Wat een fijne community!

Props voor de vele trips & tricks. Hier hebben we wat aan.
Ik had de punch veeeelste laag en hard gemaakt gelijk merk ik al. Dat van die lagen is echt een uitkomst.
Op die manier kan je veel beter en veel preciezere sounds maken.
Met een zelf gemaakte sample en daar weer FX over gooien ben je een stuk gelimiteerder vind ik.
Ik heb even met Ohmicide zitten kloten, maar ik krijg daar echt geen mooie sound uit. Misschien wat meer experimenteren met verschillende tok's dat er dan wel iets moois uitkomt.