Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:06 
 
Hardtraxx Newbie

Track(s): Audiofreq - Oncoming Storm (Noxit Remix)

Download: mp3: http://www7.zippyshare.com/v/2551490/file.html

Bron:

Bron: http://www.youtube.com/NoxitOfficial

http://www.youtube.com/user/NoxitOffici ... XlITvW9XKk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat. Intens. Kut.

Slechte sounds, ontbrekende melodie en slecht gemixt. Blijven oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:23 
 

Eerst Bass Power, en nu deze "geremuxxt", kap er eens mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Eerst Bass Power, en nu deze "geremuxxt", kap er eens mee.


Thanks voor de feedback, hoe kut jullie het ook brengen.. :/
Ik heb nooit bass power geremixxed, dus ik weet niet waar je het over hebt, misschien ook ff wat van julliezelf laten horen? Ik ben wel benieuwd naar jullie proffesionel kwaliteit tracks. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

noxit15 schreef:

misschien ook ff wat van julliezelf laten horen? Ik ben wel benieuwd naar jullie proffesionel kwaliteit tracks. ;)


Begin daar nou niet weer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
noxit15 schreef:

misschien ook ff wat van julliezelf laten horen? Ik ben wel benieuwd naar jullie proffesionel kwaliteit tracks. ;)


Begin daar nou niet weer mee.


Weer? Dit is de eerste keer dat er hier eent rack word gepost? Verwarren jullie me met iemand anders ofzo? Een beetje wederzijds respect is niet te veel gevraagd toch?

1e reactie: EXTREEM KUT DIT.

Echt leuk.. : :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, als hij tussen de sessie staat waar 9/10 professionele (Lees: namen als PP, Zatox, AVIO, DBSTF etc) namen staan, willen mensen graag kwaliteit zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Tja, als hij tussen de sessie staat waar 9/10 professionele (Lees: namen als PP, Zatox, AVIO, DBSTF etc) namen staan, willen mensen graag kwaliteit zien ;)


Ik snap het wel, maar er staat nergens dat het van producers die per se bij een label aangesloten zijn, moet zijn. En al vind je het een dikke schijttrack, vertel me dan wat je beter wilt horen, etc. Wat aan afkrakerij heb ik geen fluit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

noxit15 schreef:
Ik snap het wel, maar er staat nergens dat het van producers die per se bij een label aangesloten zijn, moet zijn. En al vind je het een dikke schijttrack, vertel me dan wat je beter wilt horen, etc. Wat aan afkrakerij heb ik geen fluit. :thumbup:

Dan kun je het beter in het producers-board plaatsen, hier staat je plaat tussen de grote namen dus wordt je plaat ook zo beoordeeld. Ben het wel met je eens dat het iets anders verwoord had kunnen worden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
noxit15 schreef:
Ik snap het wel, maar er staat nergens dat het van producers die per se bij een label aangesloten zijn, moet zijn. En al vind je het een dikke schijttrack, vertel me dan wat je beter wilt horen, etc. Wat aan afkrakerij heb ik geen fluit. :thumbup:

Dan kun je het beter in het producers-board plaatsen, hier staat je plaat tussen de grote namen dus wordt je plaat ook zo beoordeeld. Ben het wel met je eens dat het iets anders verwoord had kunnen worden. ;)


Ik zal het dan maar daar doen volgende keer. Thanks allemaal iig! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 00:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

noxit15 schreef:
Zygoma schreef:
noxit15 schreef:
Ik snap het wel, maar er staat nergens dat het van producers die per se bij een label aangesloten zijn, moet zijn. En al vind je het een dikke schijttrack, vertel me dan wat je beter wilt horen, etc. Wat aan afkrakerij heb ik geen fluit. :thumbup:

Dan kun je het beter in het producers-board plaatsen, hier staat je plaat tussen de grote namen dus wordt je plaat ook zo beoordeeld. Ben het wel met je eens dat het iets anders verwoord had kunnen worden. ;)


Ik zal het dan maar daar doen volgende keer. Thanks allemaal iig! :$


Er zijn niet alleen producers op dit forum, dus idd word je track dan beoordeeld op kwaliteit in vergelijking met grotere producers.. dus ook al kan iemand niet producen, kunnen ze kritiek geven.. Daarbij is het beter om je track te vergelijken met die van grotere artiesten... Mja aangezien ik geen feedback gezien heb, hier de feedback:

Allereerst gebruik je de screech uit de pack die Audiofreq heeft vrijgegeven, waardoor je wel erg veel mag knippen, editten om daar iets origineels uit te krijgen. Je kick heeft meer power nodig, meer layeren dus en beter equalizen. Je mainlead is vrij standaard, dus probeer dingen uit, zoals het gebruik van je LFO, detunen en layeren, klinkt nl. ook wat dunnetjes. Je geeft em vrij dus ga ik ervan uit dat je zelf ook weet dat het beter moet. Gewoon doorgaan en blijven verbeteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 09:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arboza schreef:

Er zijn niet alleen producers op dit forum, dus idd word je track dan beoordeeld op kwaliteit in vergelijking met grotere producers.. dus ook al kan iemand niet producen, kunnen ze kritiek geven.. Daarbij is het beter om je track te vergelijken met die van grotere artiesten... Mja aangezien ik geen feedback gezien heb, hier de feedback:

Allereerst gebruik je de screech uit de pack die Audiofreq heeft vrijgegeven, waardoor je wel erg veel mag knippen, editten om daar iets origineels uit te krijgen. Je kick heeft meer power nodig, meer layeren dus en beter equalizen. Je mainlead is vrij standaard, dus probeer dingen uit, zoals het gebruik van je LFO, detunen en layeren, klinkt nl. ook wat dunnetjes. Je geeft em vrij dus ga ik ervan uit dat je zelf ook weet dat het beter moet. Gewoon doorgaan en blijven verbeteren :)


Kijk DIT is feedback mensen! :corn:
Wat ik heb gedaan is SPAN gebruikt. Een erg fijne EQ, Ik heb de gemiddelde frequincy gebruikt van zany ft nitrouz - lonely dark, omdat ik denk dat het een beetje op het zelfde neerkomt. Daarna hebbik mijn track zo geprobeert 1:1 te EQ' en!
Over de kick en de power weet ik niet goed wat ik nog meer moet layeren? Ik heb 3 verschillende ge-EQ en distorted punches. En een bass met een apart geEQ'd/distorde tail. Het is gewoon gemaakt in drumazon. De main lead zijn 3 gelayerde leads, waarbij het onder de 300hz is gecut en geboost vanaf de 4k. Doe ik dit uberhaupt wel goed? :huh:

Thanks iig arboza, echt dikke feedback man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

noxit15 schreef:
blabla

ok leuk maar nu een slotje en naar eigen producties aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

noxit15 schreef:
Ik snap het wel, maar er staat nergens dat het van producers die per se bij een label aangesloten zijn, moet zijn.

Dat klopt, maar deze sectie wordt veeleer gebruikt voor tracks die zijn uitgegeven door producers die al wat platen achter hun naam hebben staan.
Overigens, wil je feedback? Ik verwijs je door om je track hier te plaatsen. Heb je wat meer aan.
Verder kan hier een slotje op. Vragen? PM me maar :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks