Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 15:23 
 
Hardtraxx Newbie

Eerdaags ga ik wat nieuwe inkopen doen oa.

KRK RP5 G2 White Noise
M-Audio Keyrig 49

Verder neem ik nog een externe geluidskaart, alleen mijn vraag is welke kan ik het beste nemen voor deze boxen?

Gr,
Patrick
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:01 
 
Hardtraxx Addict

Geluidskaart is niet afhankelijk van je speakers. Het is afhankelijk van je budget en wat je er allemaal op aan wilt sluiten, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:43 
 
Hardtraxx Newbie

Phase 2 schreef:
Geluidskaart is niet afhankelijk van je speakers. Het is afhankelijk van je budget en wat je er allemaal op aan wilt sluiten, etc.


Ik zit nu te kijken voor een M-Audio Fast Track C400, Ik ben van plan dus om dat midi keyboard te kopen en een microfoon zit er ook aan te komen, ik weet alleen nog niet welke dat gaat worden. mijn budget zit rond de 600/700 eu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:15 
 
Hardtraxx Addict

Is die 6/700 euro enkel voor geluidskaart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 14:00 
 
Hardtraxx Newbie

Phase 2 schreef:
Is die 6/700 euro enkel voor geluidskaart?


Nee het totaal haha, ik zit te denken aan M-Audio Fast Track C400
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 15:36 
 
Hardtraxxer

Ik ga denk ik die audio 6 halen, lijkt me wel een goeie voor die prijs?
Iemand anders nog suggesties xp
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 11:09 
 
Hardtraxx Addict

HarddanceUpdate schreef:
Phase 2 schreef:
Is die 6/700 euro enkel voor geluidskaart?


Nee het totaal haha, ik zit te denken aan M-Audio Fast Track C400


Ja heb daar geen ervaring mee maar lijkt me prima. Ik zou wel overwegen een groter type van de krk's te nemen. Ik wilde destijds ook voor de rp5's gaan, maar ben in de winkel gaan luisteren en vond ze te klein. Heb de 8 genomen en daar echt nooit spijt van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:16 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben naar de winkel geweest met de twijfel tussen de rp5/8 maar uiteindelijk toch voor de 5 gekozen met behulp van de medewerkers :) de grote zou geen probleem zijn in vergelijking tot me kamer en ik vind ze prima :) verder dus wel de fast track c400 gehaald en de keyrig 49 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:37 
 
Hardtraxx Addict

HarddanceUpdate schreef:
Ik ben naar de winkel geweest met de twijfel tussen de rp5/8 maar uiteindelijk toch voor de 5 gekozen met behulp van de medewerkers :) de grote zou geen probleem zijn in vergelijking tot me kamer en ik vind ze prima :) verder dus wel de fast track c400 gehaald en de keyrig 49 :)


Als je ze beluistert en ze bevallen is het prima he ;). Succes met je spullen.
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner