p-stylez schreef:
Bezig met een freestyle achtige kick edit voor Alvaro & Carnage - The Underground.
Benieuwd wat jullie er van vinden, kick moet iets harder denk ik.
Bij de 2e climax, loopt de kick niet helemaal goed, dat weet ik, fix ik later.
Je kick klinkt lekker

, maar net wat te 'hol' voor mij smaak. Ik vind het zelf alleen niet echt een freestyle kick, klinkt meer naar een hardstyle kick. (kan zijn dat mijn opvatting van freestyle anders/incorrect is, in dat geval heb ik niks gezegt

)
Omdat ik de climax van Pan-Demic zo heerlijk vind heb ik de volgende edit gemaakt.