geweldige track!
vocals zijn ook goed!
vocals zijn ook goed!
Haha dude seriously? Dat was een trolljaron123 wrote:Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.Symbolism wrote:Ontzettend gruwelijke track, petje af.
Maar zou iemand me even wat meer duidelijkheid willen geven of A2 nou zelf zijn tracks maakt, of Joram?
De ene zegt van wel, de andere van niet, ben de draad een beetje kwijt ?!
haphapLuca77 wrote:Haha dude seriously? Dat was een trolljaron123 wrote:Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.Symbolism wrote:Ontzettend gruwelijke track, petje af.
Maar zou iemand me even wat meer duidelijkheid willen geven of A2 nou zelf zijn tracks maakt, of Joram?
De ene zegt van wel, de andere van niet, ben de draad een beetje kwijt ?!. Maar buiten dat, A2 heeft een typische eigen sound. Ook al zou iemand anders het voor ze produceren dan nog hebben ze een dikke vinger in de pap over hoe de track vormgegeven moet worden. Produceren bestaat namelijk uit een idee/gedachte en de utiwerking ervan. Zou me er dus niet zo druk om maken
Stupidjaron123 wrote:Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.Symbolism wrote:Ontzettend gruwelijke track, petje af.
Ik dacht door The Prophet manjaron123 wrote:Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.Symbolism wrote:Ontzettend gruwelijke track, petje af.
je kunt ook overdrijven. Bijna de hele scene produceerd zelf op een paar na.DwamEvents wrote:Daarom krijg ik ook steeds meer respect voor artiesten als B-Front die wel de inspiratie hebben om kwalitatief sterke tracks te produceren en het niet door andere te laten doen! Wildstylez en noisecontrollers meegerekend
Track is overigs niet speciaal!
En het gros van de scene lijkt qua tracks op elkaar, dus als het dan over inspiratie gaat...emmerick wrote:je kunt ook overdrijven. Bijna de hele scene produceerd zelf op een paar na.DwamEvents wrote:Daarom krijg ik ook steeds meer respect voor artiesten als B-Front die wel de inspiratie hebben om kwalitatief sterke tracks te produceren en het niet door andere te laten doen! Wildstylez en noisecontrollers meegerekend
Er zijn maar weinig artiesten die geen hulp krijgen bij het maken van een trackemmerick wrote:je kunt ook overdrijven. Bijna de hele scene produceerd zelf op een paar na.DwamEvents wrote:Daarom krijg ik ook steeds meer respect voor artiesten als B-Front die wel de inspiratie hebben om kwalitatief sterke tracks te produceren en het niet door andere te laten doen! Wildstylez en noisecontrollers meegerekend