Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Ik vind juist sinds hij solo is gegaan, de kwaliteit in zn tracks veel beter dan toen ze samen waren. Oke dit is dan ff een wat melodieuzer en ander plaatje dan normaal. Maar Skynet, Doom's day remix, Keep it Bouncing remix, Reactivating the bionicle zijn toch stuk voor stuk dikke platen hoor! Niet afrekenen op een dj omdat ie wat anders probeert en het ook nog een free released :)
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Kai Tracid plaatje ;)
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
Is het verdomme alweer kerst? :P
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2011
last seen May 2012
deze vind ik dan ook weer wat minder, beter dat die gaat werken aan pattern 3 :love:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 10 days ago
delange wrote:schijnbaar weten er een paar niet dat the r3belz in z'n eentje is. vond z'n eerste twee/drie tracks aardig. maar dit is echt poep in mijn ogen.
ja jongens, waren ze maar bij elkaar gebleven :$
Ik vind The R3belz nu ook minder dan The R3bels voorheen, maar onder Maxter (aka The R3belz) vond ik wel dat er hele toffe platen werden geproduceerd. You're Not Alone & More and More zijn toch wel twee van m'n favoriete platen van afgelopen jaar. Dat hij het in z'n eentje kan is voor mij wel duidelijk, hij moet het alleen nog onder deze alias gaan bewijzen ^^

Anyways, best lekker plaatje.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
:sick: nee sorry, klinkt gewoon nergens naar! Blijf maar lekker wat harder werk maken :thumbup:
H
Hardtraxxer
284 posts member since 2009
last seen Oct 2016
Iemand zippy ?