J
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Apr 2016
Ik kon geen topic vinden waar ik deze vraag kon stellen dus zet ik het hier neer.

Hoe komen jullie aan je claps, snares & hi-hats en andere percussie. Ik heb nu namenlijk alleen de standaart samples van FL Studio. Weet iemand een paar packs die jullie gebruiken?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Jarno wrote:Ik kon geen topic vinden waar ik deze vraag kon stellen dus zet ik het hier neer.

Hoe komen jullie aan je claps, snares & hi-hats en andere percussie. Ik heb nu namenlijk alleen de standaart samples van FL Studio. Weet iemand een paar packs die jullie gebruiken?
Je kan ze ook gewoon uit drumazon halen, verder heb je eigenlijk ook geen hele packs nodig, ik heb maar 1 snare sample die ik altyd gebruik.
Met wat reverb, EQ en dist erover kom je een heel eind ;)
E
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2012
last seen Feb 2018
Investeer is in een sample pack van een goede sample pack site. 1 keer een bedrag van 15 tot 30 euro en je hebt samples waar je een aantal jaartjes mee vooruit kan!

Je kan ook gratis packs vinden op het web met goede kwaliteit maar dan moet je even diggen. Succes!
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Gebruik zelf een pack met allemaal samples direct opgenomen uit de 909! Zit alles bij, bassdrums, snares, hi hats etc!
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Er zijn zat sample cd's. Die van Mutekki zijn goed.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
VEC 1, VEC 2, VEC 3, VES 1, VES 2, VES 3. Kijk hier eens naar zijn erg handige en goede samplepacks :)
J
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Apr 2016
TakkU wrote:Gebruik zelf een pack met allemaal samples direct opgenomen uit de 909! Zit alles bij, bassdrums, snares, hi hats etc!
Welke pack is dat als ik vragen mag?
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Jarno wrote:
TakkU wrote:Gebruik zelf een pack met allemaal samples direct opgenomen uit de 909! Zit alles bij, bassdrums, snares, hi hats etc!
Welke pack is dat als ik vragen mag?
http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=109164
S
4 posts member since 2012
last seen Nov 2012
RAW-vizion wrote:
Jarno wrote:Ik kon geen topic vinden waar ik deze vraag kon stellen dus zet ik het hier neer.

Je kan ze ook gewoon uit drumazon halen, verder heb je eigenlijk ook geen hele packs nodig, ik heb maar 1 snare sample die ik altyd gebruik.
Met wat reverb, EQ en dist erover kom je een heel eind ;)
Inderdaad en als dit niet lukt zou ik zoeken naar een sampllepack en daar wat uit aanpassen, deze percusions zijn vaak al in de goede richting gemasterd.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Case Dj wrote:VEC 1, VEC 2, VEC 3, VES 1, VES 2, VES 3. Kijk hier eens naar zijn erg handige en goede samplepacks :)
Dit dus.