :cool:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Hij is weer dik, mister Arvy!

Alleen dat stuk bij 2.56 vind ik persoonlijk wat vaag :P Jammer ook dat je geen stukken van Under Attack/Struggle for Existence heb gebruikt. Toch wel de platen waar hij 'bekend' mee geworden is :P
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
Thanks!
Dat stuk heb ik juist bewust gedaan voor het onverwachte ;)

Over de andere tracks wilde een mash maken met zijn solo tracks;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
For The Streets zit er ook in haha :P
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
De enige dan ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Haha oke. Vind Under Attack de gruwelijkste plaat van hem, vandaar de vraag :P
Verder weer netjes gedaan :)
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Leuke mash inderdaad van Adaro :thumbup:
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
ThreatofAdverse wrote:View on SoundCloud

New One ^^
vette mash. Het enige wat me, in de negatieve zin, opvalt is het contrast tussen voor en na +/- 0.55, persoonlijk vind ik hem vrij intens en druk opbouwen en als de kick erin komt is het wat rustiger. Dit contrast vind ik persoonlijk niet zo lekker klinken
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025

New One ^^
Hele dikke mashup!
Alleen die outro van haunter vind ik er niet lekker inkomen :) Ik wil m graag een keer draaien iig!
Hardtraxxer
213 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Hele vette mashup mannen :thumbup:
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
Thanks heren. Komt binnenkort een leukere aan al vind ik zelf :D
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018

New One ^^
Heerlijke mashup! Ben het overigens wel met phoenix eens over dat stukje waar de kick erin klapt op 0:55

Waar is de downloadbutton? -.-
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
Staat aan!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
klein mash-upje gemaakt van feenixpawl & Jason Forte - Together (Marco V Remix) en Ummet Ozcan & DJ Ghost - Airport

is een ruwe versie dus commentaar is altijd welkom :P

View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
Gill vroeg me weer eens om samen wat ideeën tot een mash-upje te krijgen. Het leek hem leuk om de "Beyond Boundaries" release van Phrantic een poging te geven:

View on SoundCloud