noxit15 wrote:Zygoma wrote:noxit15 wrote:Ik snap het wel, maar er staat nergens dat het van producers die per se bij een label aangesloten zijn, moet zijn. En al vind je het een dikke schijttrack, vertel me dan wat je beter wilt horen, etc. Wat aan afkrakerij heb ik geen fluit.

Dan kun je het beter in het producers-board plaatsen, hier staat je plaat tussen de grote namen dus wordt je plaat ook zo beoordeeld. Ben het wel met je eens dat het iets anders verwoord had kunnen worden.

Ik zal het dan maar daar doen volgende keer. Thanks allemaal iig!

Er zijn niet alleen producers op dit forum, dus idd word je track dan beoordeeld op kwaliteit in vergelijking met grotere producers.. dus ook al kan iemand niet producen, kunnen ze kritiek geven.. Daarbij is het beter om je track te vergelijken met die van grotere artiesten... Mja aangezien ik geen feedback gezien heb, hier de feedback:
Allereerst gebruik je de screech uit de pack die Audiofreq heeft vrijgegeven, waardoor je wel erg veel mag knippen, editten om daar iets origineels uit te krijgen. Je kick heeft meer power nodig, meer layeren dus en beter equalizen. Je mainlead is vrij standaard, dus probeer dingen uit, zoals het gebruik van je LFO, detunen en layeren, klinkt nl. ook wat dunnetjes. Je geeft em vrij dus ga ik ervan uit dat je zelf ook weet dat het beter moet. Gewoon doorgaan en blijven verbeteren