Lekkere remix 
Oxbow wrote:Hoop niet dat dit soort tracks op Zany's album gaan verschijnen.wootum wrote:Tot nu toe doet ie me nog niks.
Oxbow wrote:Hoop niet dat dit soort tracks op Zany's album gaan verschijnen.wootum wrote:Tot nu toe doet ie me nog niks.
Ja Zany komt met een nieuw album, heeft hij zaterdag bevestigd op DancefairVincent_ wrote:DitKhadber wrote:Voelt een beetje krachteloos aan in de climax. Midintro belooft een hele mooie track, maar de climax voelt ingetogen en braafjes. Heel jammer, want de vocals van DV8 komen zo ook veel minder tot hun recht.
Jammer!
Komt Zany nou ook al met een album?
Kan niet w8e
wootum wrote:Tot nu toe doet ie me nog niks.
Toneshifterz hebben zelf aangegeven dat deze van hun isDFH wrote:Was Wildstylez niet laatst met Zany & DV8 in de studio? Vind dit toch wat meer als Wildstylez remix klinken
Eigenlijk heeft Wildstylez dat gezegdKhadber wrote:Toneshifterz hebben zelf aangegeven dat deze van hun isDFH wrote:Was Wildstylez niet laatst met Zany & DV8 in de studio? Vind dit toch wat meer als Wildstylez remix klinken.
Dat heeft Festuca zeker gezegd?jambekkie wrote:Eigenlijk heeft Wildstylez dat gezegdKhadber wrote:Toneshifterz hebben zelf aangegeven dat deze van hun isDFH wrote:Was Wildstylez niet laatst met Zany & DV8 in de studio? Vind dit toch wat meer als Wildstylez remix klinken.