Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk luisterplaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:52 
 
Hardtraxxer

Leuke plaat opzich :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:49 
 
Hardtraxxer

revbass schreef:
Heeft niks met hardstyle te maken, begrijp ook niet waarom deze meuk hier gepost wordt.


Oh hallo, ben jij die nieuwe zeikerd hier? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fullfocus schreef:
revbass schreef:
Heeft niks met hardstyle te maken, begrijp ook niet waarom deze meuk hier gepost wordt.


Oh hallo, ben jij die nieuwe zeikerd hier? :/


zeiken is het niet. hij heeft gewoon gelijk. waarom steeds weer die showtek troep hier neer droppen.
dit kan je geen hardstyle meer noemen, dus waarom dan in het hardstyle gedeelte plaatsen.

Showtek is helaas in mijn ogen niet meer wat het is geweest. maar dat heeft gewoon te maken met dat dit gewoon mijn soort muziek niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:02 
 
Hardtraxxer

terryp schreef:
fullfocus schreef:
revbass schreef:
Heeft niks met hardstyle te maken, begrijp ook niet waarom deze meuk hier gepost wordt.


Oh hallo, ben jij die nieuwe zeikerd hier? :/


zeiken is het niet. hij heeft gewoon gelijk. waarom steeds weer die showtek troep hier neer droppen.
dit kan je geen hardstyle meer noemen, dus waarom dan in het hardstyle gedeelte plaatsen.

Showtek is helaas in mijn ogen niet meer wat het is geweest. maar dat heeft gewoon te maken met dat dit gewoon mijn soort muziek niet is.


omdat het 145 bpm is kan je het geen hardstyle meer noemen? :) denk dat we nog blij mogen zijn met 145 bpm zal wel snel naar 140 en lager gaan gok ik. Doelde trouwens niet alleen op deze post hoor van hem maar meerdere die ik las
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

terryp schreef:
fullfocus schreef:
revbass schreef:
Heeft niks met hardstyle te maken, begrijp ook niet waarom deze meuk hier gepost wordt.


Oh hallo, ben jij die nieuwe zeikerd hier? :/


zeiken is het niet. hij heeft gewoon gelijk. waarom steeds weer die showtek troep hier neer droppen.
dit kan je geen hardstyle meer noemen, dus waarom dan in het hardstyle gedeelte plaatsen.

Showtek is helaas in mijn ogen niet meer wat het is geweest. maar dat heeft gewoon te maken met dat dit gewoon mijn soort muziek niet is.


Omdat Showtek "outside the box" denkt, zijn zij opeens opeens geen Hardstyle act meer. Wie ben jij om te beoordelen wat Hardstyle is en wat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 04:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wederom weer een top plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.trackitdown.net/track/showte ... 65316.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Leuk luisterplaatje :)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle