Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Hey jongens,

ik wil in dit topic eigenlijk aan de nieuwere producers uitleggen hoe belangrijk is om je kick goed te layeren.
Dus eigenlijk je kick zonder layers te laten horen en met layers.
Hier een voorbeeld van mijn kick:

Phat (Dus met de layers)
View on SoundCloud

Used To Be Phat (Zonder de layers)
View on SoundCloud

Gebruikte effecten:
CamelPhat 3
Ohmicide
TriDirt
Geo-10

(Er komt bij mij een raar geluid door in mijn Kick Phat, maar dat is door Soundcloud)
N
Hardtraxxer
342 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Is het niet gewoon handig om dit in het Kick Topic uit te leggen, ik weet alweer hoe dit gaat.
Dan gaat iedereen z'n kick samples hier weer neer proppen en hebben we net zoals de ' Test Snippets ' 2 topics om je shit neer te planten.
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Nebuto wrote:Is het niet gewoon handig om dit in het Kick Topic uit te leggen, ik weet alweer hoe dit gaat.
Dan gaat iedereen z'n kick samples hier weer neer proppen en hebben we net zoals de ' Test Snippets ' 2 topics om je shit neer te planten.
Ja ik weet niet, ik dacht dat dit wel handig was, maar we zullen zien.
M
Hardtraxxer
214 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Dit klinkt gewoon als een gedistorte kick en daarna een lege 909..?
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Als de kick na het layeren nou ook gewoon mooi was had ik dit een zinvol topic gevonden.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Weer zo'n onnodig topic, houdt het dan nooit op -.-
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Hardphonic wrote:(Er komt bij mij een raar geluid door in mijn Kick Phat, maar dat is door Soundcloud)
Dat komt omdat je een slechte mixdown hebt, de boel gaat clippen en dus soundcloud gaat bitchen.. Wat is overigens het nut van dit topic....?
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Nebuto wrote:Is het niet gewoon handig om dit in het Kick Topic uit te leggen, ik weet alweer hoe dit gaat.
+1
@Mods, request voor slotje!