Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:31 
 
Hardtraxx Elite

Frequencerz - Fight For Survival/Bitch (Remix EP)(FUSION193)

Label: Fusion Records
WEB release: 17-10-2013

Tracks:
01. Bitch (Crypsis Edit)
02. Bitch (Crypsis Remix)
03. Fight For Survival (Hard Driver Edit)
04. Fight For Survival (Hard Driver Remix)

Samples:




Bron: http://www.cyfrowamuza.pl/mp3_zapowiedz ... ct_details
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat een betrouwbare bron?

Edit: Grapje, in de artwork in het filmpje van Fight For Survival is het wel te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

2-tracker? :surrender:

FFS Remix voegt echt totaal niks toe aan het origineel. Bitch Remix vind ik wel ok, hoor die in ieder geval liever dan het origineel op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

De remix van Bitch doet me niks, net zoals die pitch in de climax.. Zoals hierboven al gezegd was voegt de FFS remix niks toe aan het origineel.

Gewoon een zwakke release. Next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Heel fijne release! Bitch remix doet me minder dan origineel, die in principe niet te overtreffen is. FFS remix is zo ongelofelijk dik! Zoals al eerder aangegeven, de beste Hard Driver track tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fight For Survival heeft wel betere kicks dan het origineel, maar mist de magie wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:42 
 
Hardtraxx Crew

Vind de remix van Bitch meh..

Hard Driver's remix van Fight For Survival :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crypsis remix :bomb: :bomb:

Van de harddriver remix vind ik alleen de kicks beter, de screeches van het orgineel zijn zo vet, en de verandering van de melodie is te verwaarlozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 18:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hard Driver remix voegt echt barweinig toe, kicks zijn net als het origineel niet lekker. Kicks van de originele Bitch waren niet geweldig, in de remix zijn ze iig verbeterd. Gelukkig is die heerlijke screech er ingelaten. Lekkere remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beiden heerlijk, fijne release :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

ja goeie remixen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis remix is erg vet! Dikkere kicks en de screech van origineel zit er nog in. Vocals vind ik ook een leuke toevoeging. Zit ook een erg lekkere drive in.

Hard Driver remix. Tja iets betere kicks dan origineel maar geeft me niet hetzelfde gevoel als origineel. Beetje nutteloos ook al is ie niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 12:35 
 
Hardtraxxer

Beide goede remixes, Fight For Survival springt er wel ver boven uit.. Wat een lekkere remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Crypsis remix is erg vet! Dikkere kicks en de screech van origineel zit er nog in. Vocals vind ik ook een leuke toevoeging. Zit ook een erg lekkere drive in.

Dit. De pitch is wel echt hondslelijk moet ik zeggen, maargoed. Heb het origineel nooit vet gevonden en luister deze dan ook liever. Krijg er alleen niet echt een ''IAOGEOGEOEGBO'' gevoel van though, maar ach, gaat mee voor de collectie. Hard Driver remix doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Remix van Crypsis is gewoon heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zit er een soort vloek op Minus is More qua remixen, Chain Reaction kan t niet, Radical kan t niet en Crypsis probeerde t met Struggle For Existence maar laat weer zien met die Bitch remix dat t nog steeds niks toevoegd. Had Bitch nu wel gehoord dus die remix zat ik niet op te wachten. En zoals gebleken: standaard, voegt niks toe en het pakt mij totaal niet..

Die andere remix is al een stuk beter, maar ook niet heel bijzonder. Leuke mid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Volgens mij zit er een soort vloek op Minus is More qua remixen, Chain Reaction kan t niet, Radical kan t niet en Crypsis probeerde t met Struggle For Existence maar laat weer zien met die Bitch remix dat t nog steeds niks toevoegd. Had Bitch nu wel gehoord dus die remix zat ik niet op te wachten. En zoals gebleken: standaard, voegt niks toe en het pakt mij totaal niet..

Je haalt me de woorden uit de mond. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:06 
 
Hardtraxx Addict

Jefffafah schreef:
Remix van Crypsis is gewoon heerlijk!


Dit ^^ . Crypsis kicks altijd +1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Volgens mij zit er een soort vloek op Minus is More qua remixen, Chain Reaction kan t niet, Radical kan t niet en Crypsis probeerde t met Struggle For Existence maar laat weer zien met die Bitch remix dat t nog steeds niks toevoegd. Had Bitch nu wel gehoord dus die remix zat ik niet op te wachten. En zoals gebleken: standaard, voegt niks toe en het pakt mij totaal niet..

Die andere remix is al een stuk beter, maar ook niet heel bijzonder. Leuke mid!

Crypsis is juist degene die het wel kan.
Place of terror remix
Don't Move remix
Style Dropping remix
The Test 2.0 remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Place of Terror en Style Droppin zijn toch zoveel minder dan het orrigeel? Vooral die place of Terror remix is verschrikkelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat Crypsis altijd een leuke twist geeft aan het origineel, en ook het origineel goed in zijn waarde laat.
Over Place of Terror: ik vind het een lekkere remix. Dat dubstep stukje is normaal gesproken totaal niet mijn ding, maar ik vind het daar zo ontzettend gaaf toegepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nette release, lekkere remix van Hard Driver.

Maar waar blijft FATALITY :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 21:12 
 
Hardtraxx Addict

Die Bitch remix voegt juist niets toe imo. Vreemd, want de eerste keer dat ik hem hoorde vond ik hem best wel tof. De Hard Driver voegt idd ook vrij weinig toe aan het origineel, maar is wel een dikke plaat hoor. :)
Is dan ook het eerste nummer dat me boeit van Hard Driver..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Driver remix, heerlijke drive :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fight For Survival remix voegt inderdaad weinig toe, maar vind het al met al best een lekker plaatje om te luisteren. De Bitch Remix.. Hmm, ik weet niet, die orginele synth klinkt zo dof met deze kicks imo, maar ik ben sowieso al geen fan van Crypsis' kicks. Nee, ik weet niet of ik het nodig vind deze toe te voegen aan mn collectie
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle