JackpotAristo wrote:Leuk van de osm forums gejatYourworstnightmare?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Leuk spel
Geinige aanwijzingen ook.
Geinige aanwijzingen ook.
Festuca ben ik het mee eens.
FRArnold ook wel denk ik. Alleen wat heeft het kompas hier mee te maken?
FRArnold ook wel denk ik. Alleen wat heeft het kompas hier mee te maken?
Ik zie het nu 
Ben het er 100% mee eens
Ben het er 100% mee eens
Jammer dat ik te laat ben om me nog in te schrijven, had graag meegedaan!
Heb wel verdenkingen zie ik, haha! Spel begint in ieder geval moeilijk! Succes firetrap!
Heb wel verdenkingen zie ik, haha! Spel begint in ieder geval moeilijk! Succes firetrap!
Draidy wrote:![]()
Heel slecht dit.
Jup, ik ben het er mee eens; Festuca & FRArnold.
Gaan we voor hun dan?wootum wrote:Jup, ik ben het er mee eens; Festuca & FRArnold.
Hmmmm.... Tsja, hier kunnen we niet omheen. Dat is volgens mij wel het juiste antwoord
Om 21.00 vul ik Festuca en FRArnold in.
Voor die tijd kun je mij nog stoppen
Voor die tijd kun je mij nog stoppen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ik moest helaas de hele dag werken, maar aan de tips te zien en jullie bevindingen. Ben ik het er ook mee eens
. Is het misschien mogelijk om per opdracht iets langer de tijd te krijgen trouwens? Aangezien ik op zaterdag haast nooit tot weinig tijd heb
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
In principe prima, al was deze deadline wel ruim genoeg toch lijkt me? Aangezien het uiteindelijke antwoord op het punt staat gegeven te worden. Opdrachten die meer tijd in beslag nemen zal ik sowieso een ruimere deadline geven. Wanneer iemand enkele dagen niet online kan zijn dan kan diegene dat gewoon zeggen, dan kan ik altijd even kijken of ik er rekening mee kan houden
.
-Kandidaat 11-
Festuca
-Kandidaat 12-
FRArnold
Festuca
-Kandidaat 12-
FRArnold
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Oké, uitslag komt eraan!
Firetrap wrote:Julian Jonker, a.k.a. Black Sunrise helpt Mandy met één van de koffers, gallant als hij is. Deze 20-jarige hardcore-liefhebber zal er alles aan doen om de mol snel in de kladden te grijpen omdat zijn vakantie over een dikke maand gepland staat.
En uiteraard help ik Mandy een handje, dat kan ik toch ook gewoon niet weigeren??
Kleine puntjes op de i hoor haha
Waar heb je deze info vandaan?al heeft hij door mrazaru wel een mooie eerste gratis gig in het vooruitzicht gesteld
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Dit is een retorische vraag toch? ^
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Onderschrift?