Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
sanderovic schreef:
VOlgens mij is ie uit.. Aangezien ik hem op de niet legale tegen ben gekomen;) ..

Morgen:

http://www.junodownload.com/search/?qui ... re_id=0000

Staat ook nog niet op HS.com :)


In Australie/Azie is het al donderdag, vandaar dat het om sommige webshops al uit is (en dus ook al op de niet-legale sites staat). Zelfde gebeurt vaak met DMW releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:08 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
sanderovic schreef:
VOlgens mij is ie uit.. Aangezien ik hem op de niet legale tegen ben gekomen;) ..

Morgen:

http://www.junodownload.com/search/?qui ... re_id=0000

Staat ook nog niet op HS.com :)


Ja ik zat al te kijken, maar kon hem niet op dance-tunes, hs.com vinden. Nja dan kijken we eerst ff of t de moeite waard is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/ nee bedankt, alleen die tby goes crazy is wel geinig maar voor de rest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
In Australie/Azie is het al donderdag, vandaar dat het om sommige webshops al uit is (en dus ook al op de niet-legale sites staat). Zelfde gebeurt vaak met DMW releases.

Daar heb ik inderdaad geen rekening mee gehouden! Weet ik dat ook alweer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone mix valt me tegen na die reacties hier. Vind de kicks teveel bass hebben in vergelijking met de punch (die er vrijwel niet is). Zijn wel beter dan de meeste kicks van 'm. Vind de climax ook weinig kracht hebben.

Tby remix valt me juist mee. Hou meestal niet zo van mainstream hardcore, maar deze kicks vind ik toch best goed gelukt, melodie vind ik ook wel aardig gaan. Alsnog geen topplaat, maar voor een Coone release boven de maat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker op mijn verjaardag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

beide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wel goed gelukt die poging van TBY tot hardcore. Zou zo geloven dat het een neophyte records plaatje was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hs.com;
http://www.hardstyle.com/coone-technobo ... s-wild-mix
http://www.hardstyle.com/coone-technobo ... -crazy-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wtf!!

Coone mix fijn!!
TBY maakt gewoon een hc track ziekk. ook fijn!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
wel goed gelukt die poging van TBY tot hardcore. Zou zo geloven dat het een neophyte records plaatje was.

Dit, ik zat met een plaatje in mijn hoofd, dacht dat die van Evil Activities was bleek dat deze te zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:06 
 
Hardtraxxer

Coone mix (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha die Technoboy track, vooraal die titel en dan het feit dat het hardcore is doet me denken aan TBY in een studio die weer niet van de snoepjes af kan blijven... zoals tijdens het draaien xD

Iets doet me denken dat TBY trouwens weer hetzelfde probeert als z'n lento stijltje, een nieuwe rage ontdekken binnen de hardstyle en op die manier weer wat populariteit winnen. Ik bedoel, als je kijkt met 3 a 4 jaar terug dan was Technoboy in die tijd toch echt wel een van de grote namen(met name onder het dagjesvolk, om maar met die termen te smijten). (doel nu vooral op de DJ Mag top100 waar ie toch echt voorbijgestoken is).

Ff puur inhoudelijk op de tracks:
Die van Coone vind ik zelf niet zo'n supertrack, maar ik merk dat ie beter wordt wat betreft produceren. Ik kan me volgens mij herinneren dat ie in zo'n filmpje van z'n album iets met Psyko Punkz besprak over z'n kicks, en die worden zeker beter.

Die van TBY, ik d8 eerst dat het een intro was met wat kleine edits en dan gewoon een andere random melodie of anti, maar dat hardcore stukje verrast me positief. Zoals al eerder gezegd, een heldenactie _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 23:28 
 
Hardtraxxer

Coone mix is echt lekker, beste anti die ik in tijden heb gehoort die sounds passen gewoon perfect in deze track! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel stiekem kan ik ze allebei wel waarderen wat ik helemaal niet had van te voren. Ik weet niet of ik ze live wil horen maar zo thuis vind ik het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone Remix is erg vet! Gaat zeker gedraaid worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond de Technoboy remix wel grappig toen ik hem hoorde, klonk eigenlijk helemaal niet als een plaat van hem (& Coone) en dat vind ik eigenlijk wel een positief fenomeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Technoboy maakt en draait zelf toch ook hardcore onder een andere naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:42 
 

Vindt het ondertussen wel een :bomb: van een plaat :D Die Coone goes wild mix...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:55 
 
Hardtraxx Addict

MikezDJ schreef:
Technoboy maakt en draait zelf toch ook hardcore onder een andere naam?

Dat wist ik nog niet, interessant. Onder welke naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
Technoboy maakt en draait zelf toch ook hardcore onder een andere naam?


nopes
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle