Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wist niet of hier een topic voor was, vandaar dit topic.

Een gratis weggegeven screech van Audiofreq via Facebook.
Citaat:
Oh yeah! Last week on Ustream I made a NI Massive Patch for you producers out there! Here it is! Use and abuse!


http://audio-freq.com/downloads/USTREAM_SCREECH_01.zip
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:28 
 
Hardtraxxer

thank you!! :thumbsup: ik heb inderdaad ook ooit een midi-pack van TnT gedownload (first match, alle presets en melo's :D )maar ik weet niet meer op welke website, iig niet op de site van Technoboy,Tuneboy of titanium meer :( zal er nog wel ff naar zoeken en dat delen met de mensen hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:41 
 
Hardtraxx Addict

Ja, er was al een topic voor gratis samples en remix packs van professionele producers. :)
Dus deze kan dan dicht neem ik aan? Moet de link ff in het andere topic worden geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:02 
 
Hardtraxxer

ik kon die andere topic niet vinden :P en aangezien deze topic was geopend door iemand anders zal ik vast niet de enige zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:30 
 
Hardtraxx Addict

Boelie-beatz schreef:
ik kon dat andere topic niet vinden :P en aangezien dit topic was geopend door iemand anders zal ik vast niet de enige zijn xd


Verder kijken dan je neus lang is zou ik zeggen. Er is al een topic voor Remix Packs.
Daar kan je het ook posten toch? Dus als een mod even zou liev zou zijn om dit topic te sluiten ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
Boelie-beatz schreef:
ik kon dat andere topic niet vinden :P en aangezien dit topic was geopend door iemand anders zal ik vast niet de enige zijn xd


Verder kijken dan je neus lang is zou ik zeggen. Er is al een topic voor Remix Packs.
Daar kan je het ook posten toch? Dus als een mod even zou liev zou zijn om dit topic te sluiten ...

ik had even gezocht, maar was hem kwijt. Nu gevonden. Danku!
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner