Waarom geen reversed?Stefanovic wrote:Dat is het hele punt niet, een label maak je niet zo 1,2,3..
Edit:
GEEN reverse bass, begrepen! zal de link zo wel ff weghalen
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
NHardtraxxer
- 86 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Ik doe me 2 nieuwe snippets hier ook ff reposte voor de kicks waar ik opzich wel blij mee ben.
View on SoundCloud
Ik doe me 2 nieuwe snippets hier ook ff reposte voor de kicks waar ik opzich wel blij mee ben.
-
YHardtraxxer
- 235 posts member since 2009
- last seen Jan 2026
@ Ndawn, het is wel de bedoeling dat je de kick ook droog laat horen d.w.z. Dat je enkel de kick afspeelt zonder andere sounds.
-
SHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen May 2012
Ik heb het niet bedachtRAW-vizion wrote:Waarom geen reversed?Stefanovic wrote:Dat is het hele punt niet, een label maak je niet zo 1,2,3..
Edit:
GEEN reverse bass, begrepen! zal de link zo wel ff weghalen
Tuddum tssshhh!
Vandaag is de uitslag.
Wil er toch nog even bijzetten dat ik gisteravond nog een edit heb gedaan in mijn post.
maargoed
Ben benieuwd.
Vandaag is de uitslag.
Wil er toch nog even bijzetten dat ik gisteravond nog een edit heb gedaan in mijn post.
maargoed
Ben benieuwd.
beginpost is aangepast, zag het ook gisteren pasFrazyr wrote:Tuddum tssshhh!
Vandaag is de uitslag.
maargoed
Ben benieuwd.
Heb ook mijn kick iets aangepast nog.
Wel knap dat de uitslag met sinterklaas is, terwijl hij de snippets pas met oudjaarsdag opstuurt. 
haha inderdaadLyst wrote:Wel knap dat de uitslag met sinterklaas is, terwijl hij de snippets pas met oudjaarsdag opstuurt.
Hahah zag het net, heb het even gefixtLyst wrote:Wel knap dat de uitslag met sinterklaas is, terwijl hij de snippets pas met oudjaarsdag opstuurt.
-
YHardtraxxer
- last seen Jan 2026
Is de uitslag inmiddels al bekend?
+1 benieuwd!!yri wrote:Is de uitslag inmiddels al bekend?
Zou er gister zelfs al zijnTakkU wrote:+2 benieuwd!!yri wrote:Is de uitslag inmiddels al bekend?
ik ben ook zeer benieuwd al had ik een probleem xD mijn test die ik hier voor gebruikte heb ik verongeluk verwijderd... en nooit een andere neer gezet hoop dat het niet te laat is. dan edit ik de post nog snel xD
Nog geen antwoord van Thera en CO2 gekregen;)
Zijn er al ideeen over een nieuwe verkiezing?
Ik bedacht me net, stel je voor dat Theracords een samplepack weggeeft, van bijv doggystyle/rotten from the inside en we een maand(?) de tijd kregen om een remix ervan te maken.
Maar dat dan alleen een geselecteerd groepje van hardtraxx-members deze sample pack krijgt
Ik zou meedoen!
Ik bedacht me net, stel je voor dat Theracords een samplepack weggeeft, van bijv doggystyle/rotten from the inside en we een maand(?) de tijd kregen om een remix ervan te maken.
Maar dat dan alleen een geselecteerd groepje van hardtraxx-members deze sample pack krijgt
Ik zou meedoen!
Last edited by Frazyr on 06 Dec 2011 21:34, edited 2 times in total.
-
AHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Een melodie contest is ook wel vet vind ik 
Melodie contest is wel leuk, maar dat komt toch wat meer neer op persoonlijke smaak dan dat het technisch te beoordelen is zoals een kick
Dan heb je toch wat de jury het leukste vind.. Een remix contest heeft denk ik wat meer kans van slagen! Of een screech contest ofzo, denk dat zoiets beter werkt dan een melodie contest 
-
AHardtraxxer
- last seen Jan 2016
Ja daar heb je wel gelijk in!TakkU wrote:Melodie contest is wel leuk, maar dat komt toch wat meer neer op persoonlijke smaak dan dat het technisch te beoordelen is zoals een kickDan heb je toch wat de jury het leukste vind.. Een remix contest heeft denk ik wat meer kans van slagen! Of een screech contest ofzo, denk dat zoiets beter werkt dan een melodie contest
Op het fruity loops forum hadden ze eerst ook een soort van contest en de winnaar die kreeg dan een tag onder zijn naar!
Net zo als bij geck-o artiest staat kregen hun dan "kick master" of "melodie master" onder hun naam.
Mischien wel een leuk idee om dat hier ook te doen
Dat lijkt me niet echt een goed idee, omdat je het dan elk jaar ofso moet herhalen. want stel dat er over een maand iemand is die weer een veel betere melody maker is ofso, snapje?
-
AHardtraxxer
- last seen Jan 2016
Ja maar dan kun je het tog elk jaar doen?Case Dj wrote:Dat lijkt me niet echt een goed idee, omdat je het dan elk jaar ofso moet herhalen. want stel dat er over een maand iemand is die weer een veel betere melody maker is ofso, snapje?
-
YHardtraxxer
- last seen Jan 2026
Lijkt me erg gaaf, sowiso is het wel weer is tijd voor een remix!
Reverse Bass contest?:$
Is toch heel wat anders dan een normale kick;)
TP-Project wrote:Reverse Bass contest?:$

Theracords Pieter Heijnen wrote: @Theracords: @TakkUNL MORGEN gaan we het oordeel vellen @Hardtraxx