Related topics
- View the latest post: Toneshifterz - The Experiment (HardKoncept 2012 Anthem) (FUSION137)
- View the latest post: Toneshifterz - The Experiment (HardKoncept 2012 Anthem)
- View the latest post: Frequencerz - Hardkoncept (HkV3 Anthem)
- View the latest post: Noisecontrollers - Time Has Come (HardKoncept Anthem 2010)
- View the latest post: Noisecontrollers - The Time Has Come (Hardkoncept 2010 Anthem)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
psyko punkz ofzo?
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
geen artiest en titel van bekend dus -> Nieuw/onbekende tracks topic
Dat de eerste paar noten op Dreamer lijken wil nog niet zeggen dat het Psyko Punkz is. Lijkt me een iets minder populaire artiest aan de sounds te horen.emmerick wrote:psyko punkz ofzo?
Maar om me even naar de regels te gedragen:
WZY wrote:geen artiest en titel van bekend dus -> Nieuw/onbekende tracks topic
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
de hele melodie lijkt op dreamer en de synth vind ik ook wel psyko punkz achtig. zou maar zo kunnen. maar hoeft niet naturlich. de vraagteken erachter duidt ook wel aan dat het een gok is .Faalhaas wrote:Dat de eerste paar noten op Dreamer lijken wil nog niet zeggen dat het Psyko Punkz is. Lijkt me een iets minder populaire artiest aan de sounds te horen.emmerick wrote:psyko punkz ofzo?
Maar om me even naar de regels te gedragen:WZY wrote:geen artiest en titel van bekend dus -> Nieuw/onbekende tracks topic
Lijkt me een goed plan vanaf nu.WZY wrote:geen artiest en titel van bekend dus -> Nieuw/onbekende tracks topic
Overigens staat de line-up achteraan in het filmpje. Misschien dat dat kan helpen.
Lijkt me een goed plan vanaf nu.WZY wrote:geen artiest en titel van bekend dus -> Nieuw/onbekende tracks topic
Overigens staat de line-up achteraan in het filmpje. Misschien dat dat kan helpen.