T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
geweldige track! :D
vocals zijn ook goed!
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
jaron123 wrote:
Symbolism wrote:Ontzettend gruwelijke track, petje af.

Maar zou iemand me even wat meer duidelijkheid willen geven of A2 nou zelf zijn tracks maakt, of Joram?
De ene zegt van wel, de andere van niet, ben de draad een beetje kwijt ?!
Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.
Haha dude seriously? Dat was een troll :P. Maar buiten dat, A2 heeft een typische eigen sound. Ook al zou iemand anders het voor ze produceren dan nog hebben ze een dikke vinger in de pap over hoe de track vormgegeven moet worden. Produceren bestaat namelijk uit een idee/gedachte en de utiwerking ervan. Zou me er dus niet zo druk om maken
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
De track zelf vind ik erg lekker, beter dan die vorige alpha twins tracks. Die hadden wel een tof stijltje maar was toch meer van hetzelfde.

En even voor de goede orde, de tonight remix werd door Joram zelf gedraait op the Qontinent, voor het eerst wel te verstaan. Wildstylez draait volgens mij wel vaker als eerste de nieuwe tracks van de gebroeders Timmerman. Ook twittert WS vaak dat hij lang in de studio zit om vervolgens geen nieuwe tracs van hemzelf te draaien maar komen de alpha twins met twee nieuwe tracks.. En dan hebben we nog die tekts over de yellow minute remix.

het maakt mij niks meer uit, ik ga dr gewoon vanuit dat Joram ze maakt. En hopelijk blijft hij het doen, zijn namelijk wel vette tracks :P
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Luca77 wrote:
jaron123 wrote:

Maar zou iemand me even wat meer duidelijkheid willen geven of A2 nou zelf zijn tracks maakt, of Joram?
Er werd dus gezegd dat tracks van Alpha2 in 2012 geproduced worden door NC, kan in deze track ook veel NC invloeden vinden.
Haha dude seriously? Dat was een troll :P. Maar buiten dat, A2 heeft een typische eigen sound. Ook al zou iemand anders het voor ze produceren dan nog hebben ze een dikke vinger in de pap over hoe de track vormgegeven moet worden. Produceren bestaat namelijk uit een idee/gedachte en de utiwerking ervan. Zou me er dus niet zo druk om maken
haphap
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Yeah right -.-
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
jaron123 wrote:

Stupid :lol:
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
jaron123 wrote:

Ik dacht door The Prophet man
D
8 posts member since 2011
last seen May 2013
Daarom krijg ik ook steeds meer respect voor artiesten als B-Front die wel de inspiratie hebben om kwalitatief sterke tracks te produceren en het niet door andere te laten doen! Wildstylez en noisecontrollers meegerekend

Track is overigs niet speciaal!
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
DwamEvents wrote:Daarom krijg ik ook steeds meer respect voor artiesten als B-Front die wel de inspiratie hebben om kwalitatief sterke tracks te produceren en het niet door andere te laten doen! Wildstylez en noisecontrollers meegerekend

je kunt ook overdrijven. Bijna de hele scene produceerd zelf op een paar na.
D
8 posts member since 2011
last seen May 2013
Had het van Alpha2 toch wel verwacht! 10 jaar plaatjes draaien kan ik ook wel! :)
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
emmerick wrote:
DwamEvents wrote:Daarom krijg ik ook steeds meer respect voor artiesten als B-Front die wel de inspiratie hebben om kwalitatief sterke tracks te produceren en het niet door andere te laten doen! Wildstylez en noisecontrollers meegerekend

En het gros van de scene lijkt qua tracks op elkaar, dus als het dan over inspiratie gaat... :P (vul maar aan)
A
View on YouTube
Vet :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
emmerick wrote:

Er zijn maar weinig artiesten die geen hulp krijgen bij het maken van een track ;) Mastering wordt vaak gedaan door iemand anders. En ja, ook dat hoort bij het produceren ;)
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
kan dicht :D
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Wildstylerz wrote:kan dicht :D
Alpha² - From The Rain (A2REC031) ^^