Vette track. Zal hem wss niet vaak gaan luisteren, maar toch vind ik dat Bas (voor een dubstep track)
een creatief stukje werk heeft neergezet.
een creatief stukje werk heeft neergezet.
Wat een onzin. Ik ben ook breed georiënteerd qua elektronische muziek, maar vind dit van die 13 in een dozijn dubstep. Heb ik liever SPL of wat meer Beautiful & Rich-achtige tracks van Pavelow.Neilio wrote:Toch jammer dat mensen het gelijk bagger noemen. Dat is hetzelfde als eten dat je niet lust 'vies' noemen. Eten is niet vies en deze track is ook geen bagger. Het is niet je smaak, maar ik ben maar wat blij dat ik qua muziek breder georiënteerd ben.Oxbow wrote:Zonde dat dit soort bagger ook op het album staat, maarja die tracks skippen we wel.
x2Oxbow wrote:Zonde dat dit soort bagger ook op het album staat, maarja die tracks skippen we wel.
Luca77 wrote:totdat de dubstep geluiden beginnen prima. Daarna niets voor mij
preview zegt t toch al?emmerick wrote:ik vind de youtube preview overigens wel vreemd eindigen
ik zeg dus ok dat ik de preview raar vindt eindigen, niet het nummerbiscuit wrote:preview zegt t toch al?emmerick wrote:ik vind de youtube preview overigens wel vreemd eindigen
het is maar een voorbeeld hoe dat t er misschien dadelijk wordt wat niet zeker is.
helemaal kut, maar ga t wel vaak luistere, moet wel met cd op repeatWildstylerz wrote:Festuca wrote:Best wel ziek
emmerick wrote:ik zeg dus ok dat ik de preview raar vindt eindigen, niet het nummerbiscuit wrote:preview zegt t toch al?emmerick wrote:ik vind de youtube preview overigens wel vreemd eindigen
het is maar een voorbeeld hoe dat t er misschien dadelijk wordt wat niet zeker is.
niks aan toe te voegenNeilio wrote:Toch jammer dat mensen het gelijk bagger noemen. Dat is hetzelfde als eten dat je niet lust 'vies' noemen. Eten is niet vies en deze track is ook geen bagger. Het is niet je smaak, maar ik ben maar wat blij dat ik qua muziek breder geörienteerd ben.Oxbow wrote:Zonde dat dit soort bagger ook op het album staat, maarja die tracks skippen we wel.
Daarnaast: BAM JONGE! Wat een track
Dit dus sslechte skirilex aftreksel. En de hele menigte hier maar doen alsof het zo origineel isTeknizion wrote:Jammer dat de Pavelow tracks de Skrillex kant opgaan.. Vond de tracks altijd super origineel, nu is het gewoon weer zo een slap aftreksel wat zich tegenwoordig nog Dubstep durft te noemen..