Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:27 

vet, voor mij wat onbekende gaat mee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:16 

Hardtraxx Veteran

Vanaf 10 word het van mij pas (Een beetje) interessant en vanaf 13 boeit het me helemaal (En 7 natuurlijk!), neem hem wel mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:42 

Hardtraxx Veteran

Ga deze morgen eens uitgebreid beluisteren tijdens mijn tussenuur! Commentje volgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Leuk Leuk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:07 

MEE. Dikke lijst! Op 3 8 en 12 na dan. Still drunk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:41 

Vik schreef:
1. The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)
8. The Pitcher - The Rising
11. Mike NRG - Lost in Dreams (Alpha² Remix)

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:02 

Hardtraxx Veteran

Ga deze eens een luisterbeurt geven, fijne tracklist! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:14 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
93Wesley93 schreef:
Ga deze eens een luisterbeurt geven, fijne tracklist! :)

Top! Wanneer gooi jij weer eens wat online? Ben benieuwd hoe het mixen bij jou gaat. :)

Had op Rebirth nog belooft om wat te sturen nu je het zegt.. :P Ik ga vandaag of morgen een Loudness warming up recorden dan zal ik hem eens online gooien hier. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:48 

Hardtraxx Veteran

Was er deze avond bij, en toen niks op aan te merken! Zal deze ook eens een luisterbeurt geven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:58 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Maximize schreef:
Was er deze avond bij, en toen niks op aan te merken! Zal deze ook eens een luisterbeurt geven ^^

Was jij dat? Had ik helemaal niet door joh! :P De naam Maximize kwam me wel bekend voor.

Haha ja dat was ik ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:21 

Hardtraxx Addict

Maximize schreef:

Huh echt, shit helemaal niet doorgehad nee :P
Was lache avond. Alleen KUDT dat er maar 1 fucking keu bij de pooltafel stond :/

OT: Heerlijke lijst, ben niet anders van je gewend Vik. Heerlijk divers (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:04 

Prima setje maat! Ik typ door tijdgebrek dit keer niet een megaverslag, maar het is gewoon een lekker setje. Ik wist ook niet dat still drunk dit soort dikke kicks had. Die midintro viel me echt niks tegen, maar die vocal kruipt wel echt onder mn huid -.-

Het is verder wel vrij veel climaxmixjes nog. Opzich jammer, want ik denk dat je best de platenkennis hebt om meer te doen nog ermee! Jammer ook dat je lost in dreams niet laat staan. Dat was echt baas geweest. Ook zit er toch een volle bass in Fear of Darkness in de intro? Had je misschien ook een mooie switch kunnen maken. Maarja, het is wel echt puur mixstijl van wat je vet vind of niet. Kan verschillen! Al met al, prima set. Soms lag ie er wel ietsje naast, echt een klein beetje wat ook niet gecorrigeerd wordt. Goed blijven luisteren met de master ook open op je headphones en blijven controleren. Als je echt echt zeker weet dan kun je lekker speuleeeeeee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Maximize schreef:

Huh echt, shit helemaal niet doorgehad nee :P
Was lache avond. Alleen KUDT dat er maar 1 fucking keu bij de pooltafel stond :/

Haha, ik denk dat jullie er vast nog wel eens langs komen ;) Spreek jullie dan wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:30 

Ja sorry ik had die inderdaad onbenoemd. Dat was zeker een vette mix, alleen iets te hard. Volgens mij wel gewoon echt strak en matchte goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

Vanaf 10 geluisterd en het was een nette mix, geen overdreven fouten gehoord (Volgens mij nog niet eens hele kleine foutjes :P). Alleen de tease van Still Drunk net voor de climax van Lost In Dreams kwam een beetje abrupt over en Under Attack liep iets te lang door maar dat had je zelf al gezegd :P

Heb van 10 tot 15 'aandachtig' geluisterd en daarna iets minder aandachtig, zat iemand in de bus tegen me te praten haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Timmer schreef:
Leuk Leuk :bomb:

Waar blijft jou setje dan? :cry:

Wordt volgende week, geen tijd helaas! Ook ff wat voorbereiden op Beatfight, zit ff in de progressive/electro te stoeien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 07:39 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke lijst gaat mee hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

Leuke platenkeuze, en een goede opbouw, heb er met plezier naar geluisterd.

Enige kritiekpuntje op het mixwerk is dat soms de 'uitmix' een beetje abrupt is, beetje moeilijk om uit te leggen, maar het klinkt soms alsof je de fader meteen naar beneden schuift, in plaats van dat rustig te doen zegmaar.
Een ander voorbeeld is toen Gius - Nerve werd ingemixt had je The Rising wel wat langer door kunnen laten lopen, want die twee passen goed in elkaar.

Verder is het erg goed gemixt, het zijn eigenlijk ook niet echt mixfouten wat ik net noemde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:41 

Mooie lijst, lekker die oudere tracks erdoor, toppertje!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:26 

Donateur

Was weer een fijn setje! Luisterde lekker weg, geen fouten gehoord :) Zin in je volgende setje :yay:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle