vet, voor mij wat onbekende gaat mee 
Related topics
- View the latest post: Authentic (Vik) - The Last Hours #2
- View the latest post: Authentic (Vik) - Hardnews pres. The Capital DJ Contest
- View the latest post: Authentic (Vik) - The Last Hours
- View the latest post: Vik (Authentic) - Festivaart Warm Up Mix
- View the latest post: Gangsterdwerg, Nazale & Vik - Mix 1
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Legacy of Hardstyle #032 | Hardstyle Classics Mix (2006–2016) | Q-BASE CLASSICS
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Rebelion vs Warface Journey | Intents Festival 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YEARS | w. Chaze
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass vol. 4
Moderators
-
A
Vanaf 10 word het van mij pas (Een beetje) interessant en vanaf 13 boeit het me helemaal (En 7 natuurlijk!), neem hem wel mee 
Ga deze morgen eens uitgebreid beluisteren tijdens mijn tussenuur! Commentje volgt!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Leuk Leuk 
-
N
MEE. Dikke lijst! Op 3 8 en 12 na dan. Still drunk :')
-
S
Vik wrote:1. The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)
8. The Pitcher - The Rising
11. Mike NRG - Lost in Dreams (Alpha² Remix)
Ga deze eens een luisterbeurt geven, fijne tracklist! 
Had op Rebirth nog belooft om wat te sturen nu je het zegt..Vik wrote:Top! Wanneer gooi jij weer eens wat online? Ben benieuwd hoe het mixen bij jou gaat.93Wesley93 wrote:Ga deze eens een luisterbeurt geven, fijne tracklist!
Was er deze avond bij, en toen niks op aan te merken! Zal deze ook eens een luisterbeurt geven 
Haha ja dat was ik jaVik wrote:Was jij dat? Had ik helemaal niet door joh!Maximize wrote:Was er deze avond bij, en toen niks op aan te merken! Zal deze ook eens een luisterbeurt gevenDe naam Maximize kwam me wel bekend voor.
Huh echt, shit helemaal niet doorgehad neeMaximize wrote:Was er deze avond bij, en toen niks op aan te merken! Zal deze ook eens een luisterbeurt geven
Was lache avond. Alleen KUDT dat er maar 1 fucking keu bij de pooltafel stond
OT: Heerlijke lijst, ben niet anders van je gewend Vik. Heerlijk divers
-
N
Prima setje maat! Ik typ door tijdgebrek dit keer niet een megaverslag, maar het is gewoon een lekker setje. Ik wist ook niet dat still drunk dit soort dikke kicks had. Die midintro viel me echt niks tegen, maar die vocal kruipt wel echt onder mn huid
Het is verder wel vrij veel climaxmixjes nog. Opzich jammer, want ik denk dat je best de platenkennis hebt om meer te doen nog ermee! Jammer ook dat je lost in dreams niet laat staan. Dat was echt baas geweest. Ook zit er toch een volle bass in Fear of Darkness in de intro? Had je misschien ook een mooie switch kunnen maken. Maarja, het is wel echt puur mixstijl van wat je vet vind of niet. Kan verschillen! Al met al, prima set. Soms lag ie er wel ietsje naast, echt een klein beetje wat ook niet gecorrigeerd wordt. Goed blijven luisteren met de master ook open op je headphones en blijven controleren. Als je echt echt zeker weet dan kun je lekker speuleeeeeee!
Het is verder wel vrij veel climaxmixjes nog. Opzich jammer, want ik denk dat je best de platenkennis hebt om meer te doen nog ermee! Jammer ook dat je lost in dreams niet laat staan. Dat was echt baas geweest. Ook zit er toch een volle bass in Fear of Darkness in de intro? Had je misschien ook een mooie switch kunnen maken. Maarja, het is wel echt puur mixstijl van wat je vet vind of niet. Kan verschillen! Al met al, prima set. Soms lag ie er wel ietsje naast, echt een klein beetje wat ook niet gecorrigeerd wordt. Goed blijven luisteren met de master ook open op je headphones en blijven controleren. Als je echt echt zeker weet dan kun je lekker speuleeeeeee!
Haha, ik denk dat jullie er vast nog wel eens langs komenNemesyz wrote:Huh echt, shit helemaal niet doorgehad neeMaximize wrote:Was er deze avond bij, en toen niks op aan te merken! Zal deze ook eens een luisterbeurt geven![]()
Was lache avond. Alleen KUDT dat er maar 1 fucking keu bij de pooltafel stond![]()
-
N
Ja sorry ik had die inderdaad onbenoemd. Dat was zeker een vette mix, alleen iets te hard. Volgens mij wel gewoon echt strak en matchte goed! 
Vanaf 10 geluisterd en het was een nette mix, geen overdreven fouten gehoord (Volgens mij nog niet eens hele kleine foutjes
). Alleen de tease van Still Drunk net voor de climax van Lost In Dreams kwam een beetje abrupt over en Under Attack liep iets te lang door maar dat had je zelf al gezegd 
Heb van 10 tot 15 'aandachtig' geluisterd en daarna iets minder aandachtig, zat iemand in de bus tegen me te praten haha
Heb van 10 tot 15 'aandachtig' geluisterd en daarna iets minder aandachtig, zat iemand in de bus tegen me te praten haha
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Wordt volgende week, geen tijd helaas! Ook ff wat voorbereiden op Beatfight, zit ff in de progressive/electro te stoeienWaar blijft jou setje dan?Timmer wrote:Leuk Leuk![]()
Leuke platenkeuze, en een goede opbouw, heb er met plezier naar geluisterd.
Enige kritiekpuntje op het mixwerk is dat soms de 'uitmix' een beetje abrupt is, beetje moeilijk om uit te leggen, maar het klinkt soms alsof je de fader meteen naar beneden schuift, in plaats van dat rustig te doen zegmaar.
Een ander voorbeeld is toen Gius - Nerve werd ingemixt had je The Rising wel wat langer door kunnen laten lopen, want die twee passen goed in elkaar.
Verder is het erg goed gemixt, het zijn eigenlijk ook niet echt mixfouten wat ik net noemde.
Enige kritiekpuntje op het mixwerk is dat soms de 'uitmix' een beetje abrupt is, beetje moeilijk om uit te leggen, maar het klinkt soms alsof je de fader meteen naar beneden schuift, in plaats van dat rustig te doen zegmaar.
Een ander voorbeeld is toen Gius - Nerve werd ingemixt had je The Rising wel wat langer door kunnen laten lopen, want die twee passen goed in elkaar.
Verder is het erg goed gemixt, het zijn eigenlijk ook niet echt mixfouten wat ik net noemde.
-
G
Mooie lijst, lekker die oudere tracks erdoor, toppertje!