Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 08:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer, waar blijven toch die fatsoenlijke kicks wat die had.. (Strike,The demand,Torture etc...)
Had zo lekker kunnen wezen komt die met die poink kick :(
Na mijn mening verder lekker te doen,mensen vergeten nogwel eens dan een remix niet perse een verbetering hoeft te wezen van t orgineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:54 
 
Artiest

Stevige biets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de kicks uit Statement of Intent tijd zou dit echt een bazen track zijn. Vind de Crypsis stijl echt heel vet! Alleen deze kick is t net niet. Maar geen verkeerde plaat zoals ik het nu hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 14:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee haalt het origineel niet.
Als hij de kicks uit Tuatara gebruikt ofzo. Dan klinkt het al beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt zo ongelooflijk veel geklaagd over de kicks. Vraag me af waarom hij niets met die kritiek doet.
Muziek maak je natuurlijk wel voor jezelf, maar kan me moeilijk voorstellen dat hij dit zelf mooi vindt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Er wordt zo ongelooflijk veel geklaagd over de kicks. Vraag me af waarom hij niets met die kritiek doet.
Muziek maak je natuurlijk wel voor jezelf, maar kan me moeilijk voorstellen dat hij dit zelf mooi vindt :P

Haha ja ik zit hier ook met twee gedachten. Hij heeft zelf aan gegeven dat ie deze kicks echt heel lekker vind. Nou maakt ie iets wat ie zelf mooi vind is het niet goed :P Maar zou ie het aanpassen omdat iedereen er over zeurt krijg je weer dat ie voor het grote publiek maakt bij wijze van spreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar zat ik ook al mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Daveytl schreef:
Er wordt zo ongelooflijk veel geklaagd over de kicks. Vraag me af waarom hij niets met die kritiek doet.
Muziek maak je natuurlijk wel voor jezelf, maar kan me moeilijk voorstellen dat hij dit zelf mooi vindt :P

Haha ja ik zit hier ook met twee gedachten. Hij heeft zelf aan gegeven dat ie deze kicks echt heel lekker vind. Nou maakt ie iets wat ie zelf mooi vind is het niet goed :P Maar zou ie het aanpassen omdat iedereen er over zeurt krijg je weer dat ie voor het grote publiek maakt bij wijze van spreken :P


Kan me écht niet voorstellen dat hij deze kicks lekkerder vindt dan de kicks in Strike?! Niemand op aarde vind dat denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:05 
 
Hardtraxxer

leuke remix, maar haalt het origineel zeker niet.
vind deze kick altijd wel weer goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de plaat enorm lekker, op de kicks na dan... En ik klaag bijna nooit over kicks :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: . Alle remixen die ik de laatste weken gehoord heb (alle nieuwe) komen me allemaal de strot uit, waarom worden er geen remixen gemaakt van nummers die het nodig hebben, of die je in een heel leuk nieuw jasje kunt doen. Struggle For Existence is goed zoals die is, daar moet je gewoon niet aankomen. Een 2012 edit van Randy & Thijs zelfs kan leuk zijn, maar ook niet meer dan dat.. Beetje jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

jammer, origineel is zo lekker, en al helemaal jammer van die stuiterballen eronder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 20:42 
 

G1LL schreef:
Alle remixen die ik de laatste weken gehoord heb (alle nieuwe) komen me allemaal de strot uit, waarom worden er geen remixen gemaakt van nummers die het nodig hebben, of die je in een heel leuk nieuw jasje kunt doen.


Hier ben ik het wel zwaar mee eens ja :oh:
Zat nummers die je prima kunt remixen en die het zelfs nodig hebben iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Er wordt zo ongelooflijk veel geklaagd over de kicks. Vraag me af waarom hij niets met die kritiek doet.
Muziek maak je natuurlijk wel voor jezelf, maar kan me moeilijk voorstellen dat hij dit zelf mooi vindt :P

Nouja, iedereen hier vind de kicks in Place of Terror remix ook lelijk, maar ik vind ze heerlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 18:34 
 
Hardtraxxer

God nu ik hem hoor moet ik ook zeggen dat de kicks niet Crypsiswaardig zijn en zoals hierboven moet ik zeggen dat ik de Place of Terror kick toch wel vet vond.. Deze heeft gewoon bijna geen punch, iets wat ik heel erg mis..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:06 
 
Hardtraxxer

Deze kicks zijn volgens mij ook eerder gemaakt om live te horen, de kicks uit place of terror zijn live echt superlekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

komt sloom over... screeches zijn wel nice maar die lompe kicks kunnen gewoon niet
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks