Hardtraxx Newbie

Ongeïnspireerde CRAP .. Mensen noemen het REDELIJK, maar dat is toch erg als je dat moet zeggen over tracks van The Prophet :-( met dit soort tracks zakt mijn respect voor hem steeds meer!! In the early days he was a prophecy :-)
Hardtraxx Addict

J-control schreef:
Ongeïnspireerde CRAP .. Mensen noemen het REDELIJK, maar dat is toch erg als je dat moet zeggen over tracks van The Prophet :-( met dit soort tracks zakt mijn respect voor hem steeds meer!! In the early days he was a prophecy :-)

Wat een onzin zeg.
Hardtraxx Crew

Ik vind ze eerlijk gezegd toch wel lekker klinken. Melodieën zitten goed in elkaar, verder typisch The Prophet nummers. Window Of Time beste van de 2.
Hardtraxx Veteran

Roells schreef:
J-control schreef:

Wat een onzin zeg.

Onzin ?
Ik zou je oren eens openen als ik jou was, ben het echt roerend met em eens :thumbup:

Piaaa schreef:
Roells schreef:
J-control schreef:

Wat een onzin zeg.

Onzin ?
Ik zou je oren eens openen als ik jou was, ben het echt roerend met em eens :thumbup:

Ik vind het wel onzin wat hij zegt, 2 goede platen :thumbup:
Hardtraxxer

Na een 'dipje' van Prophet vind ik dit wel weer 2 pakkende plaatjes hoor! :) Luister ze beide graag!
Hardtraxx Elite

lekkere melo die van really don't care.
Hardtraxx Newbie

mainstream (L)
Hardtraxx Veteran

kavia33 schreef:
mainstream (L)

Wat ben jij nou voor troll..
Hardtraxx Veteran

kavia33 schreef:
mainstream (L)

Was het echt nodig om deze weer naar boven te schoppen?
Hardtraxxer

kavia33 schreef:
mainstream (L)

Je doet je naam wel eer aan zo.

Troep.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle