Geen hardstyle.
Maar wat een vette track!
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
Mjah wel leuk en aardig, maar ik ben dit soort sounds al een tijdje zat aangezien meneertje Skrillex ze al 100 keer heeft gebruikt.
Zonde dat dit soort bagger ook op het album staat, maarja die tracks skippen we wel. 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
misschien is het je smaak niet maar bagger zou ik niet zeggen , hier wordt wel aardig wat productie tijd ingestopt.Oxbow wrote:Zonde dat dit soort bagger ook op het album staat, maarja die tracks skippen we wel.
totdat de dubstep geluiden beginnen prima. Daarna niets voor mij
Dus als iemand lang bezig is met een track is het automatisch geen bagger?emmerick wrote:misschien is het je smaak niet maar bagger zou ik niet zeggen , hier wordt wel aardig wat productie tijd ingestopt.Oxbow wrote:Zonde dat dit soort bagger ook op het album staat, maarja die tracks skippen we wel.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
als het goed inelkaar steekt maar het is je ding niet is het idd geen bagger maar is het je smaak niet, klopt.Daveytl wrote:Dus als iemand lang bezig is met een track is het automatisch geen bagger?emmerick wrote:misschien is het je smaak niet maar bagger zou ik niet zeggen , hier wordt wel aardig wat productie tijd ingestopt.Oxbow wrote:Zonde dat dit soort bagger ook op het album staat, maarja die tracks skippen we wel.
Eens, maar lang in de studio zitten staat niet gelijk met 'goed in elkaar steken'.emmerick wrote: als het goed inelkaar steekt maar het is je ding niet is het idd geen bagger maar is het je smaak niet, klopt.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
nee maar dart bedoelde ik ook nietDaveytl wrote:Eens, maar lang in de studio zitten staat niet gelijk met 'goed in elkaar steken'.emmerick wrote: als het goed inelkaar steekt maar het is je ding niet is het idd geen bagger maar is het je smaak niet, klopt.
Oh, zo leek het namelijk welemmerick wrote: nee maar dart bedoelde ik ook niet
Dit gaat denk ik nog worden opgepakt door menig dubstep dj :p
Klinkt echt heel goed!
Klinkt echt heel goed!
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
ik vind de youtube preview overigens wel vreemd eindigen
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Nice 
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Kan misschien je smaak niet zijn, maar dit zit zo ongelovelijk bruut in elkaar :worship:Wat een meesterwerk weerOxbow wrote:Zonde dat dit soort bagger ook op het album staat, maarja die tracks skippen we wel.
Kan skrillex nog iets van leren haha
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zo even verplaatst naar Andere muziek.
Pavelow tracks ..
Pavelow tracks ..
Hmm.. Ik hou van dubstep.. Maar deze doet me weinig 
Origineel hoor. Had net zo goed een Skrillex kunnen zijn. 
Toch jammer dat mensen het gelijk bagger noemen. Dat is hetzelfde als eten dat je niet lust 'vies' noemen. Eten is niet vies en deze track is ook geen bagger. Het is niet je smaak, maar ik ben maar wat blij dat ik qua muziek breder geörienteerd ben.Oxbow wrote:Zonde dat dit soort bagger ook op het album staat, maarja die tracks skippen we wel.
Daarnaast: BAM JONGE! Wat een track
Je haalt me de woorden uit m'n mondDakpan wrote:Origineel hoor. Had net zo goed een Skrillex kunnen zijn.
nee vind dit ook niks, wel vet voor het album want dan word het gevarieerd maar verder is de track zelf alles behalve boeiend.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Festuca wrote:Best wel ziek