Hardtraxxer
254 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Zelf gemaakt met photoshop. Is nog niet af, maar daarom plaats ik hem voor evt. feedback die ik erin kan verwerken.

Image
E
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2012
last seen Feb 2018
Het valt mij op dat de logo's van veel beginnende artiesten in de scene toch wel leunen op het gebruik van achtergrondfoto's en textures. Niet dat het iets dat zeer problematisch is maar als je kijkt naar de grote logo's in de wereld, of alleen al in dance muziek dan zie je dat de grote namen vaak een logo gebruiken die op zich zelf al kan staan als die zwart/wit gepresenteerd is. Hiermee wil ik niks afkraken maar wellicht is het een tip om mee te nemen als je nog is naar je eigen werk kijkt. Ik wil ook best wat uitleg geven hier en daar en mensen helpen met hun design qua feedback als het nodig is.

Om dit maar af te trappen met de laatste post va Noxit:

1. Probeer het eerst eens met de achtergrond vlak zwart te houden en je typografie in wit.
2. Kijk wat er dan gebeurt met de negatieve en tussenruimtes van de letters. Ontstaan er vormen die tof of juist verkeerd in het oog vallen? (Een voorbeeld is de ruimte tussen de N - O, wat redelijk krapjes is. Door de lettervorm is de ruimte tussen I - T juist weer groot. Kijk naar de spatiëring!)
3. Maak zelfde de ruimtes tussen de letters groter en neem een paar stappen weg, staat de naam nog als een geheel?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Eens met bovenstaande. Wat ik altijd doe is een logo maken wit op zwart. en dan voor bijvoorbeeld een facebook banner oid een stijl toevoegen. Zoals ik bij Paze gedaan heb:

Image

&

Image
Hardtraxxer
254 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Emnaon wrote:Het valt mij op dat de logo's van veel beginnende artiesten in de scene toch wel leunen op het gebruik van achtergrondfoto's en textures. Niet dat het iets dat zeer problematisch is maar als je kijkt naar de grote logo's in de wereld, of alleen al in dance muziek dan zie je dat de grote namen vaak een logo gebruiken die op zich zelf al kan staan als die zwart/wit gepresenteerd is. Hiermee wil ik niks afkraken maar wellicht is het een tip om mee te nemen als je nog is naar je eigen werk kijkt. Ik wil ook best wat uitleg geven hier en daar en mensen helpen met hun design qua feedback als het nodig is.

Om dit maar af te trappen met de laatste post va Noxit:

1. Probeer het eerst eens met de achtergrond vlak zwart te houden en je typografie in wit.
2. Kijk wat er dan gebeurt met de negatieve en tussenruimtes van de letters. Ontstaan er vormen die tof of juist verkeerd in het oog vallen? (Een voorbeeld is de ruimte tussen de N - O, wat redelijk krapjes is. Door de lettervorm is de ruimte tussen I - T juist weer groot. Kijk naar de spatiëring!)
3. Maak zelfde de ruimtes tussen de letters groter en neem een paar stappen weg, staat de naam nog als een geheel?
Goed idee, ik zit al 10 stappen verder met me dingetje in dat geval, thanks!
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Heb het ook maar simpeler gehouden, veel strakker :)

Image
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik vind de onevenheid in het logo niet zo mooi. Je C en O staan bijvoorbeeld helemaal los en de rest zit aan elkaar. De puntjes aan het begin van de a en midden in de v en de o kappen opeens af.

