Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelf gemaakt met photoshop. Is nog niet af, maar daarom plaats ik hem voor evt. feedback die ik erin kan verwerken.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 19:57 
 
Hardtraxx Newbie

Het valt mij op dat de logo's van veel beginnende artiesten in de scene toch wel leunen op het gebruik van achtergrondfoto's en textures. Niet dat het iets dat zeer problematisch is maar als je kijkt naar de grote logo's in de wereld, of alleen al in dance muziek dan zie je dat de grote namen vaak een logo gebruiken die op zich zelf al kan staan als die zwart/wit gepresenteerd is. Hiermee wil ik niks afkraken maar wellicht is het een tip om mee te nemen als je nog is naar je eigen werk kijkt. Ik wil ook best wat uitleg geven hier en daar en mensen helpen met hun design qua feedback als het nodig is.

Om dit maar af te trappen met de laatste post va Noxit:

1. Probeer het eerst eens met de achtergrond vlak zwart te houden en je typografie in wit.
2. Kijk wat er dan gebeurt met de negatieve en tussenruimtes van de letters. Ontstaan er vormen die tof of juist verkeerd in het oog vallen? (Een voorbeeld is de ruimte tussen de N - O, wat redelijk krapjes is. Door de lettervorm is de ruimte tussen I - T juist weer groot. Kijk naar de spatiëring!)
3. Maak zelfde de ruimtes tussen de letters groter en neem een paar stappen weg, staat de naam nog als een geheel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande. Wat ik altijd doe is een logo maken wit op zwart. en dan voor bijvoorbeeld een facebook banner oid een stijl toevoegen. Zoals ik bij Paze gedaan heb:

Afbeelding

&

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Emnaon schreef:
Het valt mij op dat de logo's van veel beginnende artiesten in de scene toch wel leunen op het gebruik van achtergrondfoto's en textures. Niet dat het iets dat zeer problematisch is maar als je kijkt naar de grote logo's in de wereld, of alleen al in dance muziek dan zie je dat de grote namen vaak een logo gebruiken die op zich zelf al kan staan als die zwart/wit gepresenteerd is. Hiermee wil ik niks afkraken maar wellicht is het een tip om mee te nemen als je nog is naar je eigen werk kijkt. Ik wil ook best wat uitleg geven hier en daar en mensen helpen met hun design qua feedback als het nodig is.

Om dit maar af te trappen met de laatste post va Noxit:

1. Probeer het eerst eens met de achtergrond vlak zwart te houden en je typografie in wit.
2. Kijk wat er dan gebeurt met de negatieve en tussenruimtes van de letters. Ontstaan er vormen die tof of juist verkeerd in het oog vallen? (Een voorbeeld is de ruimte tussen de N - O, wat redelijk krapjes is. Door de lettervorm is de ruimte tussen I - T juist weer groot. Kijk naar de spatiëring!)
3. Maak zelfde de ruimtes tussen de letters groter en neem een paar stappen weg, staat de naam nog als een geheel?


Goed idee, ik zit al 10 stappen verder met me dingetje in dat geval, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 14:26 
 
Hardtraxx Elite

Heb het ook maar simpeler gehouden, veel strakker :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind de onevenheid in het logo niet zo mooi. Je C en O staan bijvoorbeeld helemaal los en de rest zit aan elkaar. De puntjes aan het begin van de a en midden in de v en de o kappen opeens af.

Ik zou als ik jou was meer focussen op die O. Probeer iets meer symmetrie in het geheel te brengen anders, ik denk dat dat het juist mooier maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn logo :)

Afbeelding Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker clean en simpel :)

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 20:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:41 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Leuk :)


alleen is logo 2 niet echt duidelijk.. lijkt meer te verwijzen naar 15 oid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
The Venator schreef:
Leuk :)


alleen is logo 2 niet echt duidelijk.. lijkt meer te verwijzen naar 15 oid..


Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 23:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Xerenetox schreef:
Mijn logo :)

Afbeelding Afbeelding



Zeer vet gedaan zelf gemaakt of door designer ?
Vermoed dat het met illustrator is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 14:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb ook een logo gemaak helaas weet ik niet hoe ik hem kan toevoegen.
dus voeg ik mijn soundcloud maar toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:19 
 
Hardtraxx Addict

dj-intec schreef:
Heb ook een logo gemaak helaas weet ik niet hoe ik hem kan toevoegen.
dus voeg ik mijn soundcloud maar toe


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 19:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
dj-intec schreef:
Heb ook een logo gemaak helaas weet ik niet hoe ik hem kan toevoegen.
dus voeg ik mijn soundcloud maar toe


Afbeelding


Bedankt voor de moeite :thumbsup:
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb dringend een nieuw logo nodig, en ook wat artwork voor een nieuwe video series van mij op youtube. Weet iemand misschien een persoon?

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 10:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Ik heb dringend een nieuw logo nodig, en ook wat artwork voor een nieuwe video series van mij op youtube. Weet iemand misschien een persoon?

Alvast bedankt!


Ik zou me is druk maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
- Environmentally Friendly Plastic

Mooie naam voor mn album, thanks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yoooo mensjes! Ik heb een vraagjuh. Ik ben vrij lang bezig met hardstyle, maar ik heb nog nooit echt een fatsoenlijk en uniek logo gehad. Het is overigens niet wat je nu ziet bij mijn naam maar ik ben gewoon te lui om die te updaten. Zelf ben ik niet zo'n held in logo's maken dus ik vroeg me af of een van jullie misschien iemand kende of eventueel iets voor me kan maken. Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 23:00 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb zelf niets om een artwork van te maken maar ik maak ze wel voor Neilio! Hier is z'n artwork voor een opkomende release die word uitgebracht op Dirty Workz als t goed is. Moet nog goed gekeurd worden door Dirty Workz.

(Weet niet eens of ik dit wel mag posten maarja)

Afbeelding

Verder nog niet echt logo's gemaakt of iets, alleen deze maar die jonge is niet verder gegaan met z'n naam.
Het logo is geinspireerd op headhunterz zijn logo, wat ik zelf een aardig tof logo vind in tegen stelling tot zijn muziek tegenwoordig :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyyVN schreef:
Ik heb zelf niets om een artwork van te maken maar ik maak ze wel voor Neilio! Hier is z'n artwork voor een opkomende release die word uitgebracht op Dirty Workz als t goed is. Moet nog goed gekeurd worden door Dirty Workz.

(Weet niet eens of ik dit wel mag posten maarja)

Afbeelding

Verder nog niet echt logo's gemaakt of iets, alleen deze maar die jonge is niet verder gegaan met z'n naam.
Het logo is geinspireerd op headhunterz zijn logo, wat ik zelf een aardig tof logo vind in tegen stelling tot zijn muziek tegenwoordig :)

Afbeelding


Zou je misschien is iets voor mij kunnen proberen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 11:28 
 
Hardtraxxer

@Antergy waar ben je naar opzoek ? Echt een logo ? Of een artwork ?

*update:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meer een logo eigenlijk, misschien is skype handig ofzo? Ninoddl is m'n skype
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 14:38 
 
Hardtraxxer

Antergy schreef:
Meer een logo eigenlijk, misschien is skype handig ofzo? Ninoddl is m'n skype


200€ ex. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Antergy schreef:
Meer een logo eigenlijk, misschien is skype handig ofzo? Ninoddl is m'n skype


200€ ex. :x


lol
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner