Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Lekker getimed met die B2Sradio bullshit. Kan er niet echt goed over oordelen.
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
wauw die vocals... verder is die normaal maar zeker een lekkere plaat!
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
inderdaad, de hele nacht kwam dat er door heen, beetje vervelend...Kwisniks wrote:Lekker getimed met die B2Sradio bullshit. Kan er niet echt goed over oordelen.
Ik vind dit dus echt een nikszeggende remix.. De vocals zijn echt supervet van het origineel, en de originele track is ook een toppertje. Maar lijkt wel alsof hier geen inspiratie achter zit.. Laat hem maar solo platen maken!
-
J
Lekker hoor, deze kunnen we dan denk ik wel verwachten op het Zany album. 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
lekker hoor 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
dit is een solo plaat.jaron123 wrote:Ik vind dit dus echt een nikszeggende remix.. De vocals zijn echt supervet van het origineel, en de originele track is ook een toppertje. Maar lijkt wel alsof hier geen inspiratie achter zit.. Laat hem maar solo platen maken!
Oh je naait me even op een woordje, je snapt wat ik bedoel. Geen remixes maar gewoon een geheel eigen plaat.WZY wrote:dit is een solo plaat.jaron123 wrote:Ik vind dit dus echt een nikszeggende remix.. De vocals zijn echt supervet van het origineel, en de originele track is ook een toppertje. Maar lijkt wel alsof hier geen inspiratie achter zit.. Laat hem maar solo platen maken!
Zal dan wel op het Zany album komen denk.
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Ik denk eerder dat dit een Toneshifterz remix is aan de synths en fx kicks te horen 
Verder heel dikke remix
Verder heel dikke remix
Ik vind m niet slecht, maar hij doet me nog niet zoveel zo op het eerste gehoor.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Blijf die vocals vet vinden, vind de rest van de track ook erg leuk gedaan.
Nu nog wachten op HQ
Nu nog wachten op HQ
Dit moet toch wel een Toneshifterz remix zijn. Naast het feit dat zij hem zelf draaiden hoor je ook een herkenbare TS-sound.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Dit denk ik ook, lijkt me ook waarschijnlijker dat een Fusion artiest een Zany track remixt.kipsaté wrote:Ik denk eerder dat dit een Toneshifterz remix is aan de synths en fx kicks te horen
Lijkt me ook Toneshifterz, en niet om de reden dat Wildstylez geen fusion track zou kunnen remixen, maar de synths, opbouw, kicks lijken wel heel erg op Toneshifterz. intro kick lijkt dan wel weer meer op Wildstylez.
Mij ook niet. Hoop niet dat dit soort tracks op Zany's album gaan verschijnen.wootum wrote:Tot nu toe doet ie me nog niks.
-
WHardtraxx Addict
- last seen Nov 2012
toneshifterz remix
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik denk ook Toneshifterz Remix.WZY wrote:toneshifterz remix
Voelt een beetje krachteloos aan in de climax. Midintro belooft een hele mooie track, maar de climax voelt ingetogen en braafjes. Heel jammer, want de vocals van DV8 komen zo ook veel minder tot hun recht.
Jammer!
Jammer!
-
WHardtraxx Addict
- last seen Nov 2012
zeidde ze net in de streamjambekkie wrote:Ik denk ook Toneshifterz Remix.WZY wrote:toneshifterz remix
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Zeker geen verkeerde track, maar heb liever het origineel 
DitKhadber wrote:Voelt een beetje krachteloos aan in de climax. Midintro belooft een hele mooie track, maar de climax voelt ingetogen en braafjes. Heel jammer, want de vocals van DV8 komen zo ook veel minder tot hun recht.
Jammer!
Komt Zany nou ook al met een album?
Kan niet w8e
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Persoonlijk wou ik hem maar afzetten toen ik de opbouw naar de climax hoorde. Zonde om deze track te remixen! Leuk geprobeerd, maar ik ga hem laten liggenKhadber wrote:Voelt een beetje krachteloos aan in de climax. Midintro belooft een hele mooie track, maar de climax voelt ingetogen en braafjes.