Veel paupers en het aandeel van vrouwen daar is max 30%. Wel vette discotheken daar dat dan weer wel.PierrePruuk wrote:Wat moet ik me bij Lloret voorstellen? Heb het idee dat dat echt de meest bedorven plek op aarde is.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vergeet de strandnegers niet. Vond het echt niks daar als ik eerlijk ben, kun je beter een keertje in Malgrat kijken bijvoorbeeldmrazura wrote:Veel paupers en het aandeel van vrouwen daar is max 30%. Wel vette discotheken daar dat dan weer wel.PierrePruuk wrote:Wat moet ik me bij Lloret voorstellen? Heb het idee dat dat echt de meest bedorven plek op aarde is.
Ik denk dat het per persoon verschilt, want velen zeggen dat ook over cherso, maar 2 jaar geleden toch uitermate vermaakt op chersoPommer wrote: Vergeet de strandnegers niet. Vond het echt niks daar als ik eerlijk ben, kun je beter een keertje in Malgrat kijken bijvoorbeeld
In Lloret zaten een hoop van die tjappies; dingen van het balkon gooien, mensen die voorbij lopen uitschelden. Maar ze hebben daar wel echt vette discotheken, Colossos etc. En wat die strandnegers betreft, die lopen in elke badplaats 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Bedoeling was om naar Albufeira te gaan.. maar sommige 'vrienden' moesten weer moeilijk gaan doen, dus nu houden we 't op een weekje Renesse
.
Wij gaan van 21 tot 28 juliHoofdcoach wrote:23 juli 10 dagen naar Albufeira
Villa met 16 man

-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Man ik dacht dat ik het goed had in Albufeira!

Maar Rik overtreft me toch zonder moeite

Maar Rik overtreft me toch zonder moeite
Ook niet verkeerd ja 
We wouden eerst die ene met tennisbaan en discotheek onder het huis
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Whaha wat een gek! Maar met 16 man heb je ook wel wat te besteden. Wij gaan ook maar met z'n 4en, dus ruimte zat!Rik wrote:Ook niet verkeerd ja
2 jaar geleden geweest. Niet heel veel uitgaansgelegenheden, maar wel tof verder.oostzaner wrote:Platja d'Aro.
Irish Pub is een aanrader en de Black & White ook
Ben er 6 jaar geleden geweest. Dat stenen strand is sick, nooooit met blote voeten overheen lopen.jordifcg wrote:Nog meer mensen die naar Marmaris gaan? Of die er zijn geweest met tips? Ik zit er zelf met me vriendin en haar broer (vaste stapmaatje) en zijn vriendin. Die wijven willen D&G gaan scoren. Wij willen stampen!
Tenzij je van geroosterde voet houdt natuurlijkDaveytl wrote: Ben er 6 jaar geleden geweest. Dat stenen strand is sick, nooooit met blote voeten overheen lopen.
Waar regel je zoiets en hoe ver van te voren moet dat? Wij wilden ook zoiets doen met een groep van 15 tot 20 man, maar we konden toen nergens zoiets regelen. Waren we misschien ook een beetje laat vorig jaar maar oke.Rik wrote:Wij gaan van 21 tot 28 juliHoofdcoach wrote:23 juli 10 dagen naar Albufeira
Villa met 16 man
@ berenburg
Zowel vorig jaar (Lloret) en dit jaar gewoon begonnen met googlen: vakantie villa [plaatsnaam]
Kom je wel op verschillende sites waar je kunt sorteren op personen en andere wensen.
Denk idd dat je wel vroeg moet zijn, wij zijn vaak in dec/jan. Dan zit er altijd al best veel vol
Zowel vorig jaar (Lloret) en dit jaar gewoon begonnen met googlen: vakantie villa [plaatsnaam]
Kom je wel op verschillende sites waar je kunt sorteren op personen en andere wensen.
Denk idd dat je wel vroeg moet zijn, wij zijn vaak in dec/jan. Dan zit er altijd al best veel vol
Dan is dit dé plek om je voeten even lekker laten te bakkenBlack Sunrise wrote:Tenzij je van geroosterde voet houdt natuurlijkDaveytl wrote: Ben er 6 jaar geleden geweest. Dat stenen strand is sick, nooooit met blote voeten overheen lopen.
Waarom niet een paar dagjes later? Ik ben er vanaf 30 juli.F-alko92 wrote:Weekje salou 21 t/m 28 juli!
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
hahhahaChukkels wrote:Drugsmeeting!jRn wrote:Ik zit er tot 9 juli. ;Dsuikerklontje wrote:7 juli tot 17 juli naar lorret
-
A
Iemand wat Do's en Don't voor Sunnybeach?
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Zit je in een villa? of gewoon appartement en welke? Ikzelf zit in het appartementencomplex xaine sun.jRn wrote:Ik zit er tot 9 juli. ;Dsuikerklontje wrote:7 juli tot 17 juli naar lorret
Do's: bier drinkenAlmighty wrote:Iemand wat Do's en Don't voor Sunnybeach?
Don't: Non-alcoholische dranken drinken.
-
A
Vanzelfsprekend 
Ik zit in Blau, tegenover het strand. Ideaal dus!suikerklontje wrote:Zit je in een villa? of gewoon appartement en welke? Ikzelf zit in het appartementencomplex xaine sun.jRn wrote:Ik zit er tot 9 juli. ;Dsuikerklontje wrote:7 juli tot 17 juli naar lorret