Ik zou als ik jou was meer focussen op die O. Probeer iets meer symmetrie in het geheel te brengen anders, ik denk dat dat het juist mooier maakt.
Hardtraxxer
213 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Mijn logo :)

Image Image
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Lekker clean en simpel :)

Image

Image
Hardtraxx Beheerder
last seen 6 days ago
Leuk :)
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
The Venator wrote:Leuk :)
alleen is logo 2 niet echt duidelijk.. lijkt meer te verwijzen naar 15 oid..
Hardtraxx Beheerder
last seen 6 days ago
Punthoofd wrote:
The Venator wrote:Leuk :)
alleen is logo 2 niet echt duidelijk.. lijkt meer te verwijzen naar 15 oid..
Mee eens.
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Xerenetox wrote:Mijn logo :)

Image Image

Zeer vet gedaan zelf gemaakt of door designer ?
Vermoed dat het met illustrator is gemaakt.
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2015
Heb ook een logo gemaak helaas weet ik niet hoe ik hem kan toevoegen.
dus voeg ik mijn soundcloud maar toe View on SoundCloud
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
dj-intec wrote:Heb ook een logo gemaak helaas weet ik niet hoe ik hem kan toevoegen.
Image
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2015
Joeyvg wrote:
dj-intec wrote:Heb ook een logo gemaak helaas weet ik niet hoe ik hem kan toevoegen.
Image
Bedankt voor de moeite :thumbsup:
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hardtraxxer
434 posts member since 2014
last seen Mar 2026
Ik heb dringend een nieuw logo nodig, en ook wat artwork voor een nieuwe video series van mij op youtube. Weet iemand misschien een persoon?

Alvast bedankt!
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2015
Antergy wrote:Ik heb dringend een nieuw logo nodig, en ook wat artwork voor een nieuwe video series van mij op youtube. Weet iemand misschien een persoon?

Alvast bedankt!
Ik zou me is druk maken :thumbup:
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Punthoofd wrote: - Environmentally Friendly Plastic
Mooie naam voor mn album, thanks :lol:
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Yoooo mensjes! Ik heb een vraagjuh. Ik ben vrij lang bezig met hardstyle, maar ik heb nog nooit echt een fatsoenlijk en uniek logo gehad. Het is overigens niet wat je nu ziet bij mijn naam maar ik ben gewoon te lui om die te updaten. Zelf ben ik niet zo'n held in logo's maken dus ik vroeg me af of een van jullie misschien iemand kende of eventueel iets voor me kan maken. Alvast bedankt!
R
3 posts member since 2015
last seen Mar 2015
Ik heb zelf niets om een artwork van te maken maar ik maak ze wel voor Neilio! Hier is z'n artwork voor een opkomende release die word uitgebracht op Dirty Workz als t goed is. Moet nog goed gekeurd worden door Dirty Workz.

(Weet niet eens of ik dit wel mag posten maarja)

Image

Verder nog niet echt logo's gemaakt of iets, alleen deze maar die jonge is niet verder gegaan met z'n naam.
Het logo is geinspireerd op headhunterz zijn logo, wat ik zelf een aardig tof logo vind in tegen stelling tot zijn muziek tegenwoordig :)

Image
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
RoyyVN wrote:Ik heb zelf niets om een artwork van te maken maar ik maak ze wel voor Neilio! Hier is z'n artwork voor een opkomende release die word uitgebracht op Dirty Workz als t goed is. Moet nog goed gekeurd worden door Dirty Workz.

(Weet niet eens of ik dit wel mag posten maarja)

Image

Verder nog niet echt logo's gemaakt of iets, alleen deze maar die jonge is niet verder gegaan met z'n naam.
Het logo is geinspireerd op headhunterz zijn logo, wat ik zelf een aardig tof logo vind in tegen stelling tot zijn muziek tegenwoordig :)

Image
Zou je misschien is iets voor mij kunnen proberen?
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
@Antergy waar ben je naar opzoek ? Echt een logo ? Of een artwork ?

*update:

Image
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Meer een logo eigenlijk, misschien is skype handig ofzo? Ninoddl is m'n skype
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Antergy wrote:Meer een logo eigenlijk, misschien is skype handig ofzo? Ninoddl is m'n skype
200€ ex. :x
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Punthoofd wrote:
Antergy wrote:Meer een logo eigenlijk, misschien is skype handig ofzo? Ninoddl is m'n skype
200€ ex. :x
lol