Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind juist sinds hij solo is gegaan, de kwaliteit in zn tracks veel beter dan toen ze samen waren. Oke dit is dan ff een wat melodieuzer en ander plaatje dan normaal. Maar Skynet, Doom's day remix, Keep it Bouncing remix, Reactivating the bionicle zijn toch stuk voor stuk dikke platen hoor! Niet afrekenen op een dj omdat ie wat anders probeert en het ook nog een free released :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kai Tracid plaatje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het verdomme alweer kerst? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

deze vind ik dan ook weer wat minder, beter dat die gaat werken aan pattern 3 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
schijnbaar weten er een paar niet dat the r3belz in z'n eentje is. vond z'n eerste twee/drie tracks aardig. maar dit is echt poep in mijn ogen.
ja jongens, waren ze maar bij elkaar gebleven :$


Ik vind The R3belz nu ook minder dan The R3bels voorheen, maar onder Maxter (aka The R3belz) vond ik wel dat er hele toffe platen werden geproduceerd. You're Not Alone & More and More zijn toch wel twee van m'n favoriete platen van afgelopen jaar. Dat hij het in z'n eentje kan is voor mij wel duidelijk, hij moet het alleen nog onder deze alias gaan bewijzen ^^

Anyways, best lekker plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick: nee sorry, klinkt gewoon nergens naar! Blijf maar lekker wat harder werk maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 10:25 
 
Hardtraxxer

Iemand zippy ?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks