Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:46 
 
Hardtraxxer

Ik rook geld dus maakte een edit.



10minuten werk dus neem het niet sirieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[zippy]http://www73.zippyshare.com/v/98087262/file.html[/zippy]

Aangezien de Fancy edit van Done net uit is en ik gewend was aan de "play it fucking loud" vocal, net voordat de climax erin klapt, (maar die er dus niet meer in zit) heb ik even snel die vocal gefixed :P
Dus het enige anders aan deze edit is dat "so be it" is vervangen door "play it fucking loud" xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Done, had de climax inmiddels ook al veranderd door de climax van Psychedelic Trip te maken met de screeches van Incoming. Download is ook gelijk aangezet :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste climax van Party Down verwijderd, in de plaats daarvan die climax van de mashup erin gestoken. :P
[zippy]http://www47.zippyshare.com/v/25548186/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 00:43 
 
Hardtraxx Addict

Ik kreeg tijdens t mixen opeens een heel gek idee en dit is het resultaat:
Dream dust met Delete kicks.


Heb wel vaker van dit soort vreemde What if's xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Combustion schreef:
Ik kreeg tijdens t mixen opeens een heel gek idee en dit is het resultaat:
Dream dust met Delete kicks.


Heb wel vaker van dit soort vreemde What if's xD

het klinkt nog niet eens zo heel gek haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier mn eigen editje van: Toneshifterz - Land Down Under (Back2daparty's cut the crap edit)

Zoals de titel al zegt: knip en klap without the crap! :) Veel plezier dr mee!

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 17:15 
 
Hardtraxxer

Heb voor de eerste keer ooit een soort van 'cut' gemaakt van The Fusion Of Sound. Dit is de uitkomst:



Iemand tips hoe het beter kan? Kritiek is altijd welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Heb voor de eerste keer ooit een soort van 'cut' gemaakt van The Fusion Of Sound. Dit is de uitkomst:



Iemand tips hoe het beter kan? Kritiek is altijd welkom!

Leuk idee. Die overgang @1.11 komt net iets te spontaan, naar mijn idee. Misschien als je die fill die er normaal in zit, er nog even bij laat zitten en dan die overgang maakt, dat het beter klinkt. Maar misschien blijft het net iets té :P En vlak voor die anti dat filletje dus terug laten komen is wel leuk bedacht, misschien klinkt het ook nog iets beter als je dat andere geluidje er ook nog even bij zet (dus nog 4 tellen langer maakt) en dan die anti er in laat klappen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 22:05 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
Leuk idee. Die overgang @1.11 komt net iets te spontaan, naar mijn idee. Misschien als je die fill die er normaal in zit, er nog even bij laat zitten en dan die overgang maakt, dat het beter klinkt. Maar misschien blijft het net iets té :P En vlak voor die anti dat filletje dus terug laten komen is wel leuk bedacht, misschien klinkt het ook nog iets beter als je dat andere geluidje er ook nog even bij zet (dus nog 4 tellen langer maakt) en dan die anti er in laat klappen :D


Bedankt voor de tips! Heb het een beetje aangepast, die overgang @ 1.11 was ik ook niet tevreden over maar vond niet echt een andere oplossing. Heb nu dit geprobeerd, vindt het al iets beter klinken maar nog steeds niet je-van-het zeg maar.

Voor de anti heb ik die fill helemaal gezet, dus 4 tellen extra. Dit klinkt wel veel beter :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 01:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is al iets beter inderdaad, leuk ook dat je dat andere geluidje er bij onder hebt gezet :D Nog een klein ideetje misschien (haha): want nou als je dat stuk wat je er in wil laten klappen gewoon iets van 8 tellen later erin laat komen, met 1 of andere fade? Dus dat die fill ervoor gewoon zo blijft en waar normaal gesproken die langzame opbouw van de melodie komt, je dat stuk van jou er in laat vallen.

Die fill er bij maakt het veel nicer :D Nice job
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:22 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
Het is al iets beter inderdaad, leuk ook dat je dat andere geluidje er bij onder hebt gezet :D Nog een klein ideetje misschien (haha): want nou als je dat stuk wat je er in wil laten klappen gewoon iets van 8 tellen later erin laat komen, met 1 of andere fade? Dus dat die fill ervoor gewoon zo blijft en waar normaal gesproken die langzame opbouw van de melodie komt, je dat stuk van jou er in laat vallen.

Die fill er bij maakt het veel nicer :D Nice job


Ik heb het op veel manieren geprobeerd maar het is allemaal net té. Hij begint net te plotseling, en met een fade klinkt het nog vreemder. Ik denk dat dit de beste oplossing is. Ik kan wel alleen dat filletje als anti laten staan en dan de gewone melodie terugzetten zoals die hoort maar dan is het hele 'cut' idee eruit. Het was juist de bedoeling dat deze track de drive niet verliest en in een opbouwend setje wat later gedraaid kan worden.

Ik denk dat ik hem zo laat, in ieder geval bedankt voor de tips! :)

Ik zal binnenkort nog eens een edit van een andere track proberen te maken en deze hier posten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar je volgende edits dan ^^

Snel editje: Toneshifterz meets Nitrouz - Origins of life (Zenda Anti-Anti Edit)

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom het enige vette van de track aanpassen en zo, imo, totaal verneuken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Verplaatst: producers-corner/mash-up-topic-t4727-1150.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Waarom het enige vette van de track aanpassen en zo, imo, totaal verneuken? :P

Ik heb die anti nooit echt geweldig gevonden, dus er maar uit gehaald :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste allen,

Ik wil graag een kick edit maken van het volgende nummer, want ondanks dat de melo en mid wel geinig zijn is de kick te pauper voor woorden.



Wat voor kick zou hier het beste onderpassen voor zowel de mid het melodiegedeelte?
Een kick uit een bepaald nummer mag ook genoemd worden.
BVD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:56 
 
Hardtraxxer

Guido schreef:
Beste allen,

Wat voor kick zou hier het beste onderpassen voor zowel de mid het melodiegedeelte?
Een kick uit een bepaald nummer mag ook genoemd worden.
BVD.


Misschien de kick uit The Perfect Weapon? Is ook nog eens makkelijk te rippen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Simpele knip en plak edit gemaakt van de normale under attack en de hard edit van hard driver, vond de hard edit maar kort duren..

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 00:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ MikezDJ, leuk gedaan. Ik verwachtte wel iets compleet anders. :P (geen originele climax)


Heb zelf ook een editje gemaakt, namelijk van Madhouse. De eerste climax is overgeslagen waardoor je nu een anticlimax hebt. :) Er is wel een foutje gebeurt tijdens 't renderen, hij begint pas na een minuutje :P

http://www18.zippyshare.com/v/3741608/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 22:14 
 
Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
b-ram schreef:
Waarom het enige vette van de track aanpassen en zo, imo, totaal verneuken? :P

Ik heb die anti nooit echt geweldig gevonden, dus er maar uit gehaald :P


Wat een toeval die heb ik ook een tijdje terug gemaakt.


Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 21:50 
 
Hardtraxxer

[zippy]http://www29.zippyshare.com/v/20145582/file.html[/zippy]

hallo, ik heb een edit gemaakt van Elektroshock van de Toneshifterz. vond het zelf wel goed klinken maar was benieuwd war jullie ervan vinden,
gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casparaa schreef:
[zippy]http://www29.zippyshare.com/v/20145582/file.html[/zippy]

hallo, ik heb een edit gemaakt van Elektroshock van de Toneshifterz. vond het zelf wel goed klinken maar was benieuwd war jullie ervan vinden,
gr.

Ik snap de 32 tellen durende mid niet helemaal. Voor de rest ook wat aan de eentonige kant nu :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijdens het opruimen van mn harddisk vond ik n oude frontliner edit alleen vond ik de kick, eh, ronduit matig.
Een van mijn kicks eronder geplakt. Nothing fancy. Enjoy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 17:26 
 
Hardtraxx Elite

Gemaakt door D-pressure ben wel benieuwd wat jullie hier van vinden! ^^

Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner