Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
Jammer, waar blijven toch die fatsoenlijke kicks wat die had.. (Strike,The demand,Torture etc...)
Had zo lekker kunnen wezen komt die met die poink kick :(
Na mijn mening verder lekker te doen,mensen vergeten nogwel eens dan een remix niet perse een verbetering hoeft te wezen van t orgineel!
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Stevige biets :D
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 43 minutes ago
Met de kicks uit Statement of Intent tijd zou dit echt een bazen track zijn. Vind de Crypsis stijl echt heel vet! Alleen deze kick is t net niet. Maar geen verkeerde plaat zoals ik het nu hoor.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nee haalt het origineel niet.
Als hij de kicks uit Tuatara gebruikt ofzo. Dan klinkt het al beter.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Er wordt zo ongelooflijk veel geklaagd over de kicks. Vraag me af waarom hij niets met die kritiek doet.
Muziek maak je natuurlijk wel voor jezelf, maar kan me moeilijk voorstellen dat hij dit zelf mooi vindt :P
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Daveytl wrote:Er wordt zo ongelooflijk veel geklaagd over de kicks. Vraag me af waarom hij niets met die kritiek doet.
Muziek maak je natuurlijk wel voor jezelf, maar kan me moeilijk voorstellen dat hij dit zelf mooi vindt :P
Haha ja ik zit hier ook met twee gedachten. Hij heeft zelf aan gegeven dat ie deze kicks echt heel lekker vind. Nou maakt ie iets wat ie zelf mooi vind is het niet goed :P Maar zou ie het aanpassen omdat iedereen er over zeurt krijg je weer dat ie voor het grote publiek maakt bij wijze van spreken :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Daar zat ik ook al mee :P
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
wootum wrote:
Daveytl wrote:Er wordt zo ongelooflijk veel geklaagd over de kicks. Vraag me af waarom hij niets met die kritiek doet.
Haha ja ik zit hier ook met twee gedachten. Hij heeft zelf aan gegeven dat ie deze kicks echt heel lekker vind. Nou maakt ie iets wat ie zelf mooi vind is het niet goed :P Maar zou ie het aanpassen omdat iedereen er over zeurt krijg je weer dat ie voor het grote publiek maakt bij wijze van spreken :P
Kan me écht niet voorstellen dat hij deze kicks lekkerder vindt dan de kicks in Strike?! Niemand op aarde vind dat denk ik :P
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on YouTube
P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
leuke remix, maar haalt het origineel zeker niet.
vind deze kick altijd wel weer goed :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Ik vind de plaat enorm lekker, op de kicks na dan... En ik klaag bijna nooit over kicks :x
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Nog meer :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: . Alle remixen die ik de laatste weken gehoord heb (alle nieuwe) komen me allemaal de strot uit, waarom worden er geen remixen gemaakt van nummers die het nodig hebben, of die je in een heel leuk nieuw jasje kunt doen. Struggle For Existence is goed zoals die is, daar moet je gewoon niet aankomen. Een 2012 edit van Randy & Thijs zelfs kan leuk zijn, maar ook niet meer dan dat.. Beetje jammer dit.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
jammer, origineel is zo lekker, en al helemaal jammer van die stuiterballen eronder :/
I
G1LL wrote:Alle remixen die ik de laatste weken gehoord heb (alle nieuwe) komen me allemaal de strot uit, waarom worden er geen remixen gemaakt van nummers die het nodig hebben, of die je in een heel leuk nieuw jasje kunt doen.
Hier ben ik het wel zwaar mee eens ja :oh:
Zat nummers die je prima kunt remixen en die het zelfs nodig hebben iig
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Nouja, iedereen hier vind de kicks in Place of Terror remix ook lelijk, maar ik vind ze heerlijk :P
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
God nu ik hem hoor moet ik ook zeggen dat de kicks niet Crypsiswaardig zijn en zoals hierboven moet ik zeggen dat ik de Place of Terror kick toch wel vet vond.. Deze heeft gewoon bijna geen punch, iets wat ik heel erg mis..
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Deze kicks zijn volgens mij ook eerder gemaakt om live te horen, de kicks uit place of terror zijn live echt superlekker.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
komt sloom over... screeches zijn wel nice maar die lompe kicks kunnen gewoon niet