Inderdaad.. Echt ontzettend slap. Weerhoud mij er ook van om te luisteren.PNXRMX wrote:Track wordt nogal verpest door de kicks
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Weet iemand waar de vocals vandaan zijn?
Die zijn btw toch ook wel eens in een ander hardstyle nummer gebruikt?
Ik moet bij die stem altijd aan Lloyd Simcoe van Flashforward denken, daar vind ik hem echt heel veel op lijken. Misschien dat het uit die serie komt, weet het niet.Draidy wrote:Weet iemand waar de vocals vandaan zijn?
jammer dat de radio edit niet met dat breakje voor de mind-intro begint, verder heel vette track.
Precies dat dus. Vind het geen lekker nummer en dat komt met name door de kicks.Nando wrote:Inderdaad.. Echt ontzettend slap. Weerhoud mij er ook van om te luisteren.PNXRMX wrote:Track wordt nogal verpest door de kicks
Opzich een goede plaat, zeker qua screeches en melodie, maar vind het een beetje een raar nummer. Zoals gezegd valt de kick erg tegen. Live gaat hij wel lekker maar thuis komt het totaal niet over. En ik vind de intro/outro echt TOTAAL niet bij de mainpart passen. De overgang van de 2e climax naar de outro klinkt zo maf, net alsof het 2 totaal verschillende nummers zijn. Snel doormixen dus.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
echt geweldig nummer vind ik het! Heel mooi gemaakt.